Dragon's Dogma: Off With Its Head | Akt 1 (ZG)
Aktualizacja:
Off With Its Head

W skrócie: Podróż z karawaną z obozowiska do stolicy. Żeby zacząć zadanie wychodzimy wschodnim wyjściem z obozowiska i udajemy się na północ, do ruin zamku. Poziom trudności: łatwy, gdyż cały czas jesteśmy w silnej obstawie.

Wychodzimy z obozowiska wschodnim wyjściem i biegniemy do Mountain Waycastle.

Rozmawiamy z Sir Mercedes i ruszamy w drogę. W misji musimy ochraniać wół ciągnący wóz. Zwierze może stracić całe życie - nie zginie, ale będzie poruszało się bardzo wolno. Co ciekawe, można je nieco przyspieszyć uderzeniem. Oczywiście uważamy, aby nie przesadzić. W zadaniu trzymamy się blisko karawany - w innym przypadku pochód zatrzymuje się.

Zaraz za mostem i bramą trafimy na gobliny. Rozprawiamy się z nimi.

Dalej będziemy atakowani przez harpie mieszkające na drzewach. Żeby je zabić musimy zwabić je na ziemię uderzeniami o tarczę lub zestrzelić z łuku. Nie warto łapać ich w locie, bo mogą podlecieć z nami do góry i zrzucić.

Kolejne w kolejce są wilki. Atakują stadami. Koncentrujemy się na pojedynczych wrogach i atakujemy szybko po ich szarżach.

W pewnym momencie zobaczymy chatkę. Jeśli stoją przed nią zbóje, lepiej ich nie atakować - na początku gry mogą być za mocni. W tej okolicy będą spadały na nas kamienie.

Gdy trafimy na zamkniętą bramę, wybijamy pilnujące jej gobliny i używamy dźwigni. Zabijamy potwory czekające po drugiej stronie.

Na obszernej polanie przed miastem prawdopodobnie zaatakują nas ostatni wrogowie w tym zadaniu - bandyci. Koncentrujemy się na pojedynczych wrogach.

Wchodzimy na most i rozmawiamy z Mercedes.
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Akt 1 Zadania główne
- Dragon's Dogma: Harbinger of Destruction; Newly Arisen | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Upon a Pawn | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Call of the Arisen | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: A Rude Awakening | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Off With Its Head | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: A Matter of Myrmidons | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Akt 1 Zadania główne
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZG - Zadania Głównie
ZP - Zadania Poboczne
Poradnik ma dużo nie dorubek np bazyliszek nie jest podatny na ogień a na błyskawice. Mogli też dodać jakieś artykuły gdzie szerzej spojrzeli by na klasy postać umiejętność aktywne i pasywne czy najlepsze kombinacje umiejętność. Dodatkowo w Dark arisen niektórzy przeciwnicy są generowani losowo ja np po drugim wejściu do labiryntu nie spotkałem śmierci a cyklopa o znowu w drodze powrotnej do wyjścia ( nie chciałem marnować lifestona ) też cyklopa spotkałem ale jak znowu wszedłem tam wszyscy wrogowie się że spownowali ale nie było cyklopa. Dodatkowo na Bitterblack umarli wrogowie zostawiają po sobie gnijące zwłoki które mogą przyciągnąć nekrofagi np śmierci lub przeklętego smoka możemy też sami ich przywołać po użyciu przynęty żeby farmić upuszczanie przez nich przedmioty, były jeszcze jakieś nekrofagi ale nie pamiętam jakie.
Chyba mnie się zbugowała misja search party. Dziwnym trafem chodzi za mną Reynard i nie wiem czemu. A mam przynosić mu te itemy ale raczej ciężko mi podróżować z nim po katakumbach i innych miejscach bo go atakują. Wiece może jak to odbugować?
Witam, nie wiem czy jeszcze mi tu ktoś odpowie, ale zapytam. Czytałem, oglądałem mnóstwo poradników na temat tworzenia/levelowania postaci. Podane tam są buildy na postacie tzn, tyle lvl wbij tą postacia, tyle tamtą, jezeli dobrze zrozumiałem gra forsuje na nas granie postacią przez 200 lvl klasami które nam sie nie podobają, ale dostaniemy za nie najlepsze statystyki do naszej finalnej klasy?
@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.
@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.
@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).
"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."
Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.
Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.
Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)
w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.
Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.
Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.
Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.
dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
