Dragon's Dogma: Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG)
Aktualizacja:
Lure of the Abyss

Zagadujemy Barnabę, aby pomóc pionkom z ich problemami. Postać wpuści nas do Everfall - tajemniczych podziemi.

Musimy dostać się na sam dół tej lokacji. Schodzimy krętą drogą. Zaatakują nas nietoperze.

Po paru metrach dotrzemy do kraty blokującej przejście. Przed nią jest drogą prowadząca w bok.

Boczny korytarz prowadzi do komnaty opanowanej przez szkielety. Wybijamy je. Łucznicy mogą dość łatwo zniszczyć parę wrogów strzelając do wybuchowej beczek.

Odnoga zaprowadzi nas z powrotem do głównego zejścia. Kontynuujemy podróż w dół.

Koło skrzyń trzeba zmierzyć się ze szkieletami. Przeciwnicy nie są trudni, ale mają więcej życia i potrafią chwytać postać - trzeba wtedy energicznie ruszać lewym drążkiem.

Przed kolejną kratą blokującą drogę ponownie odbijamy w boczny korytarz.

Tym razem szkieletom będą towarzyszyli groźniejsi magowie. Eliminujemy ich w pierwszej kolejności.

W końcu wrócimy do głównej części lokacji. Warto spojrzeć w stronę kraty, którą ominęliśmy - po tej stronie czeka troll. To dość trudny przeciwnik, chociaż zabicie go ułatwia sprawy później. Jeśli jednak nie potrafimy pokonać trolla, ignorujemy go i ruszamy w dół.

Trafimy na trzecią zamkniętą kratę - ponownie odbijamy w boczny korytarz.

W tej odnodze trafimy na więcej wrogów (i skarbów). Eliminujemy szkielety, harpie i inne postacie, po czym zbieramy przedmioty z dolnej części tego miejsca.

Przechodzimy górą na przeciwległą stronę pomieszczenia (po zboczu i fragmentach kolumn).

W tym miejscu znajduje się dźwignia, która otworzy kratę na dole. Udajemy się odblokowaną ścieżką.

Na rozwidleniu idziemy prosto (droga w prawo prowadzi z powrotem na krętą ścieżkę w dół). Trafimy do komnaty ceremonialnej. Plądrujemy groby. Z ostatniego z nich wyjdzie trudniejszy wróg. Zabijamy go i bierzemy dźwignię znajdującą się w tym sarkofagu.

Montujemy dźwignię w odpowiednim miejscu przy kracie i otwieramy ją. Po drugiej stronie zgarniamy skarby.

Teraz wychodzimy wąskim korytarzem do głównej komnaty. Zbieramy przedmioty.

Kiedy będziemy gotowi, badamy okrągły obiekt na środku (wciskamy przy nim B).

Pojawią się dziwne węże spod ziemi. Walka z nimi nie ma sensu - odnawiają się w nieskończoność. Musimy uciec z powrotem na górę. Ignorujemy pionków i biegniemy. Jeśli zginą, będziemy mogli przyzwać ich później.

Kiedy włączy się animacja uciekającej drużyny, jesteśmy bezpieczni.

Żeby zakończyć zadanie, rozmawiamy z Barnabą.

Wychodząc z gildii pionków zaczepi nas Ser Duncan. Rycerz skieruje nas do bramy zamkowej w strefie szlachty, gdzie znajdziemy kolejne zadania.

Dojdziemy tam przejściem znajdującym się nieopodal gildii pionków.
- Dragon's Dogma - poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
- Dragon's Dogma: Akt 1 Zadania główne
- Dragon's Dogma: Harbinger of Destruction; Newly Arisen | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Upon a Pawn | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Call of the Arisen | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: A Rude Awakening | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Off With Its Head | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: A Matter of Myrmidons | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Lure of the Abyss | Akt 1 (ZG)
- Dragon's Dogma: Akt 1 Zadania główne
- Dragon's Dogma: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ZG - Zadania Głównie
ZP - Zadania Poboczne
Poradnik ma dużo nie dorubek np bazyliszek nie jest podatny na ogień a na błyskawice. Mogli też dodać jakieś artykuły gdzie szerzej spojrzeli by na klasy postać umiejętność aktywne i pasywne czy najlepsze kombinacje umiejętność. Dodatkowo w Dark arisen niektórzy przeciwnicy są generowani losowo ja np po drugim wejściu do labiryntu nie spotkałem śmierci a cyklopa o znowu w drodze powrotnej do wyjścia ( nie chciałem marnować lifestona ) też cyklopa spotkałem ale jak znowu wszedłem tam wszyscy wrogowie się że spownowali ale nie było cyklopa. Dodatkowo na Bitterblack umarli wrogowie zostawiają po sobie gnijące zwłoki które mogą przyciągnąć nekrofagi np śmierci lub przeklętego smoka możemy też sami ich przywołać po użyciu przynęty żeby farmić upuszczanie przez nich przedmioty, były jeszcze jakieś nekrofagi ale nie pamiętam jakie.
Chyba mnie się zbugowała misja search party. Dziwnym trafem chodzi za mną Reynard i nie wiem czemu. A mam przynosić mu te itemy ale raczej ciężko mi podróżować z nim po katakumbach i innych miejscach bo go atakują. Wiece może jak to odbugować?
Witam, nie wiem czy jeszcze mi tu ktoś odpowie, ale zapytam. Czytałem, oglądałem mnóstwo poradników na temat tworzenia/levelowania postaci. Podane tam są buildy na postacie tzn, tyle lvl wbij tą postacia, tyle tamtą, jezeli dobrze zrozumiałem gra forsuje na nas granie postacią przez 200 lvl klasami które nam sie nie podobają, ale dostaniemy za nie najlepsze statystyki do naszej finalnej klasy?
@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.
@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.
@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).
"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."
Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.
Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.
Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)
w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.
Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.
Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.
Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.
dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
