Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Wybrzeże Mieczy
Aktualizacja:
14. Ruiny twierdzy (V)
Wróg: Gargulce
Zdobycz: Zniszczona biblioteczka - Przepisy
Skrzynia - Przepis, magiczny pierścień (Ukrywanie się +6), magiczna buława +1 (raz dziennie można użyć czaru Większy heroizm, Grupowe leczenie poważnych ran)

Na początku opróżnij biblioteczkę, a następnie zniszcz ją. Kiedy biblioteczka zniknie, zobaczysz za nią skrzynię. Zabierz z niej cenne przedmioty i skieruj się do wyjścia. Gargulce , które przedtem były spokojne, teraz Cię zaatakują. Zabij je i wyjdź na zewnątrz.
15. Ruina Illefarn (V)
Wróg: Pająk, drowy
Zdobycz: Ciała drowów - Zbroja płytowa +2, płaszcz (premia do rzutów na odporność +2)
16. Chatka myśliwego (V)
Wróg: Szalony druid i jego dziki
Zdobycz: Leżące na ziemi ciała - Złoto, krótki łuk kompozytowy (moc +4)
Biblioteczka - Przepis
17. Enklawa banitów (V)

0. Mapa świata
1. Posąg - Strzela w Ciebie magicznym strumieniem. Można go zniszczyć.
2. Złoto i skrzynia - 45 $
3. Skrzynia - 142 $, alchemiczny ogień, pozostałość większego cienia
4. Złoto i skrzynia - 642 $, mikstura
5. Timothy Arneson - więzień
6. Przywódcy banitów
7. Mistyczne ogniwo
Zadanie: Enklawa banitów
Otrzymano: Wraz ze znalezieniem Enklawy
Musisz zabić wszystkich znajdujących się w Enklawie banitów . Ciężka walka czeka Cię w północnej komnacie, gdzie mieści się siedziba przywódców. Przedtem warto odwiedzić jedno z pomieszczeń, strzeżonych przez magiczny posąg. Zniszcz go i zabierz złoto oraz ograb z zawartości skrzynie. Po zabiciu wszystkich banitów , włącznie z ich dowódcami idź uwolnić więźnia . Zbierz jeszcze energię z Mistycznego ogniwa o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie i wyjdź z lokacji.
18. Opuszczona kopalnia (V)
Wróg: Duergarowie
Zdobycz: Ciała Duergarów - Ciężka kusza +2
Skrzynia - Przepisy
19. Cudzoziemska świątynia
Patrz zadanie (Neverwinter): Łatanie dziury .
20. Kryjówka Rozwidlonych Języków
Patrz zadanie 12: Niedobór .
21. Onyksowa jaskinia (V)

0. Mapa świata
1. Drzwi z onyksu
2. Mroczni mnisi
3. Skrzynia x 3: Adamentowa katana, magiczne kukri +1 (Ukrywanie się i Skradanie się +2), 245 $, klejnoty, złodziejskie narzędzia +10, zestaw do pułapki, magiczny kamień (przywołuje raz na dzień żywiołaka ziemi)
4. Cela / Łamacz Żeber - otwórz celę i uwolnij go, a dołączy do Ciebie
5. Mistrz Mrocznego Księżyca i Boski Czempion Shar

Spróbuj otworzyć drzwi z onyksu. Wyświetli się menu wyboru, z którego wybierz najpierw "czytaj inskrypcję", a następnie "użyj czaru Ciemność". Drzwi otworzą się, a za nimi spotkasz mrocznych mnichów . Będziesz z nimi walczył, chyba, że podczas krótkiej rozmowy użyjesz umiejętności Blef. Idź teraz do zachodniego pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynie z cenną zawartością. Następnie otwórz jedną z celi, w której jest zamknięty Łamacz Żeber . W ramach wdzięczności dołączy do Twojej drużyny. Teraz możesz już opuścić to miejsce lub stoczyć walkę z mrocznymi mnichami i ich mistrzem . Są to wyjątkowo trudni przeciwnicy. Musisz być dobrze przygotowany i doświadczony, aby mieć z nimi szanse. Jeżeli uda Ci się ich zabić, przeszukaj ciała. Znajdziesz między innymi: morgenstern +2, magiczne rękawice +2 (obrażenia od dźwięku 1k6), kama +2 .
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Mapa Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Leilon Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Phandalin Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zachodni Port Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Neverwinter Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Port Llast Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zajęcze Jagody Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.3) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.4) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
