Crookz: Kryptonim Blowfish

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 16 - Kryptonim Blowfish

Miejsce: klub Pink Feather

Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz, Rocket

Nagroda: 40 000 $

Porwanie okrętu podwodnego? Nic trudnego. Oto jakie zadanie masz wykonać.

Na zewnątrz

Wybierz następujący kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rocket - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wybierz następujący kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rocket. Wyposaż ekipę w gumowe obuwie, cichobieżki, emiter sygnału i wyłącznik kamery. Zacznij od terminalu kamery (1) i przełącznika (2). Przejdź dalej i przełącz kolejny przełącznik (3).

Przejdź w to miejsce (1), a następnie, omijając barierkę od tej strony (2), skieruj się za ciężarówkę (3), potem, blisko przy ścianie (4), omijając zasięg widzenia kamer, przejdź na tyły domu (5) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź w to miejsce (1), a następnie, omijając barierkę od tej strony (2), skieruj się za ciężarówkę (3), potem, blisko przy ścianie (4), omijając zasięg widzenia kamer, przejdź na tyły domu (5).

Otwórz drzwi (1) i poczekaj z boku - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1) i poczekaj z boku. Szybko wparuj Bishopem i Rufusem do środka - tym pierwszym przełącz terminal (2) i przełącznik (3), tym drugim otwórz sejf (4). Przełącz przełącznik (5), przejdź za drzwi i zamknij je przełącznikiem (6). W międzyczasie wyślij Lobkowitza po łup (7) i przełącz rozdzielnicę (8). Jeżeli panele nie są pod napięciem, otwórz drzwi (9) i podnieś narzędzie (10). Rufusem przełącz przełącznik (11) i podnieś narzędzie (12). Wyjdź z budynku - zabierając po drodze łup (13) - na jego tyły.

Wyłącz kamerę (1), a następnie rozdzielnicę (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz kamerę (1), a następnie rozdzielnicę (2). Otwórz drzwi (3) i Rufusem oraz Bishopem stań w rogu (4). Upewnij się, że Lobkowitz ma dwa emitery dźwięku. Zostaw jeden w tym miejscu (5) i ucieknij wraz z Rocket w tym kierunku (6). Gdy strażnik wyjdzie, wejdź do środka i przełącz terminal kamer (7), podnieś Maneki-Neko (8), przełącz przełącznik (9) i wyjdź na korytarz. Zamknij drzwi (10). Otwórz kolejne (11) i podnieś łup (12). Przełącz przełącznik (13). Otwórz drzwi (14) i pobij strażnika (15). Otwórz kasetkę (16) i schowaj się w pokoju obok. Przeczekaj panikę, postaw emiter dźwięku (17) i ponownie się wycofaj. Gdy strażnik wybiegnie, wybiegnij także dwójką bohaterów i goń w stronę ciężarówek.

Doprowadź Rufusa i Bishopa za ciężarówki (1), a następnie za przyczepę (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Doprowadź Rufusa i Bishopa za ciężarówki (1), a następnie za przyczepę (2). W to samo miejsce skieruj Lobkowitza i Rocket.

Przyprowadź w to miejsce Rufusa, omijając kamery i strażników, po czym pobij strażnika (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź w to miejsce Rufusa, omijając kamery i strażników, po czym pobij strażnika (1). Po odejściu strażnika ustaw tam (2) Bishopa i Lobkowitza, następnie podejdź do rogu i wyłącz kamerę (3), a potem szybko ewakuuj się w stronę boku budynku (4). Po oddaleniu się strażnika otwórz drzwi (5) i znów się ewakuuj.

Wejdź do środka - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wejdź do środka. Zajmij się terminalem kamer (1), podnieś blok drzwiowy (2), przełącz przełącznik (3) oraz rozdzielnicę (4) i wyjdź na korytarz. Zamknij drzwi (5), otwórz kolejne skrzydła (6, 7) i wyślij Lobkowitza po emiter sygnału (8) oraz smar (9). Przełącz też przełącznik (10). Załóż cichobieżki, zabierz łup (11) i otwórz kasetkę (12). Gdy strażnik wyjdzie, wyjdź za nim i schowaj się za winklem (13).

Zostaw strażnika i dołącz do reszty (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zostaw strażnika i dołącz do reszty (1). Idź po prostej do Rocket - za ciężarówkę (2).

Wyłącz jedną (1) i drugą (2) kamerę - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz jedną (1) i drugą (2) kamerę. Przeczekaj kółeczko strażnika i pobij go (3).

Lobkowitzem wyłącz kamerę (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Lobkowitzem wyłącz kamerę (1). Wyślij go teraz naokoło, omijając kamery w pobliżu rozdzielnicy, stojącej za budynkiem (2). Używając cichobieżek, wejdź do środka - otwórz drzwi (3), a następnie potraktuj smarem ciężki przełącznik (4), by móc go użyć. Przełącz kolejny przełącznik (5) i Lobkowitzem rozdzielnicę (6). Otwórz pierwsze drzwi (7) i podnieś łup (8). Potem podnieś niszczyciel barier (9) i przełącz przełącznik (10). Wróć do pokoju przy strażniku (11). Ustaw emiter sygnału (12) i pobiegnij Lobkowitzem za róg (13). Wybiegnij Bishopem i dołącz do Rufusa (14).

Wyślij Lobkowitza z powrotem dookoła budynku - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyślij Lobkowitza z powrotem dookoła budynku. Szybko zniszcz Bishopem barierę za pomocą niszczyciela (1), a następnie Lobkowitzem rozdzielnicę (2). Przejdź Bishopem w to miejsce (3), a gdy strażnik sobie pójdzie, prędko zajmij się terminalem kamer (4), kluczem Tesli (5) i kolejnym terminalem kamer (6), po czym się schowaj (7). Wówczas obsłuż Lobkowitzem rozdzielnicę (8), przejdź Bishopem do pomieszczenia z trzema panelami podłogowymi i wykorzystaj klucz Tesli na rozdzielnicy (9). Cofnij się Lobkowitzem, natomiast Rocket poślij przez otwór wentylacyjny (10). Ponownie obsłuż rozdzielnicę Lobkowitzem (8), wejdź Rocket i idź w miejsce, z którego do pomieszczenia wchodził Bishop (3). Pokonaj tę samą trasę, wyłączając po drodze rozdzielnicę (11). Ponów sprawę Rufusem - pobij strażnika (12), podnieś łup (13) i przejdź do pomieszczenia z trzema panelami. Stań trzema postaciami na trzech panelach - zostaw tylko Rocket. Nią wyjdź w ten sam sposób, w jaki weszła do pomieszczenia, czyli przez otwór wentylacyjny (10).

Przejdź szybko Rocket do pomieszczenia (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź szybko Rocket do pomieszczenia (1). Gdy tylko strażnik odejdzie, przełącz ciężki przełącznik (2), podnieś narzędzie (3) i odejdź w stronę ciężarówki (4). Każ także Rocket otworzyć drzwi przełącznikiem (5).

Wejdź pomiędzy ciężarówki (1) i ustaw Maneki-Neko w tym miejscu (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wejdź pomiędzy ciężarówki (1) i ustaw Maneki-Neko w tym miejscu (2). Gdy strażnik (3) się nim zainteresuje, pobij go, przełącz rozdzielnicę (4) i wróć na miejsce (1).

Kiedy strażnicy odejdą, wyjdź całą trójką i omijając strażników, stań przy ścianie (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Kiedy strażnicy odejdą, wyjdź całą trójką i omijając strażników, stań przy ścianie (1). Zlikwiduj barierę przełącznikiem (2) i wejdź do pomieszczenia (3). Skieruj się w stronę wyjścia (4).

Piwnica

Włóż cichobieżki, przejdź przez panele i zaawansowanym zakłócaczem kamery wyłącz kamerę (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Włóż cichobieżki, przejdź przez panele i zaawansowanym zakłócaczem kamery wyłącz kamerę (1). Jeśli strażnik jest wystarczającego daleko, przejdź przez bariery i zajmij się terminalem kamery (2), a następnie drzwiami (3). Otwórz kasetkę (4), przełącz rozdzielnicę za pomocą klucza Tesli (5) i przełącz przełącznik (6). Wyjdź z pomieszczenia. Przejdź ekipą do pierwszego pomieszczenia (7). Podnieś magnes (8).

Idź Bishopem i Lobkowitzem do końca korytarza - otwórz drzwi (1), przełącz terminal kamery (2) i rozdzielnicę (3) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Idź Bishopem i Lobkowitzem do końca korytarza - otwórz drzwi (1), przełącz terminal kamery (2) i rozdzielnicę (3). Schowaj się we wnękach (4). Przejdź Rufusem i Rocket do kolejnego pomieszczenia i podnieś łup (5). W następnym znajdziesz blok drzwiowy (6). Dołącz do reszty - wyłącz panel Lobkowitzem (7), przełącz przełącznik (8) i wyłącz kamerę. Następnie otwórz drzwi za pomocą przełącznika i zaczekaj tam Lobkowitzem.

Przeprowadź Rufusa i Bishopa przez blokadę, korzystając z pomocy Rocket (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przeprowadź Rufusa i Bishopa przez blokadę, korzystając z pomocy Rocket (1). Otwórz Bishopem pierwsze drzwi po lewej (2) i wprowadź obu bohaterów. Po chwili zrób tak z kolejnym skrzydłem (3) i następnym - w międzyczasie otwórz bramę po prawej (4) i wyślij Bishopa po emiter dźwięku, szybko wracając do pomieszczenia (3) i sprowadzając tam wszystkich bohaterów. Otwórz kolejne drzwi (5) i kasetkę (6). Gdy strażnik będzie iść w tę stronę (7), przełącz Rufusem ciężki przełącznik (8) i wróć do pomieszczenia (5), a Bishopem otwórz kolejne drzwi (9) i wejdź do środka. Przy następnej rundce strażnika podnieś łup (10) Lobkowitzem. Bishopem otwórz kolejne drzwi (11), a Rufusem pociągnij za ciężki przełącznik (12) i wejdź do pomieszczenia (9). Przy następnej rundce otwórz ostatnie drzwi (13). Gdy strażnik odejdzie w tym kierunku (7), zostaw w pomieszczeniu emiter dźwięku (14) i szybko oddal się do sąsiedniego pokoju. Kiedy strażnik zainteresuje się hałasem, blokadą błyskawicznie zamknij drzwi (15) i schowaj się w pomieszczeniu. Potem otwórz drzwi (16), podnieś łup (17) i Lobkowitzem przełącz rozdzielnicę (18). Następnie skieruj wszystkich do wyjścia (19). Po drodze podnieś Maneki-Neko (20).

Przystań

Niszczycielem barier zlikwiduj barierę (1), a następnie wyłącz kamerę (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Niszczycielem barier zlikwiduj barierę (1), a następnie wyłącz kamerę (2). Potem otwórz oboje drzwi (3, 4) i wyłącz rozdzielnicę (5). Bishopem podnieś klucz Tesli (6), a Lobkowitz niech zajmie się kamerą (7). Otwórz kolejne pary drzwi (8, 9), wyłącz kamerę (10), otwórz kasetkę (11) i Lobkowitzem podnieś niszczyciel barier (12). Gdy strażnik odejdzie, wejdź Bishopem, wyłącz terminale kamer (13, 14), podnieś łup (15) i przejdź za stół bilardowy.

Wejdź do szatni, otwórz drzwi (1), podnieś emiter sygnału (2) i schowaj się w kącie (3) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wejdź do szatni, otwórz drzwi (1), podnieś emiter sygnału (2) i schowaj się w kącie (3). Otwórz kolejne drzwi (4), potem jeszcze jedne (5) i wejdź do łazienki (6) - tam podnieś łup (7). Podążaj tą samą drogą za strażnikiem, stań przy stoliczku (8) i wróć do ekipy.

Wstaw emiter sygnału (1) i wyjdź za róg (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wstaw emiter sygnału (1) i wyjdź za róg (2). Gdy strażnik wejdzie do pokoju, wykorzystaj blokadę drzwi na skrzydle (3). Teraz Bishopem otwórz drzwi (4) i zajmij się trzema sejfami (5, 6, 7), a Lobkowitz niech wyłączy obydwa terminale kamer (8, 9).

Zaprowadź całą ekipę do łazienki, zabierając po drodze gumowe obuwie (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zaprowadź całą ekipę do łazienki, zabierając po drodze gumowe obuwie (1). Weź stamtąd blokadę drzwi (2). Otwórz przełącznik czasowy (3), a następnie przełącz przełącznik (4) otwierający drzwi permanentnie. Otwórz sejf (5) i przełącz rozdzielnicę (6). Wyłącz panele z prądem (7), a następnie pobij strażnika (8). Otwórz drzwi (9) i kasetkę (10) - podnieś także V-magnes (11). Otwórz kolejne drzwi (12) i przełącz terminal kamery (13). Otwórz następne drzwi za pomocą przełącznika (14), wyłącz kamerę (15) i rozdzielnicę (16). Wyłącz kolejną kamerę (17) i rozdzielnicę (18) - podnieś także stalowy klucz i wręcz go Rocket. Wejdź do pokoju z elitarnym strażnikiem, przełącz przełącznik (19) i terminal kamer (20).

Przyprowadź w to miejsce Lobkowitza i Rocket - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź w to miejsce Lobkowitza i Rocket. Wyłącz barierę za pomocą niszczyciela (1), a potem przełącz przełącznik (2). Wyjdź na korytarz (3) i idź w prawo.

Wyłącz kamerę (1), następnie kolejną (2) i przejdź przez otwór wentylacyjny (3) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz kamerę (1), następnie kolejną (2) i przejdź przez otwór wentylacyjny (3).

Podnieś łup (1), wyłącz terminal kamer (2) i podnieś kolejny łup (3) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podnieś łup (1), wyłącz terminal kamer (2) i podnieś kolejny łup (3). Kluczem otwórz stalowe drzwi (4), przełącz terminal kamery (5) i wróć na miejsce (6).

USS Blowfish

Przełącz rozdzielnicę (1) i terminal kamer (2) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz rozdzielnicę (1) i terminal kamer (2). Otwórz drzwi (3) i podnieś łup (4). Pociągnij za ciężki przełącznik (5) i ustaw Rocket na panelu (6). Przełącz rozdzielnicę (7). Bishopem podnieś emiter dźwięku (8).

Zostaw emiter dźwięku (1) - Misja 16 - Kryptonim Blowfish | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zostaw emiter dźwięku (1). Wyjdź z pomieszczenia i po dotarciu strażnika na miejsce szybko zajmij się rozdzielnicą (2). Zamknij strażnika, ustaw dwóch bohaterów na pozostałych panelach (3, 4) i pociągnij za przełącznik (5). Po odblokowaniu zapłonu spotkaj się całą ekipą na mostku (6). Misja zakończona!

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl