Death Stranding 2: Jak zdobyć karabin wyborowy? Death Stranding 2 poradnik, solucja
Po dotarciu do Australii w DS2 otrzymacie dostęp do specjalnej, usypiającej snajperki. Z tej strony poradnika dowiecie się, jakie zlecenia musicie wykonać, żeby zdobyć tę przydatną broń.
Ostatnia aktualizacja: 25 czerwca 2025
Po dotarciu do Australii w DS2 macie szansę na zdobycie cennego, usypiającego karabinu wyborowego. Ten poradnik szczegółowo wyjaśni Wam jakie zlecenia musicie wykonać, aby pozyskać tę przydatną broń. Dowiecie się jak dotrzeć do Samotnego Dowódcy i jak odzyskać zgubione na terenie wynurzonych pamiątki.
Jak dostać się do Samotnego Dowódcy?
Pierwszym krokiem na drodze do zdobycia snajperki będzie dotarcie do Australii oraz wykonanie głównego zlecenia nr 9. Po nawiązaniu kontaktu z rządem Australii, Stary Oz zaproponuje Wam wykonanie pobocznego zlecenia. Polega ono na dostarczeniu zdemontowanego karabinu do siedziby Samotnego Dowódcy. Przyjmijcie poboczne zlecenie numer 100 z terminalu w bazie rządu.
Siedziba Samotnego Dowódcy znajduje się niedaleko na północ od bazy rządu. Teren pokryty jest jednak stromymi skałami utrudniającymi nawigację, a w okolicy aż roi się od wynurzonych. Wyruszając w drogę zabierzcie ze sobą kilka zapasowych drabin oraz broń na wypadek konfrontacji z BT.
Transportując paczkę do Samotnego Dowódcy zachowujcie szczególną ostrożność. Ładunek jest bardzo delikatny i łatwo może ulec uszkodzeniu.
Po dotarciu na miejsce Samotny Dowódca podziękuje Wam za pomoc, ale nie zgodzi się na dołączenie do sieci chiralnej. By go przekonać i tym samym otrzymać schematy do snajperki będziecie musieli wykonać jeszcze jedno, dodatkowe zadanie.
Jak odzyskać pamiątki z obszaru z wynurzonymi?
Zlecenie nr 101 polega na odzyskaniu pamiątek, które zaginęły na obszarze nawiedzanym przez wynurzonych. Przyjmijcie zadanie z terminala Dowódcy i wyruszcie w drogę.
Pamiątki nie znajdują się daleko, ale okoliczny teren jest dość trudny. Postarajcie się skradać (przycisk R1), by nie wzbudzić uwagi okolicznych wynurzonych. Polecamy Wam wykonanie dość szerokiego łuku od strony stromego klifu. Droga tam jest nieco łagodniejsza.
Po odzyskaniu pamiątek wróćcie do Samotnego Dowódcy. Wykonane zlecenie z pamiątkami przekona go do dołączenia do sieci chiralnej. Po podłączeniu nowego regionu otrzymacie schemat do budowy usypiającego karabinu wyborowego oraz granatów dymnych.
Do zbudowania snajperki potrzebujecie:
- 80 jednostek żywicy;
- 100 jednostek metali;
- 80 jednostek chemikaliów.
Broń ta świetnie sprawdzi się do eliminowania wrogów z dystansu. Przy wystrzale wydaje jednak głośny huk, przez który łatwo możecie zostać zlokalizowani. Pamiętajcie również, że karabin ten nie działa przeciwko wynurzonym.