Crookz: Szpula siedem cali

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 2 - Szpula siedem cali

Miejsce: Bank Western Bay

Postacie: Cleopatra, Bishop, Rufus

Nagroda: 3000 $

W lokalnym muzeum został niedawno zainstalowany nowy system alarmowy, który jest niemożliwy do sforsowania bez schematu jego wyłączenia. Ten ulokowano w bankowym sejfie - Ty, rzecz jasna, musisz się tam dostać i wykraść dokument.

Przed rozpoczęciem misji udaj się do warsztatu i wyposaż każdą z trójki postaci w łom oraz chloroform (za wyjątkiem Rufusa, który nie potrzebuje tego typu dodatków, by unieszkodliwić przeciwnika) - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przed rozpoczęciem misji udaj się do warsztatu i wyposaż każdą z trójki postaci w łom oraz chloroform (za wyjątkiem Rufusa, który nie potrzebuje tego typu dodatków, by unieszkodliwić przeciwnika). Przedmioty te mogą przydać się w walce.

Jako pierwszego do boju poślij Rufusa - zlikwiduj nim strażnika (1) stojącego pośrodku korytarza, zachodząc go od tyłu - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Jako pierwszego do boju poślij Rufusa - zlikwiduj nim strażnika (1) stojącego pośrodku korytarza, zachodząc go od tyłu. Po ogłuszeniu przeciwnika przetransportuj Bishopa do pokoju naprzeciwko pomieszczenia startowego (2), a Cleopatrę w pobliże znokautowanego strażnika. Rufusa wyślij do kolejnego pomieszczenia i zlikwiduj przeciwnika (3) - Cleopatra w tym czasie powinna podnieść klucz (4) oraz przełączyć przełącznik (5). Następnie szybko przetransportuj Cleopatrę do pomieszczenia obok za meble - to ważne, bo strażnik po przebudzeniu zacznie węszyć. Rufusa z kolei wyślij do pokoju, w którym przebywa Bishop.

Wybierz Rufusa i znokautuj przeciwnika (1) - zostaw osiłka przy patrolu - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wybierz Rufusa i znokautuj przeciwnika (1) - zostaw osiłka przy patrolu. Wybierz Bishopa i otwórz drzwi (2), a następnie przełącz przełącznik (3) umiejscowiony na lewo od nich. Przeprowadź Cleopatrę przez odblokowane drzwi i przełącz kolejny przełącznik (4) - poczekaj jednak do momentu, w którym strażnik nie będzie znajdować się blisko bramy - w przeciwnym razie wzbudzisz jego czujność. Po otwarciu bramy przyprowadź wszystkich złodziei w jej pobliże.

Naśladując ruchy strażnika, poruszaj się dookoła sejfu zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Naśladując ruchy strażnika, poruszaj się dookoła sejfu zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Po lewej stronie przy małych pomieszczeniach znajdziesz przełącznik (1) otwierający drzwi. Wprowadź do pierwszego z nich jednego z bohaterów - odkryjesz tam łup (2), z kolei w drugim - kasetkę (3), którą trzeba otworzyć łomem. Przejdź wzdłuż tylnej ściany - jest na niej przełącznik (4) otwierający główne drzwi do sejfu - pamiętaj o tym, by drzwi nie otworzyły się, kiedy nieopodal będzie przechodzić strażnik. Następnie przełącz przełącznik po lewej (5), który otwiera dwie kolejne komórki - w pierwszej znajdziesz łup (6), w drugiej przełącznik wyłączający kamery przed sejfem (7). Przełącz go, a następnie wejdź do sejfu i zabierz plan (8), pozostając poza zasięgiem wzroku strażnika.

Wyjdź z sejfu i przełącz przełącznik przy bramie (1) po uprzednim upewnieniu się, że strażnik nie znajduje się zbyt blisko - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyjdź z sejfu i przełącz przełącznik przy bramie (1) po uprzednim upewnieniu się, że strażnik nie znajduje się zbyt blisko. Następnie wyślij Rufusa do pierwszego pokoju po lewej - znajdziesz tam kasetkę (2), którą potraktuj łomem. Bishopa wyślij do kolejnego pomieszczenia po lewej - niech otworzy drzwi i podniesie łup (3). Wróć na korytarz z centralnym sejfem i - omijając strażnika - przejdź na korytarz, z którego wychodziłeś w pobliże sejfu. Następnie całą trójką przedostań się do najbliższego pomieszczenia z biurkiem.

Wyślij Rufusa do kolejnego pomieszczenia ze strażnikiem i dwoma fotelami - zlikwiduj wroga (1) i trzymaj go w błogiej nieświadomości - Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyślij Rufusa do kolejnego pomieszczenia ze strażnikiem i dwoma fotelami - zlikwiduj wroga (1) i trzymaj go w błogiej nieświadomości. Przebiegnij Bishopem za plecami kolejnego strażnika znajdującego się na korytarzu i otwórz drzwi na końcu korytarza (2) blisko windy. Podbiegnij tam także Cleopatrą. Zwracając uwagę na to, czy w pobliżu nie ma patrolującego strażnika, wyjdź na korytarz. Skręć Cleopatrą w prawo od drzwi i wyłącz kamery (3). Bishopa wyślij w lewo, otwórz pierwsze drzwi i podnieś łup (4). Zakończ agresję Rufusa i przetransportuj go do windy (5), to samo zrób z Cleopatrą i Bishopem po zabraniu łupu. Misja zakończona!

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl