Crookz: Szczęśliwe numerki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 12 - Szczęśliwe numerki

Miejsce: kasyno Greco

Postacie: Rufus, Bishop, Cleopatra, Rob-O-Mat 2000

Nagroda: 25 500 $

Tym razem masz za zadanie włamać się do kasyna Greco - musisz stamtąd ukraść bardzo cenny posąg. Masz na to jednak tylko 15 minut!

Poziom kasyna

W tej misji zrezygnuj z Lobkowitza i Rocket - resztę wyposaż głównie w klucze Tesli - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

W tej misji zrezygnuj z Lobkowitza i Rocket - resztę wyposaż głównie w klucze Tesli. Rozbij ścianę Rufusem (1). Następnie przełącz przełącznik (2) i wyślij jedną z osób do terminalu kamery (3). Zgromadź wszystkich po lewej stronie. Wejdź Cleopatrą pod pokrywę (4) i pobij strażnika (5), doprowadzając do Rufusa także Bishopa i Rob-O-Mata.

Wyjdź spod pokrywy Cleopatrą i szybko przebiegnij do końca korytarza - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wyjdź spod pokrywy Cleopatrą i szybko przebiegnij do końca korytarza. Tam przełącz przełącznik (1), zajmij się dwoma terminalami kamer (2, 3) i przełącz rozdzielnicę (4) za pomocą klucza Tesli. Podnieś łup (5), kryjąc się za strażnikiem i wróć do reszty ekipy (6). Podnieś łup (7).

Przejdź w górę planszy, omijając dwóch strażników - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przejdź w górę planszy, omijając dwóch strażników. Pobij strażnika (1). Cleopatrą i Rob-O-Matem przejdź w pobliże Rufusa, a Bishopem kolejno otwórz drzwi (2), kasetkę (3) i następne drzwi (4) oraz przełącz przełącznik (5). Wróć na korytarz do reszty ekipy.

Niech Rob-O-Mat zajmie się przełącznikiem (1), a Cleopatra przebiegnie przez drzwi i przełączy przełącznik (2) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Niech Rob-O-Mat zajmie się przełącznikiem (1), a Cleopatra przebiegnie przez drzwi i przełączy przełącznik (2). Jeżeli strażnika nie ma w pobliżu, przełącz przełączniki (3, 4), a następnie zajmij się terminalami kamery (5, 6, 7) i rozdzielnicą (8) z użyciem klucza Tesli. Zapewne strażnik Ci przerwie, więc schowaj się za regałami (9). Wyjdź i poczekaj (10), po czym zainteresuj się dwoma przełącznikami (11, 12) i podnieś łup (13). Wybiegnij z pomieszczenia.

W międzyczasie zaprzęgnij do pracy Rob-O-Mata - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

W międzyczasie zaprzęgnij do pracy Rob-O-Mata. Wyłącz terminal kamer (1), podnieś łup (2), a następnie kolejny (3) i jeszcze jeden (4).

Teraz do akcji wkracza Bishop - podnieś palnik (1), po wyłączeniu terminalu kamer przez Rob-O-Mata otwórz drzwi (2), następnie podnieś plany konstrukcyjne (3), otwórz sejf (4) palnikiem i wróć do reszty ekipy - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Teraz do akcji wkracza Bishop - podnieś palnik (1), po wyłączeniu terminalu kamer przez Rob-O-Mata otwórz drzwi (2), następnie podnieś plany konstrukcyjne (3), otwórz sejf (4) palnikiem i wróć do reszty ekipy.

Przyprowadź wszystkich w to miejsce (1) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przyprowadź wszystkich w to miejsce (1). Pozostaw przełączniki (2, 3) bez zmian, rozbij ścianę (4). Przełącz przełącznik (5) i kolejny (6).

Przełącz przełącznik Rufusem (1) i schowaj się za filarem (2) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Przełącz przełącznik Rufusem (1) i schowaj się za filarem (2). Podnieś łup (3) i idź w tamto miejsce (4). Podnieś łup (5).

Podnieś łup (1) i rozbij ścianę (2) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podnieś łup (1) i rozbij ścianę (2). Przełącz przełącznik (3) i wyłącz rozdzielnicę (4). Wróć w to miejsce (5).

Wejdź Rufusem do pomieszczenia (1) i pobij strażnika (2) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wejdź Rufusem do pomieszczenia (1) i pobij strażnika (2). Przejdź Bishopem do drzwi (3) i je otwórz. Przełącz przełącznik (4), a następnie terminal kamery (5). Cleopatrą pobiegnij po posąg (6) i wróć do pomieszczenia (7).

Pobij strażnika (1) i dobiegnij resztą ekipy - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Pobij strażnika (1) i dobiegnij resztą ekipy. Dojdź jak najbliżej zasięgu strażnika (2).

Gdy strażnik odejdzie, szybko przedostań się całą czwórką do windy (1) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Gdy strażnik odejdzie, szybko przedostań się całą czwórką do windy (1).

Poziom hotelowy

Tym razem na przejście masz zaledwie 5 minut - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Tym razem na przejście masz zaledwie 5 minut. Rozbij ścianę Rufusem (1), podnieś łup Rob-O-Matem (2), a Bishopa i Cleopatrę przesuń jak najbliżej doniczki (3). Gdy tylko strażnik (4) się odwróci, otwórz zamek (5) i szybko wprowadź całą trójkę do pokoju. Rozbij ścianę (6), a następnie kolejną (7).

Otwórz szybko drzwi (1) i wybiegnij, otwierając kolejne (2) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Otwórz szybko drzwi (1) i wybiegnij, otwierając kolejne (2). Pociągnij za przełącznik (3), a Bishopa wyślij po łup (4). Pobij strażnika (5), po czym przełącz terminal kamery (6). Otwórz drzwi (7). Przełącz obydwa terminale (8, 9), a następnie przełącznik (10). Podnieś wszystkie narzędzia (11). Tą samą drogą, którą dotarłeś do tego miejsca, wróć do windy.

Wybij dziurę w ścianie (1) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Wybij dziurę w ścianie (1). Wybij kolejną dziurę (2), w międzyczasie skieruj Rob-O-Mata do przełącznika (3). Po wyłączeniu paneli każ Cleopatrze zająć się rozdzielnicą (4). Biegnij, by Rob-O-Matem wyłączyć kolejne panele (5), a Cleopatra niech zainteresuje się następną rozdzielnicą (6). Przełącz Bishopem przełącznik (7), a następnie otwórz drzwi (8). Poślij tam Rufusa - Bishopa wycofaj pod windę, a Rufusem rozbij ścianę (9), po czym przyślij tam Cleopatrę.

Podnieś Rufusem bloker drzwi (1), a Cleopatrą wejdź do łazienki (2), z kolei Rufusa wróć pod drzwi (3) - Misja 12 - Szczęśliwe numerki | Opis przejścia misji Crookz - Crookz - poradnik do gry

Podnieś Rufusem bloker drzwi (1), a Cleopatrą wejdź do łazienki (2), z kolei Rufusa wróć pod drzwi (3). Połóż emiter sygnału w łazience i ucieknij do Rufusa. Kiedy strażnicy zwabieni dźwiękiem wejdą do łazienki, zamknij blokerem drzwi (4) i wycofaj Rufusa pod windę. W międzyczasie Rob-O-Matem wciśnij przełącznik w pomieszczeniu, w którym robot się znajdował, i przebiegnij Cleopatrą przez drzwi (5). Otwórz palnikiem sejf (6), otwórz blokadę obrazu (7), naciśnij Rob-O-Matem przełącznik i szybciutko wróć przez drzwi całą czwórką do windy. Uff, misja zakończona!

Crookz

25 sierpnia 2015

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl