Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Wybrzeże Mieczy
Aktualizacja:
1. Krypta (V)
Patrz zadanie 9: Na północ .
2. Jaskinia na bagnach
Wróg: Ogr Barbarzyńca, Annis - wiedźma, zielone wiedźmy
Zdobycz: Skrzynia - Recepty, topór do rzucania +1, ogon okropnego szczura
3. Smocze jaskinie
Patrz zadanie (Zachodni Port): Ugoda ze smokami .
4. Kult Cienia (V)
Patrz zadanie (Warownia na rozdrożach): Blednące cienie .
5. Krąg Bajora
Patrz zadanie (Zachodni Port): Szepty na mokradle .
6. Phandalińska kopalnia zimnego żelaza(V)
Patrz zadanie (Phandalin): Kompania Wydobywcza Zimnego Żelaza .
7. Gospoda Nocny Odpoczynek
Lokacja pojawi się wraz z rozwojem fabuły głównej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy ).
8. Jaskinia kryształu
Patrz zadanie (Warownia na rozdrożach): Haracz.
9. Chatka Miażdżyczerepa
Wróg: Miażdżyczerep
Zdobycz: Ciało Miażdżyczerepa - Magiczny morgenstern +1 (przy trafieniu może spowodować Wyssanie Zręczności i Zamęt), naramienniki (premia do pancerza +4), magiczny płaszcz (premia do pancerza przeciwko złym postaciom +2), magiczny pierścień (swoboda ruchów), magiczny amulet (premia do rzutów na Wolę +3)
Skrzynia - Mikstury, 900 $, strzały +2, długi łuk +2, zbroja skórzana ćwiekowana +3, magiczny amulet (bonus do pancerza +2)
W chatce znajduje się tylko jedna osoba - Miażdżyczerep . Możesz postąpić z nim na dwa sposoby. Porozmawiać o jego przyszłości i otrzymać od niego magiczny zwój lub zaatakować go. Jeżeli zdecydujesz się na drugi wariant, zabierz ekwipunek Miażdżyczerepa i przeszukaj jego skrzynię. Możesz także zająć się rozbrajaniem pułapek, które aktywują się wraz z rozpoczęciem walki. W całej chatce jest ich mnóstwo. Warto więc się nimi zająć, aby zebrać trochę punktów doświadczenia.
10. Nora wadery worgów (V)

0. Wejście
1. Wadera worgów
2. Ciało Ulwetha
3. Postrzępiony zwój
Zadanie: Wściekłe worgi
Otrzymano: podczas spotkania worgów na mapie lub dotarcia do jaskini
Idź w głąb jaskini i zabij Waderę worgów . Nie zapomnij przeszukać jej ciała i zabrać skóry . W jaskini znajdziesz jeszcze ciało Ulwetha i tajemniczy zwój .
11. Posterunek Eldreth Veluuthry (V)
Wróg: Łowcy i kleryk
Zdobycz: Skrzynia - Magiczny zwój, mikstury
12. Kurhan nieumarłych (V)

0. Mapa świata
1. Trumna - Przepisy
2. Sarkofag - Buty (poprawia rzuty na refleks +2)
3. Trumna - Magiczny zwój, przepis
4. Sarkofag - Magiczny pas (daje odporność na zaklęcia Palec Śmierci i Słowo Mocy, Giń)
5. Mistyczne ogniwo
Kurhan jest nawiedzony przez nieumarłych . Zabij ich i przeszukaj trumny oraz sarkofagi. Nie zapomnij także zabrać energii z Mistycznego ogniwa o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie .
13. Parrumowa Skała (V)
Patrz zadanie (Zajęcze Jagody): Parrumowa Skała .
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Mapa Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Leilon Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Phandalin Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zachodni Port Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Neverwinter Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Port Llast Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zajęcze Jagody Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.3) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.4) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
