Metro 2033: Depository
Aktualizacja:
Depository
![]() | ![]() |
Opis: Na początek udaj się w lewo i rozejrzyj się za nowym ciałem #1 , przy którym odnajdziesz 5 sztuk złotej amunicji . Przygotuj teraz sobie dobrą broń, a to dlatego, że czeka Cię pierwsza trudna walka. Zeskocz do większego pomieszczenia #2 , w którym już wcześniej widziałeś potwora.
![]() | ![]() |
Atakująca Cię bestia #1 #2 będzie niestety bardzo wytrzymała, dlatego też istotne jest to żeby korzystać z dobrej broni. Ja polecam zdecydować się na rewolwer i zawsze celować w głowę potwora. Niezwykle ważne jest to żeby przez cały czas pozostawać w ruchu, nie pozwalając potworowi na wyprowadzanie ataków i dając sobie jednocześnie szansę na wyleczenie ran oraz na przeładowanie broni. Nie zdziw się jeśli potwór na chwilę wskoczy na wyższe piętro, bo po krótkiej przerwie pojedynek może zostać wznowiony.
![]() | ![]() |
Po wygranym pojedynku rozejrzyj się za ciałem żołnierza w celu zdobycia amunicji , a następnie zlokalizuj nadające się do zniszczenia drzwi #1 . Po wykonaniu kilku kroków przygotuj się do spotkania z nową bestią #2 . Dobrze wiedzieć, że nie musisz ze wszystkimi tymi potworami walczyć. Czasami warto się wycofać i zaczekać aż bestia opuści dane miejsce. Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz. Jeżeli w tym przypadku dojdzie do walki to warto powrócić do poprzedniego pomieszczenia tak by dysponować większym polem działania.
![]() | ![]() |
Przystąp teraz do eksploracji okolicznych korytarzy, badając między innymi ciało odnalezione w pobliżu jednej z okiennic #1 . Przebij się z pomocą noża przez nowe drzwi i przygotuj się do spotkania z kolejnym potworem #2 . Z racji niewielkich rozmiarów pomieszczenia warto tu rozważyć skorzystanie z shotguna zamiast rewolweru (oczywiście tylko jeśli dojdzie do walki).
![]() | ![]() |
Po drodze skorzystaj z okazji do podniesienia apteczki , po czym przejdź przez niewielką dziurę znajdującą się w ścianie #1 . Zniszcz nowe drzwi by znaleźć się w publicznej toalecie. Warto tu zabrać cenne zapasy z nowego ciała. W sąsiednim pomieszczeniu odnajdziesz natomiast 5 sztuk złotej amunicji (na ziemi, po prawej stronie) #2 .
![]() | ![]() |
Powróć do poprzedniego pomieszczenia i przejdź przez znacznie większą dziurę #1 . Zbliż się następnie do mniejszej dziury i nie przestrasz się na widok atakującego potwora - jest to na szczęście wyreżyserowana scenka, tak więc nic Ci tu nie grozi. Kontynuuj eksplorację kolejnych korytarzy, a powinieneś dotrzeć do klatki schodowej #2 .
![]() | ![]() |
Uważaj, bo po dotarciu na górę możesz spotkać nowego potwora #1 . Dodatkowym utrudnieniem będą znajdujące się tu dziury #2 . Wpadnięcie przez jedną z tych dziur nie zakończy się śmiercią głównego bohatera, ale stracisz niepotrzebnie cenny czas potrzebny żeby powrócić na górę.
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się za niewielką dziurą w ścianie #1 , dzięki której będziesz mógł przejść do dalszej części planszy. Warto oczywiście zbadać odnalezione tu ciało, zabierając filtry i amunicję . Przejdź następnie przez odnalezioną kawałek dalej metalową bramkę #2 .
![]() | ![]() |
Nie zdziw się tu na widok kolejnego mutanta #1 . Walkę tę prawdopodobnie uda Ci się uniknąć, ale musiałbyś błyskawicznie wskoczyć przez największą dziurę w podłodze #2 . W przeciwnym wypadku skorzystaj z dobrze poznanych metod działania by pozbyć się bestii.
![]() | ![]() |
Okoliczne drzwi zostaną zniszczone przez nowego potwora, przy czym bestia ta najprawdopodobniej opuści tę okolicę. Zbadaj to miejsce w celu odnalezienia ciała #1 i pięciu sztuk złotej amunicji . Na gorę możesz powrócić w łatwy sposób - korzystając z elementów zawalonej konstrukcji #2 .
![]() | ![]() |
Powróć do miejsca, w którym zeskakiwałeś na dół, tyle że tym razem kontynuuj eksplorację tego piętra konstrukcji #1 . Gra wkrótce wyświetli efektowną cut-scenkę, a Ty po walce znajdziesz się w zniszczonej windzie. Zabierz apteczkę i wyjdź z windy. Zignoruj nowego potwora. Skorzystanie z pobliskich drzwi #2 doprowadzi do zakończenia tej misji.
Komentarze czytelników
Mam pytanie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda: czy zabójstwa sumują się z przejść na różnych poziomach lub powtarza ia misji gdzie łatwo trupy padają?
No ale z kierunkami to autor ma spory problem... ????
Beznadziejna gra. W rozdziale D6 skończyły mi się filtry i koniec grania ... Ale dno
Rozdział 5 - Depository
Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz.
Każdego z małpo-mutantów da się ominąć lub uciec mu (byle dobiec/zakraść się do odpowiedniego punktu), co jest znacznie bardziej opłacalne. Warto mieć na podorędziu strzelbę żeby się odczepił na chwilę.
W misji Lost Catacombs dobiegam do Bourbona przy kracie i nic nie mogę zrobić zawsze ginę.Czy coś zrobiłem nie tak?Jest tu jeszcze ktoś w 2021?
Durnowaty opis przejścia, zwłaszcza na etapie biblioteki i archiwum - nie oddałem tam ani jednego strzału, na co nawet zwraca uwagę kompan. Jest wprost powiedziane jak "walczyć" z bibliotekarzami - patrzeć cały czas w oczy, powoli się wycofywać i nie obracać tyłem. Po co tu walczyć na chama?
Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle
Nie do końca masz rację. Owszem można zabijać wszystkich. Ale jeśli nie zdobędziesz odpowiedniej ilości tzw błysków(które pojawiają się przy wykonywaniu różnych czynności np dania żebrakowi kasy czy znalezieniu jakichś zwłok w zaułku) to nie masz opcji zestrzelenia transmitera.
witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza
jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D
Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.
Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).
Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę
To nie Splinter Cell żeby się skradać :D
widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy
Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).
Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















