Death Stranding 2: Co jeśli wybierzecie Nie zrobię tego na początku gry? Death Stranding 2 poradnik, solucja
Na samym początku Death Stranding 2 zetkniecie się z pozoru istotną decyzją, a Sam będzie miał okazję odmówić wyruszenia na nową przygodę. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy, co się stanie, jeśli wybierzecie Nie zrobię tego i odmówicie pomocy Fragile.
Ostatnia aktualizacja: 24 czerwca 2025
W Death Stranding 2 wprowadzono proste drzewka dialogowe, podczas których Sam będzie miał okazję dopytać rozmówcę o konkretne szczegóły dotyczące tematów padających w rozmowie. Jedno z pierwszych drzewek dialogowych jednak wydaje się być istotną decyzją - podczas rozmowy z Fragile po wykonaniu pierwszego zlecenia, Sam może odmówić jej pomocy w połączeniu Meksyku siecią chiralną. Na tej stronie poradnika wyjaśniamy co się stanie, jeśli wybierzecie opcję "Nie zrobię tego" i odmówicie tym samym pomocy Fragile.
Na czym polega decyzja?
Z wyborem zetkniecie się już w pierwszej godzinie gry, podczas prologu. Tuż po zakończeniu pierwszego zlecenia, tj. powrocie do schronu Sama, czeka was długi przerywnik filmowy. Podczas niego odwiedzi was znana z pierwszej części serii Fragile i zaproponuje Samowi nowe zlecenie - złączenie Meksyku siecią chiralną. Jeśli zgodzicie się, gra potoczy się dalej. Wyczerpanie wszystkich pozostałych opcji dialogowych odblokuje jednak nową opcję dialogową - możecie powiedzieć "Nie zrobię tego" i odmówić pomocy Fragile.
Co jeśli odmówicie pomocy Fragile?
Wybór opcji "Nie zrobię tego" nagle resetuje cały przerywnik filmowy. Ponownie cofniecie się do codziennej rutyny Sama i Lou, po chwili kamera zbliży się jednak na nowe zdjęcie na lodówce, ukazujące rozmowę Sama i Fragile. Wrócicie wtedy do decyzji na nowo i będziecie mogli odmówić ponownie.
Jeśli odmówicie ponownie, sekwencja się powtórzy. Raz jeszcze obejrzycie początek cutscenki - tym razem gra przeniesie was jednak z powrotem na pustynię, czyli na sam początek gry. Po chwili Sam spanikuje i zmusi grę do powrotu do decyzji. Tym razem opcja odmowy zniknie - będziecie mogli tylko się zgodzić. Jest to najwcześniejszy znak powiadamiający was o tym, że fabuła Death Stranding 2 jest całkowicie liniowa i nie zawiera ważnych decyzji.