Metro 2033: Front Line (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kieruj się prosto, uważając żeby nie spaść przez przypadek na dół. Kolejni wrogowie pojawią się po prawej stronie #1 i także i w tym przypadku warto rozważyć skorzystanie z dynamitu. Skieruj się teraz w lewo. Zabezpiecz okoliczny teren, a następnie skorzystaj ze schodów #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na górze obróć się szybko w prawo i przystąp do atakowania tych wrogów, których nie zlikwidowałeś z pomocą stanowiska maszynowego #1 . W dalszym ciągu korzystaj z dobrych broni i dynamitu. Uważaj też na żołnierzy broniących się na górnym balkoniku #2 .
![]() | ![]() |
Stopniowo przesuwaj się teraz do przodu #1 . Początkowo nie spotkasz żadnych wrogów. Przeciwnicy zaatakują Cię dopiero gdy będziesz znajdował się bliżej drugiego końca mostu #2 . Warto się tu chować za zasłonami i pomagać sobie dynamitem.
![]() | ![]() |
Bądź przygotowany na to, że nowi przeciwnicy będą nadbiegali z dolnych kładek, tak więc nie radzę się zbytnio śpieszyć. Uważaj też na żołnierzy skupionych na nowym górnym balkoniku #1 . Radzę skorzystać z okazji i zbadać ten balkonik, bo odnajdziesz sporo lasek dynamitu #2 .
![]() | ![]() |
Zbadanie dolnej części konstrukcji byłoby możliwe #1 , lecz nie jest to wymagane (chyba że zależy Ci na zlikwidowaniu wszystkich sił wroga). W przeciwnym wypadku skieruj się od razu w stronę wejścia do nowego tunelu #2 .
![]() | ![]() |
Uważaj tu na nowych wrogów, którzy pojawią się przy widocznym w oddali bocznym przejściu #1 . W miarę możliwości zaatakuj ich z większej odległości. Korzystając z okazji możesz zbadać wspomniane boczne przejście #2 . Odnalazłbyś tu schody, po których można zejść na dół.
![]() | ![]() |
Warto tu korzystać z shotguna, bo w kolejnych korytarzach będziesz toczył walki na niewielkim dystansie #1 . Przebij się do ostatniego pomieszczenia i po zlikwidowaniu wszystkich wrogów rozejrzyj się za szafką na ścianie #2 , w której odnajdziesz 5 sztuk złotej amunicji . Wracaj do głównego tunelu.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, ALE uważaj na opancerzona drezyna, która się tu wkrótce pojawi #1 . Radziłbym się w ramach wyjątku schować lub ograniczyć się jedynie do zabicia osoby sterującej tą maszyną. Kieruj się w stronę przeciwległego wyjścia z tunelu #2 .
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w większej lokacji radziłbym pozostać na torach i z tego miejsca #1 wyeliminować widocznych przed Tobą wrogów. Na dole znajduje się kilku kolejnych przeciwników, którzy będą trzymali na muszce trzech więźniów #2 . Możesz podjąć decyzję o udzieleniu im pomocy lub skupić się jedynie na wypełnieniu celów misji.
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz pomóc więźniom to konieczne będzie wyeliminowanie wszystkich przeciwników widocznych na dole, jak również wszystkich przeciwników znajdujących się w tunelu prowadzącym w stronę wyjścia #1 . Dodatkowo będziesz też musiał zniszczyć omijaną wcześniej drezynę, używając do tego celu dynamitu #2 .
![]() | ![]() |
Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów powróć do więźniów, a powinni oni już w międzyczasie wstać #1 . Odbądź z nimi krótką rozmowę, po czym powróć na górę i wybierz tunel prowadzący do wyjścia. Docelowo musisz przebić się do znajdującego się po lewej stronie przejścia #2 . Otwórz drzwi by znaleźć się w ostatnim pomieszczeniu tej lokacji.
![]() | ![]() |
Warto się tu przede wszystkim zainteresować znajdującymi się po prawej stronie zapasami #1 , a to dlatego, że zdobędziesz między innymi 10 sztuk złotej amunicji . Skorzystanie z pobliskich drzwi #2 doprowadzi do zakończenia tej misji.
- Metro 2033 - poradnik do gry
- Metro 2033: Poradnik do gry
- Metro 2033: Opis przejścia - Rozdział 4
- Metro 2033: Front Line (1)
- Metro 2033: Front Line (2)
- Metro 2033: Front Line (3)
- Metro 2033: Trolley Combat
- Metro 2033: Depot
- Metro 2033: Defense (1)
- Metro 2033: Defense (2)
- Metro 2033: Child (1)
- Metro 2033: Child (2)
- Metro 2033: Outpost (1)
- Metro 2033: Outpost (2)
- Metro 2033: Black Station (1)
- Metro 2033: Black Station (2)
- Metro 2033: Opis przejścia - Rozdział 4
- Metro 2033: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam pytanie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda: czy zabójstwa sumują się z przejść na różnych poziomach lub powtarza ia misji gdzie łatwo trupy padają?
No ale z kierunkami to autor ma spory problem... ????
Beznadziejna gra. W rozdziale D6 skończyły mi się filtry i koniec grania ... Ale dno
Rozdział 5 - Depository
Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz.
Każdego z małpo-mutantów da się ominąć lub uciec mu (byle dobiec/zakraść się do odpowiedniego punktu), co jest znacznie bardziej opłacalne. Warto mieć na podorędziu strzelbę żeby się odczepił na chwilę.
W misji Lost Catacombs dobiegam do Bourbona przy kracie i nic nie mogę zrobić zawsze ginę.Czy coś zrobiłem nie tak?Jest tu jeszcze ktoś w 2021?
Durnowaty opis przejścia, zwłaszcza na etapie biblioteki i archiwum - nie oddałem tam ani jednego strzału, na co nawet zwraca uwagę kompan. Jest wprost powiedziane jak "walczyć" z bibliotekarzami - patrzeć cały czas w oczy, powoli się wycofywać i nie obracać tyłem. Po co tu walczyć na chama?
Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle
Nie do końca masz rację. Owszem można zabijać wszystkich. Ale jeśli nie zdobędziesz odpowiedniej ilości tzw błysków(które pojawiają się przy wykonywaniu różnych czynności np dania żebrakowi kasy czy znalezieniu jakichś zwłok w zaułku) to nie masz opcji zestrzelenia transmitera.
witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza
jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D
Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.
Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).
Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę
To nie Splinter Cell żeby się skradać :D
widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy
Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).
Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























