Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.3) Wybrzeże Mieczy
Aktualizacja:
22. Zapomniana krypta

0. Mapa świata
1. Sarkofag - Klejnot
2. Sarkofag - Magiczny pierścień (odporność na zimno 30)
3. Sarkofag - Proca (premia do ataku +1, nieograniczona ilość pocisków +1k6 od ognia)
4. Sarkofag - Klejnoty
5. Sarkofag - Klejnot
6. Sarkofag - Kostur +3 (premia do pancerza +2, można nią rzucać czary Wyładowanie Łańcuchowe, Kula Ognia, Niematerialne Oblicze)
7. Sarkofag - Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciwko Chaotycznym
8. Rycerz Śmierci
W środku zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę nieumarłych . Zabij ich oraz znajdującego się w ostatniej komnacie Rycerza Śmierci , a następnie przeszukaj wszystkie sarkofagi. Znajdziesz w nich kilka cennych i potężnych przedmiotów .
23. Gorąca jaskinia

0. Mapa świata
1. Król Karagg
2. Kapłan Gigantów
3. Stojak na broń - Kosa +3
4. Stojak na broń - Krótki miecz +1 (zatruty, odbiera przeciwnikowi Wytrzymałość), halabarda +3
5. Tomy - Przepisy

W jaskini spotkasz dwie osoby, z którymi możesz porozmawiać. Pierwszą jest Kapłan Gigantów , którego możesz wypytać o to kim jest, a drugą Król Karagg . Rozmowa z Królem może prowadzić do walki i jeżeli chcesz coś więcej w tej lokacji zrobić to zaatakuj gigantów . Kiedy już zabijesz ich wszystkich przeszukaj zwłoki Króla . Znajdziesz przy nim 9985 $ oraz magiczne buty (swoboda ruchu oraz możliwość rzucenia czaru Ciało z Kamienia) . Zabierz jeszcze broń ze stojaków oraz leżące niedaleko nich przepisy i opuść to miejsce.
24. Jaskinia gnoli (V)
Wróg: Gnole
Zdobycz: Ciało wodza - Buława bojowa +2
25. Zatoczka piratów (V)

0. Mapa świata
1. Dowództwo piratów
2. Skrzynia - Klejnoty, rapier +1
3. Mistyczne ogniwo
4. Zakładnicy - Nie można nic z nimi zrobić.
W tej lokacji będziesz musiał zmierzyć się z piratami . Przebij się przez nich i dojdź do ich przywódców . Rozmowa z nimi nie przyniesie większych efektów i skończy się walką. Warto przeszukać zwłoki piratów ponieważ znajdziesz przy nich między innymi: włócznię +2 (dodatkowe obrażenia od elektryczności 1k4), rapier +2, krótki łuk +2 . Zabierz jeszcze zawartość skrzyni i energię z Mistyczne ogniwo o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie .
26. Jaskinia pustelnika-malaryty (V)
Wróg: Szalony Pustelnik, straszliwe borsuki
Zdobycz: Ciało Pustelnika - Topór bojowy +3, zbroja łuskowa +3
Skrzynia - Magiczne zwoje, magiczny totem
Na końcu jaskini zobaczysz także poświęcone w ofierze ciało. Nie możesz z nim zrobić nic oprócz przyjrzenia się mu.
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Mapa Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Zadania główne Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Leilon Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Phandalin Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zachodni Port Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Neverwinter Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Port Llast Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Lokacje - Zajęcze Jagody Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.1) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.2) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.3) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Pozostałe lokacje (cz.4) Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2 Storm of Zehir: Wybrzeże Mieczy
- Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry
Komentarze czytelników
andrzej1 Senator
Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!
zanonimizowany576996 Legionista
Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!
Karolus86 Chorąży
Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.
zanonimizowany576996 Legionista
Dzięki, Karolus86 :)
Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?
zanonimizowany640388 Junior
1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie.
2.Dziś przez przypadek odkryłem że gdy mamy recepturę dodawanie KP do zbroi w warsztacie rzemieslnika to w przypadku np premi +3 w rzeczywistosci mozemy otrzymac +12 :D
A chodzi o to ze uzywamy dodatku premi KP na: zbroi(premia za zbroje), butach(premia za unik), pierscieniu,płaszczu,rekawicach,pasie lub chełmie(premia za odbicie, tylko na 1 przedmiecoie bo i tak sie nie sumuje) oraz na amulecie(premia za naturalny pancerz) Dlatego nie oplaca sie kupowac lub zakladac przedmiotow ktore juz takie premia mają, tylko np robimy amulet mądrości +6 i uzywamy receptury na tym amulecie i dostaje dodatkowo np+3 KP naturalnego :) tak samo nie kupujemy piersienia ochrony tylko na pierscieniu odpornosci uzywamy receptury i mamy 2 premie :). Wszelkie premie z receptur ktore mozna dac w pancerz mozna "wkleic" do dowolnego przedmiotu poza broniami, wiec jesli mamy receptury odpornosci na jakis zywiol to wrzucamy go np do plaszcza charyzmy itp. Dzieki temu wszystkie moje postacie maja odpornosc 10/- na kazdy zywiol kwas i dzwiek. dodatkowo kazdy dostaje +12 do KP od tych roznych premii(narazie znalazlem tylko recepture +3 do KP, ale szukam dalej) Moj mag ma bez czarow 30 KP :) a wojownik 44 :)
3. W poradniku jest blad odnosnie zadania z badaczem rzadkich surowcow. wystarczy mu zaniesc 8 surowcow i konczy sie zadanie choc niby kaze przyniesc 9. W prezencie dostajemy artefakt ktory daje 2000 xp po uzyciu :)
zanonimizowany576996 Legionista
Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :)
EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie ><
Morra72 Junior
Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie
netherian01 Junior
czesc, mam pewien problem. mianowicie nie moge odnalezc ładunków, które przesłałem z poszczególnych miast do warowni. uzbierałem sobie masę sztabek i wydałem je w miastach na surowce, gdy osiągałem limit 15, to je wysyłałem. gdzie je teraz znajde?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
