Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 17 - O.P.P.P

Miejsce: tajna baza Murraya

Postacie: Rufus, Bishop, Lobkowitz, Rocket

Nagroda: 40 000 $

Przed Tobą finał tej przygody - podmień rubinowe serce Kitty Horn na Księżycowy Kamień i ucieknij!

Pierwszy moduł

Do wypełnienia finałowej misji wybierz kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rocket - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Do wypełnienia finałowej misji wybierz kwartet: Rufus, Bishop, Lobkowitz i Rocket. Nie musisz ich w nic wyposażać - narzędzi na polu akcji będzie mnóstwo. Podnoś więc wszystkie, zwłaszcza na samym początku.

Przełącz rozdzielnicę (1) i otwórz drzwi (2). Przełącz rozdzielnicę (3), kamery (4) i przełącznik (5). Pobij strażnika (6) i przełącz przełącznik (7). Schowaj się w pokoju (8), przeczekaj zamieszanie i otwórz drzwi za pomocą przełącznika (9).

Przyprowadź Lobkowitza w to miejsce (1) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź Lobkowitza w to miejsce (1). Wyłącz kamerę (2) i wróć w poprzednie miejsce (1) przed strażnikiem. Wejdź do pomieszczenia i przełącz terminal kamery (3). Doprowadź do tego pomieszczenia w taki sam sposób pozostałą trójkę bohaterów. Pobij strażnika (4) i otwórz drzwi (5). Postacią ze smarem pociągnij za przełącznik (6) i zabierz wszystkie narzędzia z tego pokoju. Wycofaj się do początkowej lokacji.

Ustaw Lobkowitza tutaj (1) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Ustaw Lobkowitza tutaj (1). Wyłącz terminal kamer (2) i wróć w poprzednie miejsce (1). Przełącz rozdzielnicę (3) i przetransportuj całą czwórkę do tego pomieszczenia (4). Otwórz drzwi (5) i kasetkę (6). Przyprowadź Rufusa, Bishopa oraz Lobkowitza tutaj (7) i poczekaj, aż strażnik wejdzie tutaj (8). Blokadą zamknij drzwi (9). Otwórz drzwi przełącznikiem (10).

Ustaw Rufusa tutaj (1) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Ustaw Rufusa tutaj (1). Idź za strażnikiem i pobij go (2). Dojdź tam także Bishopem - otwórz drzwi (3) i przełącz terminal kamery (4). Dotrzyj do drzwi (5), poczekaj, aż przejdzie strażnik, otwórz sejf (6) i przejdź tutaj (7). Poczekaj, aż strażnik przejdzie do pokoju z sejfem, i blokadą zamknij drzwi (8). Wróć wszystkim bohaterami do poprzedniej lokacji.

Prześlizgnij się przez otwór wentylacyjny (1) i wyłącz kamery (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Prześlizgnij się przez otwór wentylacyjny (1) i wyłącz kamery (2). Pobij strażnika (3). Otwórz drzwi (4) i przełącz rozdzielnicę (5). Otwórz sejf (6) i podnieś blokadę drzwi (7). Wyposaż w nią Lobkowitza. Zaprowadź Bishopa pod przełącznik (8), a Lobkowitza w to miejsce (9) - musisz pociągnąć za przełącznik (8). Wyłącz panel pod prądem (10) i wróć tutaj (9). Zostaw emiter sygnału (11), gdy strażnik będzie w pobliżu, i wyjdź przez otwór (1). Blokadą zamknij drzwi (12). Przyprowadź całą trójkę w to miejsce (9) i Lobkowitzem przełącz przełącznik (13).

Wyłącz kamerę (1), a następnie terminal kamer (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz kamerę (1), a następnie terminal kamer (2). Wyłącz panele pod napięciem (3, 4, 5).

Pociągnij za przełącznik (1) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Pociągnij za przełącznik (1). Ustaw Rufusa i Lobkowitza w kątach (2, 3) pomieszczenia. Rufusem otwórz stalowe drzwi (4) i wróć do kąta (2). Przeczekaj strażnika, wejdź do pokoju, podnieś magnes (5), łup (6) i podejdź w kierunku pękniętej ściany (7). Gdy strażnik będzie oddalony, rozbij ją i wróć do kąta (2). Poczekaj, aż ustanie panika, i poprowadź Lobkowitza przez pękniętą ścianę do kamery (8), którą powinien wyłączyć. Wyjdź na zewnątrz i wprowadź Rufusa. Zajmij się terminalem kamery (9) - potraktuj go magnesem (10), co zniweluje poziom wykrycia.

Bishopem otwórz pierwsze (1) i drugie drzwi (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz pierwsze (1) i drugie drzwi (2). Zaprowadź całą czwórkę w tę okolicę (3), a Rufusa wyślij do odblokowania ciężkiego przełącznika (4). Podnieś blokadę drzwi (5). Pobij strażnika w tym miejscu (6), a pozostałe trzy postacie ustaw na panelach (7, 8, 9). Przełącz obydwa przełączniki czasowe (10, 11), a potem kliknij kopułę (12). Poślij wszystkich do drugiego modułu (13).

Drugi moduł

Na ukończenie misji masz 10 minut - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Na ukończenie misji masz 10 minut. Bishopem otwórz drzwi (1), a Lobkowitzem wyłącz kamerę (2). Następnie Bishopem schowaj się w tym pomieszczeniu (3) i jak tylko strażnik pójdzie w tę stronę (4), otwórz sejf (5) i wróć do pomieszczenia (3). Za Lobkowitzem poślij Rufusa i Rocket - podnieś łup (6) i podejdź do kolejnych drzwi. Pobij strażnika (7). Gdy strażnik wejdzie do pokoju z sejfem (5), zablokuj drzwi (8) sprayem.

Bishopem otwórz troje kolejnych drzwi (1, 2, 3) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Bishopem otwórz troje kolejnych drzwi (1, 2, 3). Przełącz rozdzielnicę (4), a potem drugą (5).

Stań Rocket na panelu (1) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Stań Rocket na panelu (1). Zabierz blokadę drzwi (2) i przejdź trójką bohaterów w to miejsce (3). Pobij strażnika (4), otwórz drzwi (5) i wyłącz pierwszy panel z prądem (6). Zabierz łup (7) i cichobieżki (8).

Wyłącz panel (1) i otwórz drzwi (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz panel (1) i otwórz drzwi (2). Otwórz sejf (3), a gdy strażnik się oddali, wpuść Lobkowitza po łup (4), przełącz terminal kamery (5) i obydwiema postaciami udaj się w kierunku wyjścia (6), gdzie otwórz drzwi (7). Rufusem podejdź pod drzwi (8), a Rocket przełącz przełącznik (9). Wejdź do środka i pobij strażnika (10). Stań na panelu (11) i przeprowadź przez przejście Lobkowitza oraz Bishopa (12). Otwórz ponownie drzwi przełącznikiem (9) i pobiegnij w tym kierunku (6). Zaprowadź tam także Rocket. Otwórz przejście przełącznikiem (13) i dotrzyj do kolejnego modułu.

Trzeci moduł

Tutaj również ewakuacja potrwa maksymalnie 10 minut - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Tutaj również ewakuacja potrwa maksymalnie 10 minut. Przejdź Rufusem do pierwszego pomieszczenia po prawej (1), resztę ekipy przerzuć do pomieszczenia obok. Gdy tylko strażnik pojawi się w tym miejscu (2), połóż emiter dźwięku (3) i wyjdź do pomieszczenia obok. Kiedy strażnik wejdzie do środka, zablokuj sprayem drzwi (4). Lobkowitzem wyłącz panel (5) i przejdź tam całą ekipą. Pobij strażnika (6), otwórz drzwi (7) i wyłącz terminal kamery (8). Rocket podnieś klucz (9).

Poczekaj, aż strażnik odejdzie, przejdź przez otwór wentylacyjny (1), kluczem otwórz drzwi (2), przełącz terminal kamery (3), zabierz łup (4) i wróć do ekipy - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Poczekaj, aż strażnik odejdzie, przejdź przez otwór wentylacyjny (1), kluczem otwórz drzwi (2), przełącz terminal kamery (3), zabierz łup (4) i wróć do ekipy.

Otwórz drzwi (1) i schowaj się w tym pomieszczeniu (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz drzwi (1) i schowaj się w tym pomieszczeniu (2). Po wyjściu strażnika przełącz terminal kamery (3) oraz przełącznik (4) i wróć do pomieszczenia (2). Przenieś wszystkich w to miejsce (5). Pobij strażnika (6) i otwórz sejf (7).

Przeprowadź Rocket przez bariery (1), przejdź do pokoju i przełącz terminal kamery (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przeprowadź Rocket przez bariery (1), przejdź do pokoju i przełącz terminal kamery (2). Podnieś łup (3) i wróć do reszty. Wyłącz bariery Lobkowitzem (4). Ustawiaj wszystkich kolejno na poszczególnych panelach (5, 6, 7, 8) i czekaj, aż zamkną się drzwi.

Przejdź wszystkimi w to miejsce (1), a następnie tutaj (2) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź wszystkimi w to miejsce (1), a następnie tutaj (2). Pobij strażnika (3). Otwórz drzwi (4) i weź emiter dźwięku (5). Przełącz rozdzielnicę (6). Skieruj się wszystkimi do kolejnego modułu (7).

Czwarty moduł

Ostatni moduł i znów 10 minut czasu - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Ostatni moduł i znów 10 minut czasu. Zablokuj drzwi (1) pokoju, do którego wszedł strażnik. Wyłącz kamery (2, 3), a Bishopem otwórz drzwi (4). Przyślij tutaj także Rufusa. Bishopa skieruj w to miejsce (5), a Rocket otwórz przełącznik (6), po czym ustaw na panelu (7) Bishopa. Gdy strażnik wyjdzie z pomieszczenia, weź łup (8) i wróć za drzwi. Powtórz operację i wyłącz kamerę (9). Następnie przyprowadź na miejsce Rufusa i Lobkowitza, szybko rozwal ścianę (10) i schowaj się w małym pokoiku (11). Rozbrój także panel pod prądem (12).

Wyposaż Rocket w zakłócacz kamery oraz gumowe obuwie - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyposaż Rocket w zakłócacz kamery oraz gumowe obuwie. Wyjdź przez otwór wentylacyjny (1), załóż obuwie i przejdź przez panele (2), a następnie zakłóć pracę kamery (3). W tym czasie pobij strażnika (4) i Bishopem wyłącz kamery (5). Otwórz drzwi (6), wyłącz terminal (7), podnieś łup (8), a następnie otwórz sejf (9). W międzyczasie Rufusem pociągnij za ciężki przełącznik (10) i wróć do dalszego obezwładniania strażnika. Rufusem otwórz drzwi (11), a Lobkowitzem wyłącz panel (12).

Lobkowitzem przełącz przełącznik (1) oraz rozdzielnicę (2) i całą ekipą wróć do tego pomieszczenia (3) - Misja 17 - O.P.P.P | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Lobkowitzem przełącz przełącznik (1) oraz rozdzielnicę (2) i całą ekipą wróć do tego pomieszczenia (3). Przeczekaj atak zdezorientowanego strażnika i ustaw trójkę bohaterów na odpowiednich panelach (4, 5, 6). Poprowadź jedną osobę w kierunku wyjścia i przełącz przełącznik odblokowania (7). Wprowadź wszystkich do tego pomieszczenia (2) i rozstaw ich po kątach, a gdy zwolni się droga, kieruj się do wyjścia (8). Misja zakończona, koniec gry!

Podobało się?

0

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl