Misja 1 - Garść różowych piór | Opis przejścia misji Crookz
Aktualizacja:
Misja 1 - Garść różowych piór
Miejsce: willa Ringo Flamingo
Postacie: Cleopatra, Bishop
Nagroda: 2000 $
Pierwsza z misji rozgrywa się w willi Ringo Flamingo (dobrego znajomego Murraya) znajdującej się w Wenecji. Twoim zadaniem jest zdobycie kopii Księżycowego Kamienia - cennego minerału wystawionego w Muzeum Sztuki Współczesnej.

Rozgrywkę rozpoczynasz tuż za bramą wjazdową na teren willi. Wybierz Cleopatrę - podnieś łup znajdujący się po lewej stronie tuż za murkiem (1), a następnie szybko przedostań się do garażu. Tam podnieś klucz (2) leżący po lewej stronie pomieszczenia oraz przełącz przełącznik (3) usytuowany przy ławce. Przetransportuj Bishopa (4) bezpiecznie do garażu. Wykonaj te czynności szybko, zanim w pobliże miejsca, gdzie przebywasz, dotrze strażnik stacjonujący za garażem.

W momencie gdy strażnik zacznie mijać drzwi garażu, szybko przebiegnij Cleopatrą do komórki znajdującej się w narożniku placu - tam podnieś chloroform (1) i przełącz przełącznik (2). Przejdź Bishopem przez otwarte pierwsze drzwi po prawej (3). Po prawej stronie znajdziesz łup (4), z kolei po lewej przełącznik (5), otwierający drugie drzwi od ogrodu po stronie Cleopatry. Korzystając z okazji, warto także zaopatrzyć się w łom leżący z przodu willi. Przełącz przełącznik (6) przy drzwiach wejściowych, a następnie, omijając pole zasięgu wzroku strażnika, podnieś łom (7) i wróć do budynku.

Wróć do Cleopatry. Poczekaj, aż strażnik zacznie oddalać się w stronę garażu. Podbiegnij do najbliższych drzwi oznaczonych kłódką (1), użyj klucza i wejdź do środka przez kolejne drzwi (2). Udaj się do pomieszczenia z kominkiem i podnieś następny łup (3). Idź w pobliże drzwi przy tarasie i przełącz przełącznik (4).

Przejdź Cleopatrą przez najbliższe drzwi (1). Skieruj się w pobliże strażnika (2) stojącego na tarasie. Zaskocz go od tyłu, wykorzystując chloroform, a następnie podnieś łup (3). Szybko wróć do środka. Udaj się obydwiema postaciami w pobliże schodów (4), klikając ikonki. Przeniesiesz się na piętro.

Wybierz Bishopa i otwórz pierwsze drzwi po prawej (1) - za pośrednictwem komendy "Otwieranie zabezpieczonych drzwi". Wejdź Bishopem do tego pomieszczenia i podnieś łup (2) znajdujący się przy łóżku. Przejdź Cleopatrą do głównego pomieszczenia. Przełącz przełącznik (3) przy małej komórce. Po krótkim spotkaniu wejdź do środka i podnieś łup (4). Wróć do Bishopa - wejdź do łazienki, a następnie, omijając lasery, przejdź do pomieszczenia ze strażnikiem, stając tuż za drzwiami. Podnieś łup (5) znajdujący się przy sprzęcie grającym, a następnie wróć do kasetki przy drzwiach (6) i potraktuj ją łomem. Bez obaw, strażnik tego nie usłyszy, jest zbyt oddalony. Po opróżnieniu kasetki przeprowadź Bishopa bezpiecznie do wyjścia, tak aby ominął lasery. Podobnie zrób z Cleopatrą. Wyprowadź dwójkę bohaterów w pobliże schodów (7). Misja ukończona!
0
- Crookz - poradnik do gry
- Crookz - poradnik do gry
- Opis przejścia misji
- Misja 1 - Garść różowych piór | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 2 - Szpula siedem cali | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 3 - Wiadomość dla Bałwana | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 4 - Trójręki bandyta | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 5 - Piątka w sześć minut | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 6 - Prawo do milczenia | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 7 - Dzień odwiedzin | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 8 - To się rusza! | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 10 - Wyciągnij wtyczkę | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 11 - T-5000 3F | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 13 - Tajemnica karty perforowanej | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 14 - Drogocenne serce | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 15 - Tańcz, marynarzu, tańcz! | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz
- Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz
- Opis przejścia misji
- Crookz - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.