Lost and Found | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
Aktualizacja:
Lost and Found

W skrócie: W zadaniu musimy odszukać Quinę. Zadanie jest rozpoczynane po zabiciu hydry w obozowisku i wyjściu z powrotem w kierunku Cassardis. Wymaga wrócenia do pierwszej wioski, a później ruszenia za Quiną do Witchwood.
Poziom trudności: Średni. W tym zadaniu głównym problemem jest nie lokacja Witchwood, co dostanie się do niej. Drogę blokują bowiem zastępy bandytów, które mogą z łatwością roznieść niedoświadczoną postać.

Po zabiciu Hydry w obozowisku wychodzimy z powrotem w kierunku Cassirdis. Zaczepi nas Elvar i zapyta o Quinę. Kobieta zniknęła z miasteczka. Żeby podjąć trop, musimy wrócić do Cassirdis. Jeśli zignorujemy sprawę, quest przepadnie, a Quina zginie.

Wracamy do Cassirdis i szukamy przywódcę wioski - Adoro. Starzec powie nam, że Quina ruszyła do Witchwood po odpowiedzi na pytania o język smoków. Musimy udać się za nią.

Do Witchwood trafimy skręcając na zachód za obozowiskiem. Alternatywna droga wiedzie przez studnię, o ile już ją oczyściliśmy.

Wchodząc pod górę przesmykiem uważamy na bandytów - mogą zrzucić na nas kamień. Dalsza droga, przez Nightcall Crevasse, obfituje w starcie z rzezimieszkami. Mogą oni sprawić problem niedoświadczonym postaciom. Zaleca się więc powolne wybijanie ich lub próbę ucieczki.

Podążamy drogą na południe, wybijając wrogów. Na rozwidleniu skręcamy na zachód i wchodzimy do Witchwood.

Na drodze spotkamy Quinę. Rozmawiamy się z nią i ruszamy dalej. Od tej chwili musimy ją ochraniać. Na pewno trafimy na watahy wilków.

W Witchwood podążamy drogą. Nawigację utrudnia mgła generowana przez tajemnicze totemy. Niszczymy każdy z nich, aby odkryć mapę.

Brniemy na południowy wschód krętymi ścieżkami, szukając kolejnych totemów. Chatka wiedźmy jest we wschodniej części lokacji.

W końcu wyjdziemy na polankę - po przeciwległej stronie jest chatka. Wchodzimy do niej i rozmawiamy z dzieckiem.

Gdy wyjdziemy z domku, zobaczymy Quinę biegnącą boczną ścieżką - to skrót prowadzący w pobliże wioski. Po powrocie rozmawiamy z przywódcą osady, aby zakończyć zadanie.
0
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
- Akt 1 (ZP)
- A Troublesome Tome | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- An Uninvited Guest | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Chasing Shadows | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Deep Trouble | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Deeper Trouble | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Floral Delivery | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Grim Tidings; Guard Duty | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Land of Opportunity | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Lost Faith | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Lost and Found | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Reaper's Scorn | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Strength in Numbers; Thick as Thieves | Akt 1 (ZP) w Dragon's Dogma
- Akt 1 (ZP)
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nerka Generał

Następne pytanie.Da się zabić Śmierć w Dark Arisen? :D
artex007 Junior
Witam, nie wiem czy jeszcze mi tu ktoś odpowie, ale zapytam. Czytałem, oglądałem mnóstwo poradników na temat tworzenia/levelowania postaci. Podane tam są buildy na postacie tzn, tyle lvl wbij tą postacia, tyle tamtą, jezeli dobrze zrozumiałem gra forsuje na nas granie postacią przez 200 lvl klasami które nam sie nie podobają, ale dostaniemy za nie najlepsze statystyki do naszej finalnej klasy?
kain_pl Generał
Chyba mnie się zbugowała misja search party. Dziwnym trafem chodzi za mną Reynard i nie wiem czemu. A mam przynosić mu te itemy ale raczej ciężko mi podróżować z nim po katakumbach i innych miejscach bo go atakują. Wiece może jak to odbugować?
MRD52525 Legionista
Poradnik ma dużo nie dorubek np bazyliszek nie jest podatny na ogień a na błyskawice. Mogli też dodać jakieś artykuły gdzie szerzej spojrzeli by na klasy postać umiejętność aktywne i pasywne czy najlepsze kombinacje umiejętność. Dodatkowo w Dark arisen niektórzy przeciwnicy są generowani losowo ja np po drugim wejściu do labiryntu nie spotkałem śmierci a cyklopa o znowu w drodze powrotnej do wyjścia ( nie chciałem marnować lifestona ) też cyklopa spotkałem ale jak znowu wszedłem tam wszyscy wrogowie się że spownowali ale nie było cyklopa. Dodatkowo na Bitterblack umarli wrogowie zostawiają po sobie gnijące zwłoki które mogą przyciągnąć nekrofagi np śmierci lub przeklętego smoka możemy też sami ich przywołać po użyciu przynęty żeby farmić upuszczanie przez nich przedmioty, były jeszcze jakieś nekrofagi ale nie pamiętam jakie.
Barklo Generał

Ktoś mi powie co to za skrót (ZG) i (ZP) przy zadaniach ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.