Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Spis Questów
Aktualizacja:
[001] Dowiedzieć się skąd pochodzi pierścień dany mi przez Radcliffe'a.
[002] Zabić mnicha Arbalaha, by uwolnić ducha charlesa Brehgo.
[003] Odzyskać relikwię skradzioną Arbalahowi.
[004] Dostarczyć Ristezze'mu albo aparat fotograficzny, albo pamiątkę po Bessie Toone.
[005] Zniszczyć, na zlecenie Lukasa, materiały do budowy drugiego mostu w Shrouded Hills.
[006] Zabić Lukasa i jego kolesi blokujących drogę przez most.
[007] Obrabować bank w Shrouded Hills we współpracy z Jacobem Bensem.
[008] Zdobyć dla Lloyda Gurloesa czystą rudę.
[009] Pomóc Robertsowi obronić bank przed napadem.
[010] Zniszczyć maszynę parową Owensa na zlecenie Jonglego Dunne'a.
[011] Dostarczyć Jongle'mu paczkę od kupca Dolana z Dernholmu.
[012] Naprawić maszynę parową Owensa.
[013], [/013] Uwolnić ducha Bessie Toone.
[014] Odnaleźć skradziony Gaylin Amulet of N'Tala.
[015] Odnaleźć pierścień rodowy Gladys.
[016], [/016] Przekazać Sarze Toone akt własności kopalni jej matki.
[017], [/017] Odebrać z Black Root należny królowi Praetorowi podatek.
[018] Odnaleźć córkę króla Praetora, Arię.
[019] Zdobyć Azram's Star dla Clarissy Shalmo.
[020] Dowiedzieć się o los syna pani Cameron, Liama.
[021] Zniszczyć magiczny portal, przez który przedostają się potwory z innego świata.
[022] Odzyskać srebrny sztylet skradziony burmistrzowi Black Root.
[023] Okraść czarodzieja Tugala na polecenie D'ak Taana.
[024] Nakłonić aptekarza Grunwalde do sprzedaży trucizny.
[025] Wygrać starożytną grę prowadzoną przez niziołki w okolicach Black Root.
[026] Dowiedzieć się, kto jest właścicielem pierścienia.
[027], [/027] Odnaleźć i spotkać się z Gilbertem Batesem.
[028] Zniszczyć prototyp silnika, znajdujący się w fabryce Batesa na polecenie Cedrica Appleby.
[029] Zdobyć z posiadłości Batesa dowód na to, że nie on wynalazł silnik parowy.
[030] Zabić sabotażystów, którzy dokonują napadów na fabrykę Batesa.
[031] Zwiedzić Black Mountain Mines i poznać los Black Monntain Clanu.
[032], [/032] Odnaleźć Black Mountain Clan na Isle of Despair.
[033] Dostarczyć pani Cassandrze Pettibone starożytny nagrobek elfów.
[034] Przeprowadzić negocjacje z Caladonem w sprawie jego unii z Tarant.
[035], [/035] Dokonać zamachu na króla Farada z Caladonu.
[036] Odnaleźć obrączkę ślubną Matthew Jamesona.
[037] Przekazać J. T. Moratowi 10 tysięcy sztuk złota za tytuł mistrzowski w targowaniu się.
[038] Odzyskać obraz skradziony z posesji państwa Garringsburg.
[039] Przekazać list z The Wellington Gentlemen's Club pod wskazany adres.
[040] Podjąć grę w kości z Gurinem Rockhallowem.
[041] Poznać los narzeczonej Jareda, Wilhelminy.
[042] Zamówić nagrobek dla Wilhelminy u kamieniarza.
[043] Odnieść pani Halster list od wydawcy "The Tarantian".
[044] Zdobyć nową kryształową kulę dla Delores Beston.
[045] Przekazać Delores spreparowaną kulę od madam Toussaude.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi - poradnik do gry
- Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi - poradnik do gry
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Mapa Świata #A
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Mapa Świata #B
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Mapa Świata #C
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Mapa Świata #D
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Crash Site
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Shrouded Hills
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Dernholm
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Black Root
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Tarant - część 1
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Tarant - część 2
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Tarant - część 3
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Tarant - część 4
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Ashbury
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Isle of Despair
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Wheel Clan
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Stillwater
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Quintarra
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Caladon - część 1
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Caladon - część 2
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Roseborough
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: T'Sen-Ang
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Pierwsza Świątynia Panarii
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Thanatos
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Tulla
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Vendigroth
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: The Void
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Ołtarze bogów Arcanum
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Lista nauczycieli
- Arcanum Of Steamworks and Magick Obscura: Spis Questów
- Arcanum: Przypowieść o Maszynach i Magyi - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany2573 Pretorianin
Majin zajrzyj do porodniku Evil island. Wtedy zobaczysz co to znaczy "bezmyślny 'walkthrough'"
zanonimizowany4595 Junior
Uważam, że solucja do Arcanum jest naprawdę OK i autor odwalił kawał dobrej roboty. Znalazłem jednak parę możliwości, o których autor solucji nie wspomniał. Być może te możliwości wynikały z posiadania przez moją postać wysokiej charyzmy i perswazji. Po pierwsze: można dogadać się na Isle of Despair z Ogdinem, by nam pozwolił wejść bez konieczności staczania walk. Ogdin w pewnej chwili twierdzi, że miło jest rozmawiać z kimś tak elokwentnym i spokojnie dopuszcza nas do swego szefa. Po drugie: w Tulli można dogadać się z Albertem, by oddał nam klejnot wmawiając mu, że Tulla jest zbyt cienkim miejscem dla kogoś takiego, jak on. Po trzecie: grupę geodetów pod wodzą Williama Bencha (zadanie od Raven) również da się przekonać, by zrezygnował z badań. W tym przypadku należy ostro podpierać się imieniem pana Batesa. Po czwarte - w Caladonie nie trzeba zabijać strażników strzegących budki do podziemi. Mój sposób załatwienia tej sprawy był taki: najpierw rozmowa ze strażnikiem w miejscu pierwszej zbrodni inaczej inspektor Henderson w ogóle nie chciał ze mną rozmawiać), potem wizyta u inspektora, badanie miejsca zbrodni, kolejne spotkanie z inspektorem, badanie miejsca zbrodni w gospodzie i odkrycie tajemniczego napisu na podłodze, kolejne spotkanie z inspektorem i rozmowa o napisie, wizyta w Tarancie u profesora demonologii, misja od profesora w celu znalezienia sztyletu, powrót do Caladon i powtórna wizyta u inspektora Hendersona, który poleca straznikom mnie przepuścić. Byś może którąś wizyt u inspektora można sobie odpuścić.
zanonimizowany143916 Junior
POMUŻCIIE!!!!!!!!!!!
Skond sciągnąć polską wersje patcha do arcanum???????? (najnowszy patch)
POMUŻCIE!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany19980 Senator
zarith, kiowas - a zapodajcie sobie patcha usuwającego limit doświadczenia. Ja skończyłem grę ze dwa razy na 1którymś poziomie. Poza tym, szybkie nabicie expów przed zabraniem się za główną linię przygodową pozwala graczowi np. zdobyć szybko perswazję, czy nauczyć się rozkładać przeciwników mieczem, zaś perswazja dodaje w dialogach nowe opcje. Nawet Kergnaha na końcu można przegadać :)
Kacper - niestety, stwory w końcu się kończą - sprawdzane doświadczalnie :) To samo w podziemiach Ashbury - jest na samym dole jakiś większy licz, który przywołuje strażników, ale tez nie bez końca. Prawdziwą kopalnią doświadczenia jest cmentarz w Ashbury - tam zombiaki nie kończą się nigdy - ale powyżej 40 poziomu ich tłuczenie staje się mało opłacalne. Pod koniec gry lubię jeszcze wyskoczyć na Tanathosa i powybijać troszkę miejsową faunę :)
dziadziunio Chorąży
Pomimo że to stara gra to ją kupiłem i byłem nią zachwycony do momentu gdy osiągnąłem 50 poziom. Jestem dopiero w połowie fabuły i już nie mogę się dalej rozwijać, bo 50-ty poziom to maksymalny jaki założyli twórcy tej gry. Dalsza gra traci sens. Całkowite dno. Jak można taką fajną grę tak zepsuć. Całkowita kompromitacja twórców tej gry!!!
zanonimizowany254490 Junior
Witam :)
Czy ktos pomoze polelfce z zadaniem z Tulli?
Chodzi o naklonienie tego ducha przy studni do milej konwersacji
Jak mniemam zadanie ma zwiazek z tajmniczymi znakami nakreslonymi na ziemi jak i na obrazie, ale moze ktos moglby udzielic mi dokladniejszych wskazowek?
P.S. Czytalam ogolny i dostepny (o radosci ;) )bezplatnie poradnik to arcanum - i nasuwa mi sie refleksja ze tyle poradnikow ile graczy. zgadzam sie ze warto dbac o pieniezki, ale odkladanie 50tys. na stateczek koniecznym nie jest - wystarczy za porada kapitana Teecha(czy jak mu tam) odnalezc ducha niegdys zlego pirata, wykonac dla niego 3zadania(przy czym ostatnie rzeczywiscie sprawia troche klopotu) a tym samym uwolnic go od klatwy i statek jest juz nasz. Poza tym w/w kapitan wsominal tez o innych metodach zdobycia statku
Poza tym zachecam do rozwijania perswazji naprawde dobra rzecz no i koniecznie trzeba pamietac o najpotezniejszym z czarow SAVE GAME :D
potrzebujacy Legionista
pytanko ziomki jak zdobyć amulet malochańskiej ręki nie szukając tych dziwaków po całej mapie lub jak dostać się bez użycia siły i bez amuletu do Tsen-Ang
Aen Legend
To i ja sie dopisze - Pamietam ze kiedys, podczas wedrowki, trafilem do kamiennego labiryntu, w ktorym poza fajnymi itemami byly niezle potworki - Byl tam tez chyba jakis grob. Teraz odswiezam sobie gre, ale za chiny nie pamietam gdzie sie miejsce to znajduje, a przydaloby sie, bo to dopiero poczatek i warto sie nachapac. Help?
potrzebujacy Legionista
dobra teraz mam inny problem. jestem w otchłani chce pomóc aronaxowi teraz jak tego dokonać lub jak z tego syfu wyjść?
potrzebujacy Legionista
w tulii są takie zamknięte domki trzeba je otworzyć a tam bedą książki i podobne znaki na ścianie jakie są przy studnii Trzeba stanąc na znaku przy studnii i przeczytać te książki na odpowiednich znakach w odpowiedniej kolejności.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
