Halo: The Master Chief Collection. Słabe premiery dobrych gier – 11 złych debiutów

Patryk Fijałkowski

Halo: The Master Chief Collection

  1. Rok premiery: 2014
  2. Kto tak to skopał: Microsoft Studios, które nie dopilnowało wykonawców
  3. Największy problem: niegrywalne tryby sieciowe
  4. Jak to się skończyło? Serią obfitych patchy, które w końcu wyeliminowały problem. Najbardziej poszkodowani otrzymali też zadośćuczynienie od Microsoftu.

Miało być pięknie i nostalgicznie. The Master Chief Collection odświeżało cztery odsłony Halo, pozwalając przeżyć te przygody jeszcze raz i zmierzyć się z innymi graczami na serwerach. Niestety, to pierwsze mógł opóźnić „skromny” premierowy patch o rozmiarach piętnastu gigabajtów, a to drugie dla większości było zwyczajnie niemożliwe. Kolekcja remasterów miała ogromne problemy z matchmakingiem – użytkownicy mogli spędzić w lobby całe godziny i nie znaleźć ani jednego meczu.

Jeśli ktoś zatem nastawiał się na multiplayer – rzecz całkiem naturalna w przypadku Halo – praktycznie nie mógł cieszyć się grą. Problem usunięto po kilku aktualizacjach, co jednak nie zmienia faktu, że początkowe bugi w oczach wielu krytyków złożyły się na jedną z najgorszych premier AAA ostatniej dekady. Osoby, które nabyły grę w ciągu pierwszego miesiąca od jej debiutu, w ramach przeprosin otrzymały za darmo Halo 3: ODST, miesiąc Xbox Live Gold oraz specjalnego awatara.

  1. Więcej o grze Halo: The Master Chief Collection
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

155

Zdarzyło Ci się kupić nową grę i nie móc grać przez problemy techniczne?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl