Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2
Aktualizacja:
Siren Alley

DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 20
Liczba stacji upgrade'u broni: 2
Liczba Siostrzyczek: 3
Nowe rodzaje broni: [Spear Gun]
Nowe plazmidy: [ Security Command ] , [ Scout ] , [ Incinerate! 2 ] , [ Winter Blast 2 ] , [ Hypnotize 2 ] , [ Cyclone Trap 2 ] , [ Insect Swarm ]
Nowe toniki: [ Handyman ] , [ Proud Parent ] , [ Hacker's Delight 2 ] , [ Cure All ] , [ Vending Expert ] , [ Electric Flesh ] , [ EZ-Hack ] , [ Medical Expert ] , [ Security Evasion ] , [ Walking Inferno ]
![]() | ![]() |
01 - Budzimy się na dnie oceanu. Podążając ścieżką na południe, wypatrujemy ślimaków (na ziemi, na ścianie, w wylocie rury), które dostarczą nam odrobiny ADAMA.
02 - Przestawiamy dźwignię i, czekamy na odpompowanie wody. Po przejściu przez śluzę, zabieramy dziennik przytwierdzony do ściany po lewej.
NAGRANIE : [A Silent God] - Simon Wales
03 - Mamy okazję zobaczyć w akcji nowy rodzaj Tatuśka - Rumbler. Przyjemniaczek wykorzystuje mini turrety (alternatywna amunicja dla naszego [Hack Tool]), oraz bawi się rakietami. O ile możemy starać się unikać ostrzału, a mini turrety po prostu "oswajać", to warto tu skorzystać z faktu, że ten rodzaj przeciwnika bardzo kiepsko radzi sobie w zwarciu. Wyciągając wiertło wzmocnione odpowiednimi tonikami i trzymając przeciwnika cały czas blisko siebie, nie powinniśmy zużyć więcej niż jednej apteczki. Odbijamy więc pierwszą z trzech Siostrzyczek . W okolicy mamy aż za dużo odpowiednich ciał, więc staramy się dobierać miejsca w których stosunkowo łatwo będzie odeprzeć atak. Nie żałujemy też mini turretów.
![]() | ![]() |
UWAGA: Za uratowanie czterech dziewczynek, możemy otrzymać prezent w postaci misia pozostawionego przed najbliższym Gatherer's Garden. Z kolei w nim znajdujemy: tonik [ Proud Parent ] , 80 dolarów, 80 jednostek ADAMA.
![]() | ![]() |
04 - Natrafiamy na Ojca Simona. Duchowny po spostrzeżeniu nas, w pośpiechu się oddala. Wchodzimy po schodach na górny poziom.
05 - Przez dziurę w podłodze, wpadamy do pomieszczenia na środku placu. Znajdujemy tonik [ Handyman ] , oraz dziennik audio. W pokoju z lodem, używamy ognia, dzięki czemu otrzymujemy dodatkowe zapasy. Wychodzimy hackując skrzynkę przy drzwiach.
NAGRANIE : [Misbehaving] - Eleanor Lamb
06 - Używamy ognia w toalecie na tyłach - wygrzebujemy z lodu dziennik.
NAGRANIE : [The Rumbler] - Gil Alexander
Na piętrze znajdziemy łącznie trzy pomieszczenia. Dwa z nich stoją dla nas otworem - kasyno, oraz pokój z widokiem na nie, w którym przy okazji będziemy mogli aktywować turrety, które dokonają małej masakry. Znajdujemy nagranie.
NAGRANIE : [Plasmid Shipment] - Jamie Byass
![]() | ![]() |
Żeby dostać się do pokoju na piętrze - hackujemy zamek widoczny przez okno. Przez dziurę w podłodze spadamy do małego pomieszczenia ze stacją upgrade'u broni [Power to the People] . Póki co- warto jednak wstrzymać się z ulepszeniem, ponieważ za chwilę znajdziemy nową giwerę. Wtedy na spokojnie podejmiemy decyzję którą z naszych zabawek zmodyfikować. Zabieramy taśmę z nagraniem.
NAGRANIE : [Farther to Fall] - Augustus Sinclair
![]() | ![]() |
07 - Kolejny prezent od naszej kochanej, byłej Siostrzyczki - plazmid [ Security Command ] . Aktywujemy security bot, oswajamy sobie również kamerę i turret, które wspierają nas w walce. Wchodzimy na górę tylko po to, żeby przekonać się, że śluza jest zamknięta (musimy zbliżyć się do niej). Nieopodal mechanizmu w którym wprowadzimy kod - leży dziennik.
NAGRANIE : [Lamb's Salvation] - Simon Wales
08 - Zanim dostaniemy się w zaznaczone miejsce, będziemy musieli stoczyć walkę z Brute Splicer.
UWAGA: Jeśli oszczędziliśmy Grace, dostajemy od niej w tym momencie przesyłkę w postaci kilku sztuk egzotycznej amunicji do naszej hackującej zabawki, karabinu, oraz strzelby.
Po wejściu do kompleksu natrafiamy na nową broń - [Spear Gun] .

Teraz już możemy wrócić do Power to the People i z czystym sumieniem wybrać ulepszenie. Warto dodać, że harpun nie tylko efektownie przybija przeciwników do ścian, ale i pozwala na odzyskiwanie wystrzelonej z niego amunicji. Zabieramy nagranie z pokoiku po prawej (drugie z zaznaczonych na tym poziomie znajdziemy dopiero później, w ciele Daniela... a ten jegomość niekoniecznie musi paść nam akurat w tym miejscu).
NAGRANIE : [Father Simon Wales] - Daniel Wales
Na piętrze, poza turretem, oraz ciałem gotowym do zebrania z niego ADAMA, mamy kolejny dziennik.
NAGRANIE : [Double Standard] - Dusky Donovan
0
- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Adonis Luxury Resort | Opis przejścia BioShock 2
- The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2
- Ryan Amusements | Opis przejścia BioShock 2
- Pauper's Drop | Opis przejścia BioShock 2
- Siren Alley (1) | Opis przejścia BioShock 2
- Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2
- Dionysus Park | Opis przejścia BioShock 2
- Fontaine Futuristics | Opis przejścia BioShock 2
- Persephone Outer | Opis przejścia BioShock 2
- Inner Persephone (1) | Opis przejścia BioShock 2
- Inner Persephone (2) | Opis przejścia BioShock 2
- Opis przejścia
- BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał

Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.