BioShock 2: Dionysus Park
Aktualizacja:
Dionysus Park

DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 15
Liczba stacji upgrade'u broni: 2
Liczba Siostrzyczek: 3
Nowe rodzaje broni: [Launcher]
Nowe plazmidy: [ Cyclone Trap 3 ] , [ Insect Swarm 2 ] , [ Security Command 2 ]
Nowe toniki: [ EVE Expert ] , [ Electrical Storm ] , [ Extended Reel ] , [ Hardy Machines ] , [ Drill Specialist ] , [ Demanding Father ] , [ Ice Storm ] , [ Keen Observer 2 ] , [ Quick-Hack ] , [ Shorten Alarms 2 ]
![]() | ![]() |
01 - Miejsce rozpoczęcia poziomu.
02 - Kiedy będziemy mijać kolejne pomieszczenia, kraty będą zatrzaskiwać się przed naszym nosem. Dopiero po dotarciu do pomieszczenia z "kolumnami", napotkamy odpowiedzialnego za to, znikającego przeciwnika [Houdini Splicer]. W walce z nim rozglądamy się uważnie w poszukiwaniu czerwonej "mgły", która sygnalizuje miejsce pojawienia się naszego wroga.
NAGRANIE : [Patronage] - Stanley Poole
Wchodzimy na piętro i podnosimy nagranie spoczywające na zawalonych schodach.
NAGRANIE : [A Gift from Billy] - Billy Parson
Ostatni z dzienników pozostawionych w pobliżu, kryje się za drzwiami zabezpieczonymi kodem, który usłyszeliśmy w ostatnim nagraniu - 1080. Znajdziemy tam również stację upgrade'u broni [Power to the People], jednak z uwagi na nową broń którą znajdziemy na tym poziomie - być może warto wstrzymać się chwilę z ulepszaniem czegokolwiek.
NAGRANIE : [Lamb's Time is Over] - Andrew Ryan - Lamb's Time is Over
03 - W drodze do pomieszczenia natrafimy na kamerę. W środku mamy trzech przeciwników posługujących się bronią palną. Dziennik przy podstawie posągu.
NAGRANIE : [Lamb's Idea of Art] - Andrew Ryan - Lamb's Idea of Art
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Adonis Luxury Resort
- BioShock 2: The Atlantic Express
- BioShock 2: Ryan Amusements
- BioShock 2: Pauper's Drop
- BioShock 2: Siren Alley (1)
- BioShock 2: Siren Alley (2)
- BioShock 2: Dionysus Park
- BioShock 2: Fontaine Futuristics
- BioShock 2: Persephone Outer
- BioShock 2: Inner Persephone (1)
- BioShock 2: Inner Persephone (2)
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał
Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




