Ukryte (2) | Osiągnięcia | BioShock 2
Aktualizacja:
![]() | Nose for NewsPunkty: 20 |
Element fabuły gry. Przebywając w Dionysus Park, powoli będziemy poznawali mroczną historię tego miejsca. Z każdą Siostrzyczką którą się zaopiekujemy, Eleanor przedstawi nam kolejny fragment całości. W końcu - osiągnięcie zostanie odblokowane.
![]() | ProtectorPunkty: 20 |
Element fabuły gry. Rzecz tyczy się ostatniego pomieszczenia z The Atlantic Express i potyczki którą przyjdzie nam tam stoczyć. Na ścianie mamy kamerę, którą możemy przekabacić na swoją stronę. Atakująca nas chmara, będzie pojawiać się zarówno z prawej, jak i lewej strony pomieszczenia (kraty na ścianie). Możemy bawić się w rozstawianie pułapek tutaj, lub wycofać do poprzedniego pomieszczenia i tam zwabiać pojedynczych wrogów w zasadzkę. Kiedy zawierucha dobiegnie końca, podnosimy dziennik i używamy dźwigni w wagoniku.
![]() | ReunionPunkty: 50 |
Element fabuły gry. Kolejne osiągnięcie którego nie da się nie wykonać.
![]() | Chwilę po trafieniu do Persephone Outer, natrafimy na drogą nam Siostrzyczkę. Będziemy musieli najpierw stoczyć potyczkę z dwoma Dużymi Siostrami, potem zobaczymy świat oczami dziecka, ale jeszcze przed opuszczeniem lokacji, Eleanor stanie u naszego boku, aby wesprzeć nas w walce. |
![]() | SaviorPunkty: 25 |
Uratuj wszystkie Siostrzyczki i oszczędź Grace, Stanley'a i Gilberta. To osiągnięcie narzuca nam najbardziej pozytywne zakończenie. Jednak zważywszy na schemat zachowań które nam narzuca, polecam jego odblokowanie kiedy będziemy przechodzili BioShock 2 po raz kolejny. Prawda jest taka, że jeśli chcemy odblokować wszystkie osiągnięcia i tak zapewne będziemy przechodzili grę kilka razy.
![]() | Sinclair's SolutionPunkty: 20 |
Element fabuły gry. W lokacji Ryan Amusements będziemy mieli okazję połączyć siły z Sinclair, co spowoduje zdobycie tego osiągnięcia.
![]() | UnbreakablePunkty: 20 |
Pokonaj Dużą Siostrę unikając śmierci w trakcie walki. Wyzwanie to nie jest trudne, pod warunkiem że nie będziemy oszczędzać na pułapkach i dokładnie zaplanujemy miejsce starcia.
Ponieważ Duża Siostra nie pojawi się dopóki ostatnia z Siostrzyczek nie zniknie z planszy, zanim się jej pozbędziemy, rozkładamy pułapki i z góry planujemy w jakim miejscu będziemy chcieli stoczyć z nią walkę. W trakcie starcia cały czas pozostajemy w ruchu, starając się wyczuć następne posunięcie przeciwniczki. Wykorzystujemy dobrodziejstwa otoczenia (woda, ropa itp.) i staramy się trzymać na odległość. Mile widziana jest walka w otoczeniu oswojonych maszyn strażniczych. Celując w zbiornik na jej plecach, zadamy większe obrażenia. | ![]() |
0
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał

Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.