Metro 2033: Top (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zignoruj kolejną wizję i po znalezieniu się na nowym balkoniku skieruj się w stronę widocznych w oddali kolejnych schodów #1 , co pozwoli Ci przedostać się na sam szczyt wieży. Udaj się teraz w stronę znajdującego się w okolicy wysięgnika #2 , a po rozstawieniu systemu namierzania zostaniesz nagrodzony nowymi scenkami przerywnikowymi.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w ciemnym pomieszczeniu zbadaj ścieżki prowadzące do wszystkich czterech drzwi #1 . Pamiętaj o tym żeby nie zbaczać ze ścieżek tylko podążać w stronę drzwi w linii prostej, bo w przeciwnym wypadku spadniesz i zginiesz. W dwóch przypadkach odkryjesz zablokowane przejścia, a w dwóch pozostałych większe lokacje #2 , które należy zignorować.
![]() | ![]() |
Ponownie podejdź do jednej z zamkniętych par drzwi - tym razem Twoim oczom powinna się ukazać dziwna kreatura #1 . Podejdź do niej i zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony w nowe miejsce. Przystąp do eksploracji czegoś na kształt labiryntu #2 .
![]() | ![]() |
W trakcie rozgrywania tej sceny ważne będzie to żeby unikać pojawiającej się głównie za Tobą i otoczonej czerwoną poświatą kreatury #1 , gdyż zbliżenie się do niej doprowadziłoby do śmierci głównego bohatera. Musisz być przygotowany na to, że po znalezieniu się w nowej lokacji istota ta nagle może znaleźć się przed Tobą. W takich sytuacjach musisz się oczywiście odwracać i zawsze zmierzać w stronę korytarza otoczonego niebieską poświatą #2 .
![]() | ![]() |
Wkrótce dotrzesz do serii narożników, które poznasz po dziurze znajdującej się w jednej ze ścian #1 . Skręć kilka razy w lewo tak by powrócić do wspomnianej ściany z dziurą. Musisz się teraz obrócić i skierować się w przeciwną stronę, a więc co najmniej raz skręcić w prawo. Jeżeli wszystko wykonasz zgodnie z planem to Twoim oczom ukaże się nowy dłuższy korytarz #2 .
![]() | ![]() |
Po kilku chwilach standardowego uciekania przed obcą kreaturą dotrzesz do rozwidlenia. Nie wybieraj lewego przejścia #1 , gdyż jest to pułapka. Zamiast tego skieruj się w prawo, a więc w stronę otoczonego niebieską poświatą żołnierza #2 .
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony w nowe miejsce. Nadal musisz kierować się prosto, przy czym tym razem po drodze zmuszony zostaniesz do wykonania kilku skoków #1 . Wejdź następnie do tunelu #2 , który będzie się "budował" w miarę Twoich postępów.
![]() | ![]() |
Pamiętaj o wybieraniu właściwych korytarzy, dzięki czemu będziesz mógł unikać wspominanej kreatury. Po dotarciu do nowego rozwidlenia #1 wybierz tunel znajdujący się po prawej stronie, bo ten na wprost kończy się przepaścią. Przygotuj się do wykonania kilku nowych skoków #2 .
![]() | ![]() |
Po dotarciu do większej przepaści proponuję pozostać po lewej stronie #1 , przeskoczyć na prawą półkę i z niej na większą platformę. Podążaj prosto aż dotrzesz do miejsca, w którym gra wyświetli cut-scenkę. Użyj rewolweru do powstrzymania idącej w Twoją stronę kreatury #2 , najlepiej celując w jej głowę. Pomyślne wykonanie tej akcji zaowocuje wyświetleniem jednego z możliwych zakończeń. W przypadku zakończenia If it's hostile, you kill it nie musisz już nic robić, natomiast w przypadku zakończenia Enlightened musisz dodatkowo strącić z pomocą rewolweru urządzenie systemu namierzania. Gratulacje!
Komentarze czytelników
JÓZEK2 Generał
Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.
zanonimizowany771614 Pretorianin
jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D
zanonimizowany1002509 Junior
witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza
Caviez89 Centurion
Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle
geohound Generał
Durnowaty opis przejścia, zwłaszcza na etapie biblioteki i archiwum - nie oddałem tam ani jednego strzału, na co nawet zwraca uwagę kompan. Jest wprost powiedziane jak "walczyć" z bibliotekarzami - patrzeć cały czas w oczy, powoli się wycofywać i nie obracać tyłem. Po co tu walczyć na chama?
RoGi966 Junior
W misji Lost Catacombs dobiegam do Bourbona przy kracie i nic nie mogę zrobić zawsze ginę.Czy coś zrobiłem nie tak?Jest tu jeszcze ktoś w 2021?
Miodowy Generał
Rozdział 5 - Depository
Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz.
Każdego z małpo-mutantów da się ominąć lub uciec mu (byle dobiec/zakraść się do odpowiedniego punktu), co jest znacznie bardziej opłacalne. Warto mieć na podorędziu strzelbę żeby się odczepił na chwilę.
szymonl25811141720 Junior
Beznadziejna gra. W rozdziale D6 skończyły mi się filtry i koniec grania ... Ale dno
Darth Kagris Junior
No ale z kierunkami to autor ma spory problem... ????
Darth Kagris Junior
Mam pytanie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda: czy zabójstwa sumują się z przejść na różnych poziomach lub powtarza ia misji gdzie łatwo trupy padają?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















