Dragon's Dogma: The Pilgrim's Gauntlet
Aktualizacja:
The Pilgrim's Gauntlet

Ponownie trafisz do obszaru, który ma konstrukcję pierwszego poziomu z głównym placem pośrodku. Napotkasz tu nowego przeciwnika - ogniste (Pyre) Sauriany. Zanim zaczniesz je atakować wręcz, spróbuj je czymś ugasić (woda/lód). Jak zwykle ich czułym punktem jest ich ogon.
Na wspomnianym placu czeka na ciebie spora grupa przeklętych wojowników różnego typu. Mocno strzeż się szybkich zabójców, a na pierwszy cel obierz sobie magów (potrafią leczyć, mają najniższą obronę). Zależnie od klasy, staraj się biegać wokół grupy i atakować z dystansu nie zwracając na siebie zbyt dużej uwagi lub skup się na eliminowaniu jednostek jeden po drugim.

Po walce zobaczysz wskaźnik zadania, który wskaż ci drogę do kolejnego Void Key, wymaganego do kontynuowania. To jednak nie koniec - gdy ponownie wyjdziesz na plac nadleci bardzo niebezpieczny przeklęty smok (Cursed Dragon).

Smok w początkowej fazie walki preferuje ataki wręcz. Z jego ataków specjalnych należy wskazać wyziew trucizny oraz często używany po przekroczeniu połowy zdrowia - atak kłębem oparów (podobny do tego, jakim atakuje Bazyliszek), który może powodować poza obrażeniami spowolnienie, zatrucie lub klątwę. Aby skutecznie rozprawić się z potworem, używaj szczególnie ognia i trucizny (np. rzucany flakonik z trucizną). Smok jest również podatny na efekty Silence oraz Torpor, które mogą wywołać niektóre umiejętności, a w szczególności zaklęcia. W tym przypadku dobrze posiadać na walkę specjalną miksturę Violet Concoction (patrz rozdział Crafting), która powoduje u przeciwnika dwa wymienione wyżej efekty.
Później w tym miejscu często możesz spotkać inne silne potwory. Jako, że jest to klasyczny smok, masz wysoką szansę, że jeden z twoich przedmiotów nieulepszonych uzyska status Dragonforged (IV stopień ulepszenia). Teraz udaj się do wyjścia kierując się schodami do góry.
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Opis przejścia Dark Arisen
- Dragon's Dogma: Bitterblack Isle - Dark Arisen DLC
- Dragon's Dogma: Garden of Ignominy
- Dragon's Dogma: Duskmoon Tower
- Dragon's Dogma: Ward of Regret
- Dragon's Dogma: Vault of Defiled Truth
- Dragon's Dogma: Shrine of Futhile Truth
- Dragon's Dogma: Corridor of Emtiness
- Dragon's Dogma: The Pilgrim's Gauntlet
- Dragon's Dogma: Tower of Treasons Repaid
- Dragon's Dogma: Forsaken Cathedral
- Dragon's Dogma: Corridor of the Hallowed
- Dragon's Dogma: The Forgotten Hall
- Dragon's Dogma: The Bloodless Stockade
- Dragon's Dogma: Sparyard of Scant Mercy
- Dragon's Dogma: The Fallen City
- Dragon's Dogma: Bitterblack Sanctum
- Dragon's Dogma: Opis przejścia Dark Arisen
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZG - Zadania Głównie
ZP - Zadania Poboczne
Poradnik ma dużo nie dorubek np bazyliszek nie jest podatny na ogień a na błyskawice. Mogli też dodać jakieś artykuły gdzie szerzej spojrzeli by na klasy postać umiejętność aktywne i pasywne czy najlepsze kombinacje umiejętność. Dodatkowo w Dark arisen niektórzy przeciwnicy są generowani losowo ja np po drugim wejściu do labiryntu nie spotkałem śmierci a cyklopa o znowu w drodze powrotnej do wyjścia ( nie chciałem marnować lifestona ) też cyklopa spotkałem ale jak znowu wszedłem tam wszyscy wrogowie się że spownowali ale nie było cyklopa. Dodatkowo na Bitterblack umarli wrogowie zostawiają po sobie gnijące zwłoki które mogą przyciągnąć nekrofagi np śmierci lub przeklętego smoka możemy też sami ich przywołać po użyciu przynęty żeby farmić upuszczanie przez nich przedmioty, były jeszcze jakieś nekrofagi ale nie pamiętam jakie.
Chyba mnie się zbugowała misja search party. Dziwnym trafem chodzi za mną Reynard i nie wiem czemu. A mam przynosić mu te itemy ale raczej ciężko mi podróżować z nim po katakumbach i innych miejscach bo go atakują. Wiece może jak to odbugować?
Witam, nie wiem czy jeszcze mi tu ktoś odpowie, ale zapytam. Czytałem, oglądałem mnóstwo poradników na temat tworzenia/levelowania postaci. Podane tam są buildy na postacie tzn, tyle lvl wbij tą postacia, tyle tamtą, jezeli dobrze zrozumiałem gra forsuje na nas granie postacią przez 200 lvl klasami które nam sie nie podobają, ale dostaniemy za nie najlepsze statystyki do naszej finalnej klasy?
@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.
@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.
@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).
"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."
Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.
Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.
Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)
w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.
Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.
Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.
Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.
dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
