Crookz: To się rusza!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 8 - To się rusza!

Miejsce: domek letniskowy

Postacie: Bishop, Rufus, Lobkowitz, Rocket

Nagroda: 14 500 $

W tej misji włamujesz się do domku letniskowego, gdzie Twoim zadaniem jest kradzież rzeczy, która z pewnego powodu bardzo interesuje Rocket...

Domek letniskowy

Tym razem warto spędzić trochę czasu nad wyborem postaci - ja zdecydowałem się na Rocket (co jest obligatoryjne) oraz Rufusa i Bishopa - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Tym razem warto spędzić trochę czasu nad wyborem postaci - ja zdecydowałem się na Rocket (co jest obligatoryjne) oraz Rufusa i Bishopa. Dobrze byłoby także zaopatrzyć się w warsztacie - m.in. w klucze Tesli, palniki, niszczyciele barier, smary czy cichobieżki.

No to akcja - za samochodem znajdziesz pierwszy łup (1), z kolei za domem - drugi (2) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

No to akcja - za samochodem znajdziesz pierwszy łup (1), z kolei za domem - drugi (2). Przejdź Rocket przez kanał wentylacyjny (3), podnieś klucz (4) i otwórz drzwi (5). Podnieś plany konstrukcyjne (6) i otwórz Bishopem drzwi (7). Potraktuj sejf (8) palnikiem i wydobądź skarb. Otwórz kolejne drzwi (9).

Zanim udasz się do wyjścia, wyjdź Rocket na zewnątrz - na alejce leży czwarty (1) i piąty (2) łup - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zanim udasz się do wyjścia, wyjdź Rocket na zewnątrz - na alejce leży czwarty (1) i piąty (2) łup. Teraz skieruj wszystkie osoby do wejścia do piwnicy.

Piwnica: poziom 1

Bishopem otwórz stalowe drzwi (1) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz stalowe drzwi (1). Pociągnij za ciężki przełącznik (2), wykorzystując smar. Poślij jedną z postaci na panel podłogowy (3) wyłączający bariery świetlne. Otwórz sejf (4) za pomocą palnika oraz wyłącz terminal kamer (5).

Przejdź do drugiego pomieszczenia i stań jedną postacią na panelu podłogowym (1) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź do drugiego pomieszczenia i stań jedną postacią na panelu podłogowym (1). Podejdź drugą i stań w tym pomieszczeniu. Bohater, który stoi na panelu, niech go opuści i podbiegnie w pobliże drzwi (2). Druga z postaci powinna zająć jego miejsce. Wyłącz rozdzielnicę za pomocą klucza Tesli (3). Załóż cichobieżki i przejdź przez stalowe drzwi, zabierając przedmiot (4). Ewakuuj wszystkich bohaterów do windy (5).

Piwnica: poziom 2

Udaj się w lewo - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Udaj się w lewo. Bishopem otwórz drzwi (1) i pociągnij za przełącznik (2). Teraz kieruj się w prawo - otwórz drzwi (3) i spuść łomot strażnikowi (4). Weź klucz (5) i otwórz nim drzwi (6). Zajmij się terminalem kamery (7) i przełącznikiem (8). Zmodyfikuj rozdzielnicę (9) za pomocą klucza Tesli i włącz kolejny przełącznik (10). Następny przełącznik leży nieopodal (11).

Otwórz drzwi Bishopem (1) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi Bishopem (1). Podnieś ładunek wybuchowy (2) i zajmij się terminalem kamer (3). Wróć po palnik do poprzedniego pokoju (4). Potraktuj sejf (5) ładunkiem wybuchowym, upewniając się, że żaden strażnik nie znajduje się w strefie odgłosu wybuchu, z kolei drugi sejf (6) otwórz palnikiem.

Potraktuj barierę świetlną (1) niszczycielem barier, w momencie gdy strażnik będzie się oddalać - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Potraktuj barierę świetlną (1) niszczycielem barier, w momencie gdy strażnik będzie się oddalać. Idź za nim i pociągnij za przełącznik (2). Możesz podnieść leżące obok: ładunek wybuchowy i niszczyciel barier - nie zapomnij zabrać także łupu (3). Pobij strażnika w korytarzu (4).

Bishopem otwórz drzwi (1) - użyj przełącznika (2) i kolejnym przełącznikiem otwórz drzwi (3) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz drzwi (1) - użyj przełącznika (2) i kolejnym przełącznikiem otwórz drzwi (3). Idź w prawo, w pobliże pozycji startowej, i pobij strażnika, którego już wcześniej znokautowałeś.

Przedostań się w pobliże basenu - stań za wnęką (1) przy wejściu do labiryntu i poczekaj, aż strażnik zniknie w korytarzu - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przedostań się w pobliże basenu - stań za wnęką (1) przy wejściu do labiryntu i poczekaj, aż strażnik zniknie w korytarzu. Zatrzymaj się nieopodal drzwi (2) - gdy wróci, szybko prześlizgnij się przez nie i otwórz kolejne (3). Manewruj przełącznikami (4), tak by bariery zniknęły, i przedostań się do przełącznika (5). Wróć za wychodzącym strażnikiem, stając jak najbliżej narożnika (6) i oczekując na powrót wartownika. Potem szybko udaj się do wyjścia i wróć do punktu startowego.

Znów sprowadzasz strażnika do parteru (1) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Znów sprowadzasz strażnika do parteru (1). Stań Rocket na panelu podłogowym (2), a następnie użyj niszczyciela barier (3). Skorzystaj z przełącznika (4).

Przyprowadź wszystkich do pomieszczenia - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź wszystkich do pomieszczenia. Kiedy strażnik przebywa w pomieszczeniu ze skrzyniami, wybij dziurę w ścianie (1). Następnie spacyfikuj strażnika (2), uśpiwszy uprzednio jego czujność. Każ Bishopowi zająć się kasetką (3), przełącz także przełącznik (4) i podnieś łup (5). Przejdź przez drzwi do labiryntu.

Przełącz przełącznik (1) - niech przejdą dwie osoby, po czym ponownie przełącz przełącznik - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz przełącznik (1) - niech przejdą dwie osoby, po czym ponownie przełącz przełącznik. Następnie przełącz przełącznik odblokowujący (2) i każ Bishopowi oraz Rufusowi podejść pod barierkę (3). Pociągnij za przełącznik (4) jako Rocket, przejdź kawałek dwoma bohaterami i ponownie sięgnij po przełącznik.

Pobij strażnika (1), omijając zasięg kamer - Bishopem skorzystaj z terminalu kamer (2) i podnieś łup (3) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Pobij strażnika (1), omijając zasięg kamer - Bishopem skorzystaj z terminalu kamer (2) i podnieś łup (3). Wybij dziurę w ścianie (4) i pobij strażnika (5) - Bishop niech zajmie się terminalem kamer (6).

Każ Bishopowi pociągnąć za przełącznik (1) - wyślij Rufusa pod ścianę, tuż przed lasery (2), ponownie pociągnij za przełącznik i podprowadź Rufusa jak najbliżej laserów (3) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Każ Bishopowi pociągnąć za przełącznik (1) - wyślij Rufusa pod ścianę, tuż przed lasery (2), ponownie pociągnij za przełącznik i podprowadź Rufusa jak najbliżej laserów (3). Teraz niech do akcji wkroczy Rocket - kilkakrotnie pociągnij za przełącznik (4), by doprowadzić Rufusa do strażnika i go znokautować (5). Bishopem ustaw przełącznik tak, by była widoczna tylko jedna przeszkoda, którą potraktuj niszczycielem barier. Następnie przeprowadź mężczyznę tak, jak robiłeś to z Rufusem, korzystając z usług Rocket. Otwórz kasetkę (6) i pociągnij za pierwszy (7) oraz drugi (8) przełącznik. Pora uciekać - tym razem wiej obydwoma bohaterami, korzystając z usług Rocket. Rób to sprawnie, bo strażnik niebawem się zorientuje, że coś jest nie w porządku.

Podnieś łup (1) i otwórz drzwi (2) - Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podnieś łup (1) i otwórz drzwi (2). Otwórz kolejne drzwi - po lewej (3). Weź łup (4) i pociągnij za przełącznik (5). Wejdź do otwartego pomieszczenia i podejdź do panelu sterującego (6). Przyprowadź Rocket - w drodze konieczne będzie zniszczenie jednej bariery za pomocą niszczyciela barier, więc jeżeli dziewczyna go nie posiada, przywołaj jednego z kompanów do pomocy. Następnie udaj się do wyjścia (7). Misja zakończona!

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl