Toniki - opis | Porady do BioShock 2
Aktualizacja:
Toniki - opis
![]() | W Gatherer's Garden możemy wykupić łącznie aż 18 miejsc na toniki (których jest w sumie 55). Jeśli dany tonik możemy zakupić, uwzględniłem jego pierwsze pojawienie się na liście towarów. W przypadku [prezentów] od Siostrzyczek- poniższy opis uwzględnia najwcześniejsze pojawienie się toniku, jakie możemy osiągnąć. Kiedy natomiast tonik jest premią badawczą, jego lokalizacja została oznaczona jako [badania], a po szczegóły zapraszam do rozdziału "Przeciwnicy i ich badanie". |
NAZWA TONIKU | OPIS | LOKALIZACJA |
[ Armored Shell ] | Zwiększa odporność na obrażenia. | Ryan Amusements |
[ Armored Shell 2 ] | Potęguje efekt zwiększenia odporności na obrażenia. | [badania] |
[ Arms Race ] | Zwiększa ilość amunicji którą znajdujemy w kontenerach i ciałach. | [badania] |
[ Booze Hound ] | Picie alkoholu przestaje wysysać, a zaczyna odnawiać EWĘ. | Ryan Amusements |
[ Careful Hacker ] | Wskaźnik przy hackowaniu porusza się wolniej. | Ryan Amusements |
[ Careful Hacker 2 ] | Wskazówka hackowania rusza się jeszcze wolniej. | Fontaine Futuristics |
[ Cure All ] | Automaty lecznicze odnawiają również EWĘ. | Siren Alley |
[ Damage Research ] | Zwiększa premię do zadawanych obrażeń po badaniach. | Fontaine Futuristics |
[ Deadly Machines ] | Oswojone boty strażnicze i turrety zadają większe obrażenia. | [badania] |
[ Demanding Father ] | Przyspiesza zbieranie ADAMA przez Siostrzyczki. | Dionysus Park [prezent] |
[ Drill Lurker ] | Poruszamy się ciszej, a obrażenia zadawane w zwarciu niezaalarmowanym przeciwnikom są zwiększone. | Pauper's Drop |
[ Drill Power ] | Zwiększa obrażenia zadawane wiertłem. | Ryan Amusements |
[ Drill Power 2 ] | Jeszcze bardziej zwiększa obrażenia od wiertła. | Fontaine Futuristics |
[ Drill Specialist ] | Znacznie zmniejsza zużycie EWY przez plazmidy, ale uniemożliwia wykorzystanie jakiejkolwiek broni dystansowej. | Dionysus Park |
[ Drill Vampire ] | Atakując wiertłem, odzyskujemy zdrowie i EWĘ. | [badania] |
[ Electric Flesh ] | Niweluje obrażenia, które otrzymujemy od elektryczności i zwiększa te, które z pomocą elektryczności zadajemy. | Siren Alley |
[ Electrical Storm ] | Emitujemy pole elektryczne ilekroć ktoś zaatakuje nas w zwarciu. | Dionysus Park |
[ Elemental Sponge ] | Kiedy ktoś zaatakuje nas w zwarciu, odzyskujemy odrobinę EWY. | Inner Persephone |
[ Elemental Storm ] | W przypadku odniesienia obrażeń w zwarciu, emitujemy losowo falę ognia, lodu, lub elektryczności. | [badania] |
[ Elemental Vampire ] | Plazmidy żywiołów 3 poziomu, wysysają życie z przeciwników i przekazują je nam. | Inner Persephone |
[ EVE Expert ] | Możemy mieć przy sobie jedno EVE Hypo więcej. | Dionysus Park |
[ EVE Link ] | Skorzystanie z apteczki odnowi również odrobinę EWY. | Ryan Amusements |
[ EVE Saver ] | Zmniejsza zużycie EWY przez plazmidy. | Pauper's Drop |
[ EVE Saver 2 ] | Plazmidy pochłaniają jeszcze mniej EWY. | Fontaine Futuristics |
[ Extended Reel ] | Zwiększa czas trwania nagrania badawczego. | Dionysus Park |
[ Extra Nutrition ] | Spożywanie żywności odnawia trochę więcej życia. | Ryan Amusements |
[ EZ-Hack ] | W trakcie hackowania, pola sukcesu stają się nieco większe. | Siren Alley |
[ Fire Storm ] | Emitujemy falę ognia, ilekroć zostaniemy zranieni w walce wręcz. | Pauper's Drop |
[ Fountain of Youth ] | Stojąc w kałuży wody powoli odzyskujemy zdrowie i EWĘ. | [badania] |
[ Freezing Drill ] | Zwiększa czas trwania zamrożenia przeciwników i dodaje szansę na zamrożenie celu przy każdym uderzeniu wiertłem. | Pauper's Drop |
[ Hacker's Delight ] | Hacking zakończony sukcesem odnawia małą porcję życia i EWY. | Pauper's Drop |
[ Hacker's Delight 2 ] | Pomyślnie przeprowadzony hacking zregeneruje znacząco naszą EWĘ i życie. | Siren Alley |
[ Handyman ] | W zamian za odrobinę EWY, możemy naprawiać (i nadawać losowe imiona) turrety i boty. | Siren Alley |
[ Hardy Machines ] | Oswojone boty i turrety otrzymują więcej życia. | Dionysus Park |
[ Headhunter ] | Strzały w głowy naszych przeciwników, stają się bardziej niebezpieczne. | Pauper's Drop |
[ Hurried Hacker ] | Niebieskie pole w trakcie hackingu natychmiastowo kończy mini-grę sukcesem. | Fontaine Futuristics |
[ Ice Storm ] | Odnosząc obrażenia w walce wręcz, emitujemy falę lodu, która może zamrozić przeciwników. | Dionysus Park |
[ Keen Observer ] | Zwiększa punkty badań, które otrzymujemy podczas rejestrowania walk. | Pauper's Drop |
[ Keen Observer 2 ] | Przyspiesza proces badań, zwiększając jeszcze bardziej otrzymywane przy nagraniach punkty. | Dionysus Park |
[ Machine Buster ] | Zadajemy większe obrażenia wszystkim maszynom. | Pauper's Drop |
[ Medical Expert ] | Możemy mieć przy sobie jedną apteczkę więcej. | Siren Alley |
[ Natural Camouflage ] | Stojąc przez kilka sekund spokojnie w miejscu, stajemy się niewidzialni (do chwili ataku). | [badania] |
[ Proud Parent ] | Kiedy Siostrzyczki zbierają ADAM, otrzymujemy go więcej o 20 jednostek. | Siren Alley [prezent] |
[ Quick-Hack ] | Hackowanie składa się z mniejszej liczby etapów. | Dionysus Park |
[ Scrounger ] | Pozwala na ponowne przeszukanie ciał i pojemników (pod warunkiem, że nie zabraliśmy zawartości za 1 razem). | [badania] |
[ Security Evasion ] | Kamery i turrety potrzebują dłuższej chwili na zwrócenie na nas uwagi. | Siren Alley |
[ Short Circuit ] | Wydłuża czas dezaktywacji maszyny, po trafieniu w nią błyskawicą. | Pauper's Drop |
[ Short Circuit 2 ] | Po trafieniu błyskawicą, maszyny zostają wyłączone. | Fontaine Futuristics |
[ Shorten Alarms ] | Skraca czas trwania niesprzyjających nam alarmów. | Pauper's Drop |
[ Shorten Alarms 2 ] | Mocniej skraca czas trwania niesprzyjających nam alarmów. | Dionysus Park |
[ Sports Boost ] | Delikatnie zwiększa prędkość naszego poruszania się. | Ryan Amusements |
[ Thrifty Hacker ] | Zhackowane automaty z towarem mają niższe ceny. | [badania] |
[ Vending Expert ] | Zmniejsza ceny w automatach z towarem. | Siren Alley |
[ Vending Expert 2 ] | Ceny stają się jeszcze mniejsze. | Fontaine Futuristics |
[ Walking Inferno ] | Ogień zadaje nam mniejsze obrażenia, ale kiedy to my bawimy się płomieniami, inni mocniej obrywają. | Siren Alley |
0
- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry
- Porady
- Bronie i stacje ich rozwoju | Porady do BioShock 2
- Toniki - opis | Porady do BioShock 2
- Toniki - mapki | Porady do BioShock 2
- Plazmidy - opis | Porady do BioShock 2
- Plazmidy - mapki | Porady do BioShock 2
- Hacking | Porady do BioShock 2
- Przeciwnicy i ich badanie | Porady do BioShock 2
- Duże Siostry i Tatuśkowie | Porady do BioShock 2
- Siostrzyczki i zbieranie ADAMA | Porady do BioShock 2
- Wysoki poziom trudności | Porady do BioShock 2
- Porady
- BioShock 2 - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał

Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.