Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 19 lutego 2020, 17:30

Runeterra w 7 dni – poznaj tajemnice świata Legends of Runeterra

W Legends of Runeterra i League of Legends poznaliśmy świat wykreowany przez Riot Games. Jest ogromny i można się w nim zgubić, dlatego postanowiliśmy Was po nim oprowadzić.

Spis treści

Wyspy Cienia

Z FOLDERU BIURA PODRÓŻY „JUTRZENKA”

  1. Co Wam przypomina ta kraina: Wyspy Brytyjskie w czasie wyjątkowo „długiego Halloween”
  2. Ważne miejsca: groby, ruiny, nekropolie, groby, ruiny, nekropolie... Biblioteka
  3. Ludzie oraz istoty, które warto znać: Wasz przewodnik, Mordekaiser, Hecarim, Karthus, Yorick

Pewnie zachodzicie w głowę, co się stało. Czemu po przekroczeniu Harrowing, upiornej mgły, film Wam się urwał. I czemu jeszcze żyjecie, skoro zazwyczaj po kontakcie z tym zjawiskiem turyści zwiedzają już tylko Drugą Stronę. Nie musicie dziękować, to moja robota. Ale pewnie żałujecie, że nie zobaczycie tego wszystkiego, o czym pisaliśmy w folderze. Że nie przepłyniecie obok Helii i innych Zalanych Miast. Że nie poczujecie ech mądrości, jakie czasem wybrzmiewają przy tym, co zostało Biblioteki, i ominie Was cała reszta upiornych krajobrazów.

Widzicie, dawniej to miejsce nazywało się Błogosławionymi Wyspami, ale zdarzył się magiczny kataklizm. Nie pierwszy, nie ostatni w historii Runeterry. Taki tu mamy klimat. Piękną cywilizację wymiotło, ruiny i cmentarzyska spowiła ciemność. Mgła. Harrowing. Ciemnością zaś, moi drodzy, władają istoty z zaświatów. I zgadliście, te łańcuchy to moja robota. Więcej, jestem z nich znany. Mówią o mnie Strażnik Łańcuchów. Dla przyjaciół Thresh.

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Hubert Sosnowski

Hubert Sosnowski

Do GRYOnline.pl dołączył w 2017 roku, jako autor tekstów o grach i filmach. Obecnie jest szefem działu filmowego i portalu Filmomaniak.pl. Pisania artykułów uczył się, pracując dla portalu Dzika Banda. Jego teksty publikowano na kawerna.pl, film.onet.pl, zwierciadlo.pl oraz w polskim Playboyu. Opublikował opowiadania w miesięczniku Science Fiction Fantasy i Horror oraz pierwszym tomie Antologii Wolsung. Żyje „kinem środka” i mięsistą rozrywką, ale nie pogardzi ani eksperymentami, ani Szybkimi i wściekłymi. W grach szuka przede wszystkim dobrej historii. Uwielbia Baldur's Gate 2, ale na widok Unreal Tournament, Dooma, czy dobrych wyścigów budzi się w nim dziecko. Rozmiłowany w szopach i thrash-metalu. Od 2012 roku gra i tworzy larpy, zarówno w ramach Białostockiego Klubu Larpowego Żywia, jak i komercyjne przedsięwzięcia w stylu Witcher School.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Noxus czy Demacia?

43,1%
Demaciaaaaa!
56,9%
Noxus
Zobacz inne ankiety
Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry
Jak hartowało się League of Legends – punkty zwrotne w historii gry

Dziesięć lat temu premierę miała mała-wielka gra, która wywróciła branżę do góry nogami. League of Legends, jakie znamy, rodziło się po kawałku i dziś porozmawiamy o najważniejszych zmianach jakie doprowadziły grę do punktu, w którym jest teraz.

7 rzeczy, o których nie masz pojęcia po 10 latach grania w LoL
7 rzeczy, o których nie masz pojęcia po 10 latach grania w LoL

League of Legends, najsłynniejsza MOBA świata jest już z nami dziesięć lat. Z tej okazji zagłębmy się w sekrety, najciekawsze zagrywki i historie związane z dziełem Riot Games.