Metro 2033: Dry (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Druga część stacji kolejowej również będzie dość solidnie pilnowana przez żołnierzy wroga. Jeżeli wybrałeś wariant agresywny to najlepiej będzie ich zaskoczyć z górnego balkoniku #1 , a po wyeliminowaniu wszystkich snajperów obrzucić widocznych na dole przeciwników laskami dynamitu #2 .
![]() | ![]() |
W przypadku działania z ukrycia ważne jest skorzystanie z prawego korytarza, przy czym wyłączenie naelektryzowanego podłoża #1 będzie możliwe jedynie poprzez skorzystanie z dźwigni znajdującej się przy głównym przejściu do drugiej części stacji #2 (na parterze).
![]() | ![]() |
Korzystając z okazji dobrze byłoby dokładnie zbadać całą tę okolicę. W centralnej części tego obszaru odnajdziesz dziurę #1 . Jeżeli chcesz sprawdzić co znajduje się na dole to przed skorzystaniem z drabinki musisz założyć maskę przeciwgazową. W niewielkim składziku odnalazłbyś między innymi apteczki i amunicję #2 .
![]() | ![]() |
Dodatkowo możesz zbadać dalszą część lewego korytarza #1 , a natrafiłbyś tu na swego rodzaju labirynt zbudowany z rozmieszczonych w okolicy skrzyń #2 . Możesz przystąpić do eksploracji tego labiryntu - na szczęście nie można się w nim pogubić, a jedynym wyzwaniem będzie korzystanie z opcji kucania.
![]() | ![]() |
Na samym końcu labiryntu wpadniesz na pojedynczego przeciwnika #1 , którego można byłoby łatwo zaskoczyć. Po wygranym pojedynku zbadaj jego ciało, dzięki czemu wzbogacisz się o 4 sztuki złotej amunicji . Korzystając z okazji dobrze byłoby teraz zbadać resztę okolicznych pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem niewielkich składzików #2 i (opcjonalnie) ciał poległych wrogów. W zależności od obranej wcześniej taktyki będzie to bardzo łatwe (wszyscy już nie żyją) lub dość utrudnione (konieczność dalszego unikania wrogów).
![]() | ![]() |
W celu posunięcia akcji do przodu musisz skorzystać z przejścia prowadzącego do ostatniego już pomieszczenia stacji #1 . Po znalezieniu się w środku i obejrzeniu cut-scenki obrazującej śmierć Bourbona będziesz miał okazję do tego żeby zamienić parę słów z Twoim nowym sojusznikiem - Khanem #2 .
![]() | ![]() |
Zignoruj chwilowo Khana i zajmij się starannym zbadaniem całego tego pomieszczenia. W jego środkowej części odnajdziesz dużo zapasów #1 , w tym 25 sztuk złotej amunicji . Dwie sztuki złotej amunicji ukryto z kolei za poduszką #2 przygniecioną przez pluszowego misia. Wyjdź z tego pomieszczenia, a po krótkiej rozmowie z Khanem etap ten dobiegnie końca.
Komentarze czytelników
Mam pytanie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda: czy zabójstwa sumują się z przejść na różnych poziomach lub powtarza ia misji gdzie łatwo trupy padają?
No ale z kierunkami to autor ma spory problem... ????
Beznadziejna gra. W rozdziale D6 skończyły mi się filtry i koniec grania ... Ale dno
Rozdział 5 - Depository
Oczywiście niektórych pojedynków nie unikniesz.
Każdego z małpo-mutantów da się ominąć lub uciec mu (byle dobiec/zakraść się do odpowiedniego punktu), co jest znacznie bardziej opłacalne. Warto mieć na podorędziu strzelbę żeby się odczepił na chwilę.
W misji Lost Catacombs dobiegam do Bourbona przy kracie i nic nie mogę zrobić zawsze ginę.Czy coś zrobiłem nie tak?Jest tu jeszcze ktoś w 2021?
Durnowaty opis przejścia, zwłaszcza na etapie biblioteki i archiwum - nie oddałem tam ani jednego strzału, na co nawet zwraca uwagę kompan. Jest wprost powiedziane jak "walczyć" z bibliotekarzami - patrzeć cały czas w oczy, powoli się wycofywać i nie obracać tyłem. Po co tu walczyć na chama?
Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle
Nie do końca masz rację. Owszem można zabijać wszystkich. Ale jeśli nie zdobędziesz odpowiedniej ilości tzw błysków(które pojawiają się przy wykonywaniu różnych czynności np dania żebrakowi kasy czy znalezieniu jakichś zwłok w zaułku) to nie masz opcji zestrzelenia transmitera.
witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza
jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D
Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.
Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).
Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę
To nie Splinter Cell żeby się skradać :D
widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy
Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).
Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














