Crookz: Sprzedaż marzeń

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 9 - Sprzedaż marzeń

Miejsce: Instytut Technologii Zabezpieczeń Hofmeistera

Postacie: Rob-O-Mat 2000, Bishop, Lobkowitz, Cleopatra

Nagroda: 17 000 $

Udajesz się do Instytutu Technologii Zabezpieczeń Hofmeistera, gdzie do rąk własnych dostaniesz plany konstrukcji głównego skarbca w Rezerwie Federalnej.

Do tej misji oprócz robota o nazwie Rob-O-Mat 2000 wybrałem także Lobkowitza, Cleopatrę oraz Bishopa - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Do tej misji oprócz robota o nazwie Rob-O-Mat 2000 wybrałem także Lobkowitza, Cleopatrę oraz Bishopa. Wyposaż ich w gumowe obuwie, smary, ładunek wybuchowy oraz klucze Tesli - z pewnością się przydadzą.

Pojedź robocikiem do pokoju, gdzie przełącz terminal kamery (1) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Pojedź robocikiem do pokoju, gdzie przełącz terminal kamery (1). Wysadź ścianę za pomocą materiału wybuchowego (2). Przełącz przełącznik (3) wykorzystując smar. Otwórz drzwi (4).

Załóż gumowe obuwie i przejdź po panelach z prądem (1) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Załóż gumowe obuwie i przejdź po panelach z prądem (1). Przywołaj Rob-O-Mata 2000 i przejedź nim w lewo. Każ Bishopowi otworzyć kasetkę (2), natomiast Rob niech zajmie się terminalem kamery (3). Otwórz drzwi, stając na panelu podłogowym (4) i za pomocą Rob-O-Mata 2000 przełącz pierwszy (5) i drugi (6) przełącznik.

Wprowadź resztę postaci bocznym wejściem (1) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wprowadź resztę postaci bocznym wejściem (1). Poruszaj się wzdłuż ściany (2) i czekaj, aż strażnik przeniesie się w tę stronę (3). Wówczas szybko przedostań się tam (4).

Podjedź robocikiem w pobliże blokady laserowej (1) i pociągnij za przełącznik (2) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podjedź robocikiem w pobliże blokady laserowej (1) i pociągnij za przełącznik (2). Następnie dotrzyj do terminalu kamer (3) i wyłącz go. Bishopem otwórz drzwi (4) i podnieś łup (5).

Wyślij w pobliże strażnika Rocket i Bishopa - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyślij w pobliże strażnika Rocket i Bishopa. Rocket niech przedrze się przez kanał wentylacyjny (1) do pokoju (2), by przełączyć przełącznik (3). Doprowadź Rob-O-Mata 2000 przez otwarte drzwi do miejsca, skąd przyszła Rocket. Bishopem otwórz drzwi (4).

Wyślij Rocket w pobliże pierwszej blokady (1), gdzie pociągnij za przełącznik, który zamyka drzwi (2) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyślij Rocket w pobliże pierwszej blokady (1), gdzie pociągnij za przełącznik, który zamyka drzwi (2). Doprowadź Bishopa do miejsca pomiędzy drzwiami (3), po czym wybierz Rocket - załóż gumowe obuwie i pociągnij za wajchę (4). Szybko zaprowadź Bishopa trochę dalej (5) i uciekaj Rocket z komórki, zanim gumowe buty przestaną działać. Wdziej cichobieżki i podnieś łup (6).

Wyłącz obydwa terminale kamery (1, 2) - pociągnij za wajchę przełącznika z użyciem smaru (3) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz obydwa terminale kamery (1, 2) - pociągnij za wajchę przełącznika z użyciem smaru (3). Wyślij Rob-O-Mata 2000 po łup (4). Przejdź przez drzwi i zneutralizuj terminal kamery (5). Skieruj tam całą ekipę.

Wyłącz przełącznik (1) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyłącz przełącznik (1). Prześlizgnij się Rocket do pokoju obok i podnieś plany konstrukcyjne (2). Otwórz stalowe drzwi i weź łup (3). Wprowadź Rocket na panel podłogowy (4). Do akcji niech wkroczy Rob-O-Mat 2000 - każ mu przejechać przez korytarze do przełącznika (5), a następnie wrócić na panel podłogowy (6). Przeprowadź Lobkowitza przez otwarte drzwi (7, 8), wdziej gumowe obuwie i zneutralizuj kamerę za pomocą wyłącznika kamery (9). Przejdź szybko przez panele z prądem.

Zajmij się rozdzielnicą (1) - Misja 9 - Sprzedaż marzeń | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Zajmij się rozdzielnicą (1). Wybierz terminal kamery (2) i wykradnij plany konstrukcyjne (3). Otwórz zabezpieczone drzwi (4) - podnieś łup (5) i palnikiem otwórz sejf (6). Wyprowadź zewnętrznym korytarzem wszystkie postacie do miejsca startowego, skąd teraz opuścisz mapę. Misja zakończona!

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl