BioShock 2: Dionysus Park
Aktualizacja:
Dionysus Park

DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 15
Liczba stacji upgrade'u broni: 2
Liczba Siostrzyczek: 3
Nowe rodzaje broni: [Launcher]
Nowe plazmidy: [ Cyclone Trap 3 ] , [ Insect Swarm 2 ] , [ Security Command 2 ]
Nowe toniki: [ EVE Expert ] , [ Electrical Storm ] , [ Extended Reel ] , [ Hardy Machines ] , [ Drill Specialist ] , [ Demanding Father ] , [ Ice Storm ] , [ Keen Observer 2 ] , [ Quick-Hack ] , [ Shorten Alarms 2 ]
![]() | ![]() |
01 - Miejsce rozpoczęcia poziomu.
02 - Kiedy będziemy mijać kolejne pomieszczenia, kraty będą zatrzaskiwać się przed naszym nosem. Dopiero po dotarciu do pomieszczenia z "kolumnami", napotkamy odpowiedzialnego za to, znikającego przeciwnika [Houdini Splicer]. W walce z nim rozglądamy się uważnie w poszukiwaniu czerwonej "mgły", która sygnalizuje miejsce pojawienia się naszego wroga.
NAGRANIE : [Patronage] - Stanley Poole
Wchodzimy na piętro i podnosimy nagranie spoczywające na zawalonych schodach.
NAGRANIE : [A Gift from Billy] - Billy Parson
Ostatni z dzienników pozostawionych w pobliżu, kryje się za drzwiami zabezpieczonymi kodem, który usłyszeliśmy w ostatnim nagraniu - 1080. Znajdziemy tam również stację upgrade'u broni [Power to the People], jednak z uwagi na nową broń którą znajdziemy na tym poziomie - być może warto wstrzymać się chwilę z ulepszaniem czegokolwiek.
NAGRANIE : [Lamb's Time is Over] - Andrew Ryan - Lamb's Time is Over
03 - W drodze do pomieszczenia natrafimy na kamerę. W środku mamy trzech przeciwników posługujących się bronią palną. Dziennik przy podstawie posągu.
NAGRANIE : [Lamb's Idea of Art] - Andrew Ryan - Lamb's Idea of Art
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Adonis Luxury Resort
- BioShock 2: The Atlantic Express
- BioShock 2: Ryan Amusements
- BioShock 2: Pauper's Drop
- BioShock 2: Siren Alley (1)
- BioShock 2: Siren Alley (2)
- BioShock 2: Dionysus Park
- BioShock 2: Fontaine Futuristics
- BioShock 2: Persephone Outer
- BioShock 2: Inner Persephone (1)
- BioShock 2: Inner Persephone (2)
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




