BioShock 2: The Atlantic Express
Aktualizacja:
The Atlantic Express

DANE POZIOMU:
Liczba nagrań: 8
Nowe rodzaje broni: [Hack Tool]
Nowe plazmidy: [ Telekinesis ]
![]() | ![]() |
01 - Po wkroczeniu do nowego pomieszczenia, możemy szybko sparaliżować uciekającego przed nami przeciwnika. Jeśli uczynimy to sprawnie, nie zdąży zniknąć nam z oczu. Przeszukujemy pobliskie szafki i ruszamy dalej.
02 - Natrafiamy na nowy gadżet - [Hack Tool] . Na ścianie nieopodal czai się automat wydający "lotki" do nowo nabytego urządzenia. Uzupełniamy ich zapas, a następnie trafiamy jedną z nich w panel kontrolny drzwi, widoczny przez pękniętą szybę i hackujemy zamek. W korytarzu natrafiamy na nieaktywny bot strażniczy. Łamiemy jego zabezpieczenia i tym samym- zyskujemy małego sprzymierzeńca.

UWAGA: Hacking został szczegółowo opisany w odpowiednim dziale niniejszego tekstu.
![]() | ![]() |
03 - W otoczeniu wagonu napotkamy dwóch Splicerów. Znajdziemy również trochę paliwa i nitów. Nie zapominamy również o dzienniku audio.
NAGRANIE : [The Great Chain Rattles] - Andrew Ryan
04 - Pociągamy za dźwignię, oglądamy przygotowaną dla nas transmisję, a następnie zostajemy ostrzelani przez trójkę wrogów o nieprzyjemnym usposobieniu. Zamiast marnować amunicję, cierpliwie czekamy starając się unikać obrażeń, albowiem już za kilka sekund- załamuje się pod nami podłoga.
![]() | ![]() |
05 - Pokonując zanurzony w wodzie korytarz, przeszukujemy po drodze ciała topielców. Będziemy musieli również przecisnąć się przez niski kanał. Na samym końcu, za wielkim wentylatorem, dostrzeżemy taśmę z nagraniem. Aby się do niej dobrać, musimy najpierw zdobyć plazmid Telekinezy, który czeka na nas nieco dalej.
NAGRANIE : [Mr. Tape Recorder] - Eleanor Lamb (za wentylatorem, potrzebna telekineza)
06 - W pomieszczeniu natrafiamy na gotówkę, apteczki i paliwo. Po odwróceniu się w lewo, powinniśmy zobaczyć kamerę którą za pomocą hackingu, przekabacamy na naszą stronę. Kiedy przybędzie bot strażniczy, jego również możemy potraktować strzałką od Hack Tool. "Oswojona" w ten sposób maszyna będzie za nami podążać i ochraniać jednocześnie.
![]() | ![]() |
07 - Eleanor zostawiła dla nas podarunek w postaci plazmidu [ Telekinesis ] . Naciskamy przycisk na ścianie po lewej, a po chwili - wchodzimy w posiadanie kilku pomniejszych przedmiotów.
08 - Po wejściu na górę, przyjdzie nam stoczyć pojedynek z grupą przeciwników. W walce wykorzystujemy liczne pojemniki z gazem, którymi ciskamy używając nowego plazmidu. Jako, że wrogowie pojawiają się stopniowo, warto po pierwszym ataku wycofać się na kilka sekund, aby po chwili zaatakować znowu. Zanim zejdziemy na dół, zabieramy dziennik.
NAGRANIE : [Just a Fad] - Prentice Mill
![]() | ![]() |
09 - Wszyscy nasi przeciwnicy powinni być już sztywni, więc spokojnie plądrujemy otoczenie. Znajdujemy między innymi nowe nagranie.
NAGRANIE : [What Happened to the People?] - Mark Meltzer
10 - Duża ilość pozostawionej na półkach żywności. Na tyłach natrafiamy na dziennik. Kiedy będziemy wracać po własnych krokach, zaatakuje nas nietowarzyska para. Możemy skorzystać z obecnych w pomieszczeniu, wybuchowych pojemników.
NAGRANIE : [Ryan vs Lamb: Reality] - Sofia Lamb
11 - Aby przejść dalej, musimy używając telekinezy, wydostać rurkę blokującą mechanizm otwierający drzwi. Dokonujemy tego oczywiście na odległość, przez dziurę w ścianie. Ciekawostką jest, że w pobliskich muszlach klozetowych również znajdziemy przedmioty.
![]() | ![]() |
12 - Jeśli złamiemy zabezpieczenia dystrybutora ze sprzętem zatrzymując wskazówkę na polu niebieskim, otrzymamy darmowy przedmiot. Przechodzimy do pomieszczenia w którym były zablokowane zębatki otwierające drzwi, po drodze zabieramy dziennik.
NAGRANIE : [Know the Beast] - Sofia Lamb
13 - Natkniemy się tu na Dużą Siostrę, jednak tym razem nie zostaniemy przez nią zaatakowani. Czym prędzej ruszamy na prawo i hackujemy widoczną w oddali kamerę. Zaatakuje nas grupa wrogów, więc wsparcie botów ułatwi nam nieco potyczkę. Po wszystkim - korzystamy z windy.
![]() | ![]() |
14 - Krótka scenka ukaże nam działanie nowego typu nitów, zastawiających pułapki. Ta alternatywna amunicja do nitownicy nie robi nam żadnej krzywdy, możemy więc swobodnie przecinać generowane przez nią promienie. Kolejnym plusem jest fakt, że raz zastawioną w ten sposób pułapkę, możemy podnieść o ile nie została użyta. Korzystamy z tego faktu i zabieramy amunicję. W małym pomieszczeniu biurowym, natrafiamy na dziennik.
NAGRANIE : [Improwing on Suchong's Work] - Gil Alexander (w szufladzie przy oknie)
15 - Nieświadomy niczego Splicer jest odwrócony do nas tyłem. Możemy szybko go wykończyć, albo np. po uprzednim zwróceniu na siebie jego uwagi, zrobić użytek z rozstawionych w pobliżu pułapek.
![]() | ![]() |
16 - Pora na większą potyczkę. Na ścianie mamy kamerę, którą możemy przekabacić na swoją stronę. Atakująca nas chmara, będzie pojawiać się zarówno z prawej, jak i lewej strony pomieszczenia (kraty na ścianie). Możemy bawić się w rozstawianie pułapek tutaj, lub wycofać do poprzedniego pomieszczenia i tam zwabiać pojedynczych wrogów w zasadzkę. Kiedy zawierucha dobiegnie końca, podnosimy dziennik i używamy dźwigni w wagoniku.
NAGRANIE : [The Situation] - Brigid Tenenbaum
0
- BioShock 2 - poradnik do gry
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Adonis Luxury Resort
- BioShock 2: The Atlantic Express
- BioShock 2: Ryan Amusements
- BioShock 2: Pauper's Drop
- BioShock 2: Siren Alley (1)
- BioShock 2: Siren Alley (2)
- BioShock 2: Dionysus Park
- BioShock 2: Fontaine Futuristics
- BioShock 2: Persephone Outer
- BioShock 2: Inner Persephone (1)
- BioShock 2: Inner Persephone (2)
- BioShock 2: Opis przejścia
- BioShock 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
giermuś1972 Generał
Fajny poradnik bardzo szczegółowy. Ps PIERWSZY! BUhaHAHAHA
zanonimizowany570409 Pretorianin
Nie ma co się cieszyć, że pierwszy napisałeś komentarz, bo jak widać, chyba małe jest zainteresowanie poradnikiem (biorąc za kryterium ilość komentarzy :) )
zanonimizowany543579 Pretorianin
Poradnik przydatny tylko na poziomie trudnosci latwy/sredni na hardzie to juz inna bajka 2-3 hity i jestesmy w objeciach morfeusza.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







![07 - Eleanor zostawiła dla nas podarunek w postaci plazmidu [ Telekinesis ] - The Atlantic Express | Opis przejścia BioShock 2 - BioShock 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/977/643515.jpg)








