Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Samargol (cz.2) Samarach

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadanie: Ugoda z Batiri

Otrzymano: od Vadin'ya, po wykonaniu zadania (Samargol): Ciężki oręż

Plemię Strzaskanej Włóczni (V)

0 - Lokacje - Samargol (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Strażnicy

2. Stojak na broń - Włócznia +1, strzały +1

3. Stojak na broń - Mała tarcza +1, maczuga Batiri (dodatkowe obrażenia 1k4)

4. Skrzynia - Magiczny amulet (premia do pancerza +1), klejnot, totem, magiczne zwoje, mikstura lecznicza

5. Wódz

Vadin'ya chce, abyś zdobył dla niej klejnot przechowywany przez klan Batiri w ich jaskini . Udaj się do siedziby goblinów . Zaraz przy wejściu zatrzymają Cię straże, ale wystarczy powiedzieć im, że chcesz się widzieć z wodzem . Po drodze możesz ograbić jeszcze stojaki z bronią i skrzynię. Porozmawiaj z wodzem o posiadanym przez nich klejnocie . Wódz powie, że możesz go otrzymać, jeżeli przyniesiesz goblinom ich relikt - część świętej włóczni . Znajdziesz ją w Ruinach świątyni , kawałek na południe od siedziby klanu . Jeżeli nie chcesz zadania rozwiązać pokojowo możesz zabić gobliny i zabrać klejnot ze zwłok wodza .

Ruiny świątyni (V)

0 - Lokacje - Samargol (cz.2) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Drzwi (otwarte)

2. Drzwi (zamknięte) - Otwierane dźwignią.

3. Drzwi (otwarte)

4. Biblioteczka - Magiczne zwoje, fragment ruiny (potrzebny do zadania w Samargol: Zwiedzanie , które otrzymasz od Volo)

5. Dźwignia - Otwiera drzwi numer 2.

6. Duża liczba yuan-ti

7. Skrzynia - Roztrzaskana włócznia, 3243 $, naramiennik (premia do pancerza +1), różdżka (rzuca czar Kula Ognia)

8. Skrzynia - Magiczny zwój

9. Drzwi (zamknięte) - Bardzo trudne do otwarcia.

Będąc w Ruinach świątyni idź najpierw do zachodniego pomieszczenia. Zabij znajdującego się tam Yuan-Ti i mechaniczne pająki , opróżnij ze zwojów biblioteczkę, a następnie przełącz dźwignię . Środkowe drzwi w pierwszym pomieszczeniu zostaną dzięki temu otwarte. Przejdź przez nie i przygotuj się na ciężką walkę z Yuan-Ti . Kiedy ich zabijesz upewnij się, że ograbiłeś zwłoki, ponieważ przy jednym z pokonanych wrogów znajdziesz sejmitar +2 i pierścień (premia do wszystkich rzutów +2) . Żeby dostać się do ostatniego pomieszczenia trzeba otworzyć drzwi. Są one bardzo szczelnie zamknięte i tylko postać z wysoką umiejętnością Otwierania zamków będzie mogła sobie z nimi poradzić. Możesz dodatkowo użyć narzędzi złodziejskich , aby stało się to prostsze. Ta strzeżona komnata to skarbiec. W środku, w jednej ze skrzyń znajdziesz relikt - roztrzaskaną włócznię , a także sporo pieniędzy i kilka magicznych przedmiotów . Ze zdobytą włócznią wróć do Plemienia Strzaskanej Włóczni . Oddaj ją wodzowi , który w zamian wręczy Ci klejnot . Pozostaje Ci już tylko powrót do Samargolu i odebranie nagrody od Vadin'ya , którą jest 5000 $ .

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze8
2009-05-08
20:36

andrzej1 Senator

Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!

Komentarz: andrzej1
2009-05-18
17:51

zanonimizowany576996 Legionista

Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!

Komentarz: zanonimizowany576996
2009-05-18
19:58

Karolus86 Chorąży

Karolus86

Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.

Komentarz: Karolus86
2009-06-05
10:11

zanonimizowany576996 Legionista

Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?

Komentarz: zanonimizowany576996
2009-06-08
20:20

zanonimizowany640388 Junior

1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.

2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)

3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)

Komentarz: zanonimizowany640388
2009-07-03
12:57

zanonimizowany576996 Legionista

Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><

Komentarz: zanonimizowany576996
2013-07-21
01:32

Morra72 Junior

😈

Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie

Komentarz: Morra72
2017-02-24
01:14

netherian01 Junior

czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?

Komentarz: netherian01

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl