BioShock 2: Siren Alley (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
09 - Na końcu schodów prowadzących na górę, natrafiamy na wbite w ścianę groty z linką, których pozbędziemy się używając telekinezy (możemy równie dobrze podnieść jakieś ciało i dotknąć nim linek). Natrafiamy na szybkich, łażących po sufitach przeciwników - typu Spider Splicer, a także sejf (do pokoju z nim dostaniemy się po potraktowaniu zamka błyskawicą. W jednym z pomieszczeń spotykamy Daniela, niestety ucieka nam przez dziurę w podłodze.
NAGRANIE : [Wales an' Wales] - Daniel Wales
10 - W ciemnym pomieszczeniu natrafiamy na tonik [ Hacker's Delight 2 ] , a także dwa turrety. Z Danielem ścigamy się właściwie po całym hotelu, a kiedy już padnie - podnosimy z jego ciała nagranie i wracamy do drzwi od kodu. Brute Splicer czeka na nas przy wyjściu.
NAGRANIE : [The Date is the Code] - Daniel Wales
![]() | ![]() |
11 - Po użyciu odkrytego kodu - 1919, zrobi się ciemno, śluza odrobinę się podniesie, a Lamb rozpocznie przemowę. Czeka nas wymagająca potyczka z dużą ilością przeciwników łażących po suficie, oraz Brute Splicer (na samym końcu). Sprawdzamy tubę pocztową, w której znajdujemy między innymi mini turrety. Warto rozstawić je wszystkie, ponieważ łatwo nie będzie.
Kiedy uda nam się przejść dalej - przeszukujemy całe piętro. Powinniśmy odnaleźć na tym poziomie dwa nagrania, a także turret i sejf.
NAGRANIE : [Bury Her Memory] - Andrew Ryan
NAGRANIE : [Lamb's Operation] - Mark Meltzer
Piętro wyżej nie znajdziemy niczego ciekawego poza otworem wentylacyjnym Siostrzyczek (i kilkoma wybuchowymi grotami do harpuna). Schodzimy na dół.
12 - Nieopodal Gatherer's Garden znajdujemy nagranie.
NAGRANIE : [The Pair Bond Mechanism] - Gil Alexander
![]() | ![]() |
Wchodzimy do sklepu spożywczego - Green Groceries i zaglądamy pod ladę. Po naciśnięciu ukrytego przycisku, dostajemy się do sekretnego laboratorium na tyłach.
![]() | ![]() |
Natrafimy na tradycyjnych przeciwników, turreta oraz kamerę. W zalanej wodą piwnicy odszukujemy tonik [ Cure All ] , oraz dziennik audio.
NAGRANIE : [An Empty Niche] - Frank Fontaine
W pomieszczeniu na górze, na boku biurka znajdziemy przycisk odsłaniający sejf ukryty za obrazem.
![]() | ![]() |
13 - Zabieramy wiszący na sznurku tonik - [ Vending Expert ] . Na końcu kanału - czeka na nas nagranie.
NAGRANIE : [The Requirements of Utopia] - Sofia Lamb
14 - Przeszukując sierociniec natrafiamy na dziennik Eleanor. Kiedy będziemy wracać - zatrzaśnie się przed nami krata i zaatakują nas wrogowie łażący po suficie. Potem do środka wpadnie Brute.
NAGRANIE : [My Name is Eleanor] - Eleanor Lamb
![]() | ![]() |
15 - Kilku skocznych przeciwników i nagranie. Wchodzimy po schodach na górę.
NAGRANIE : [Guidance of Lamb] - Simon Wales
16 - Przez kratę hackujemy zamek, który otworzy nam wejście do pomieszczenia. W środku znajdujemy dziennik i sejf.
NAGRANIE : [Shackled to the Great Chain] - Sofia Lamb
17 - Dzięki Power to the People ulepszymy swoją broń, natrafimy tu również na sejf i taśmę z nagraniem.
NAGRANIE : [Therapy With Grace 2] - Sofia Lamb
![]() | ![]() |
Czeka nas większa walka (nie zapominamy o mini turretach) z pajęczymi przeciwnikami, wielkoludem zwanym Brute, a także ojcem Simonem we własnej osobie. Przeszukujemy ciało tego ostatniego i schodzimy na dół.
![]() | ![]() |
18 - Z ołtarza podnosimy nagranie. Nieco dalej przestawiamy dźwignię i po kilku sekundach jesteśmy świadkami małej powodzi. Nie sugerujmy się jednak zbytnio dramatyzmem sytuacji, utonięcie nam w żadnym wypadku nie grozi.
NAGRANIE : [The Creed of the Faithful] - Simon Wales
![]() | ![]() |
19 - Mijaliśmy to pomieszczenie już wcześniej, ale drzwi były zamknięte. Teraz staną przed nami otworem, więc możemy je na spokojnie przeszukać. Wracamy przez zalewane miasto do początku poziomu, walczymy tylko w razie konieczności, nie więcej niż dwa, może trzy razy.
20 - Używamy dźwigni i przechodzimy do kolejnego poziomu.
0
- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Adonis Luxury Resort
- BioShock 2: The Atlantic Express
- BioShock 2: Ryan Amusements
- BioShock 2: Pauper's Drop
- BioShock 2: Siren Alley (1)
- BioShock 2: Siren Alley (2)
- BioShock 2: Dionysus Park
- BioShock 2: Fontaine Futuristics
- BioShock 2: Persephone Outer
- BioShock 2: Inner Persephone (1)
- BioShock 2: Inner Persephone (2)
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał
Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









![13 - Zabieramy wiszący na sznurku tonik - [ Vending Expert ] - Siren Alley (2) | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/977/819859.jpg)








