Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Towarzysze w Samarach
Aktualizacja:
Towarzysze w Samarach
Umoja
Spotkasz go w Samargolu . Porozmawiaj z nim i zaproponuj przyłączenie do Twojej drużyny. Umoja spyta się o zdanie swojego dinozaura i zgodzi się. Jego niewątpliwą zaletą jest właśnie towarzysz w postaci dinozaura , który jest bardzo silnym stworzeniem.
Poziom: 4
Rasa: Człowiek
Klasa: Druid
Charakter: Neutralny dobry
Atrybuty: Siła 12 / Zręczność 14 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 9 / Mądrość 17 / Charyzma 10
Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Nasłuchiwanie, Spostrzegawczość, Sztuka przetrwania
Inshula Sar Mashewe
Spotkasz ją w Samargolu . Porozmawiaj z nią przez chwilę i spytaj czy nie zechce do Ciebie dołączyć. Możesz użyć Dyplomacji i powiedzieć, że rozbicie się statku na plaży i to spotkanie nie może być zbiegiem okoliczności. Zgodzi się z Tobą, ale będzie chciała 300 $ dla jej siostry. Możesz również pozwolić jej sprawdzić w kartach czy ma podróżować razem z Tobą. Jeżeli pozwolisz jej to zrobić, beż wtrącania się, każe Ci zapłacić 500 $ , ale możesz ją przekonać, żeby obniżyła cenę do 300 $ . Podczas wróżenia z kart możesz także skorzystać z Blefu lub Kradzieży kieszonkowej, aby nie pozostawiać losu samemu sobie. Karty okażą się wtedy nadzwyczaj pomyślne i Inshula dołączy do Ciebie za darmo.
Poziom: 5
Rasa: Człowiek
Klasa: Łowca
Charakter: Neutralny
Atrybuty: Siła 12 / Zręczność 17 / Wytrzymałość 10 / Inteligencja 9 / Mądrość 14 / Charyzma 8
Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Ukrywanie się, Skradanie się, Parowanie, Przeszukiwanie, Sztuka przetrwania
Lastri Kassireh
Poznasz ją na samym początku gry, jako kapitana statku. Do drużyny będziesz mógł ją przyłączyć wykonując jedno z pierwszych zadań w Samargolu (patrz zadanie: Nieodnaleziony ).
Poziom: 4
Rasa: Niziołek
Klasa: Zawadiaka
Charakter: Neutralny
Atrybuty: Siła 8 / Zręczność 19 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 13 / Mądrość 10 / Charyzma 11
Rozwinięte umiejętności: Dyplomacja, Wiedza, Parowanie, Przewrót
Chir Darkflame
Znajdziesz go na Czarnym Rynku . Jest uwięziony wraz z innymi gnomami. Aby go uwolnić musisz otworzyć drzwi do jego celi, co spowoduje rozpoczęcie walki z Illithidami . Po ich zabiciu porozmawiaj z Chirem , a dołączy do Ciebie.
Poziom: 3
Rasa: Gnom
Klasa: Czarodziej
Charakter: Chaotyczny zły
Atrybuty: Siła 8 / Zręczność 14 / Wytrzymałość 12 / Inteligencja 19 / Mądrość 10 / Charyzma 8
Rozwinięte umiejętności: Koncentracja, Rzemiosło Alchemia, Rzemiosło Pancerz, Rzemiosło Broń, Wiedza, Czaroznawstwo
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
