Scott Pilgrim vs. The World: The Game. Tych gier już nie kupisz😩

Scott Pilgrim vs. The World: The Game

Na początku były wydawane między 2004 a 2010 rokiem komiksy Kanadyjczyka Bryana Lee O’Malleya. Dzięki nim poznaliśmy Scotta Pilgrima, który musiał zmierzyć się z siedmioma złymi byłymi chłopakami swojej sympatii Ramony Flowers, by wygrać prawo do spotykania się z dziewczyną. Zabawna i pełna popkulturowych odniesień seria wzbudziła zainteresowanie filmowców, które w 2010 roku zaowocowało udanym filmem z Michaelem Cerą w roli głównej. Stąd już prosta droga do gradaptacji.

Scott Pilgrim vs. The World: The Game przygotowano akurat na premierę filmu i sprzedawano w wersji na PS3 i Xboksa 360 – wyłącznie w dystrybucji cyfrowej. Co ciekawe, za tytułem tym stał Ubisoft i trzeba przyznać, że w przeciwieństwie do znakomitej większości tego typu podpinanych pod filmy projektów nie był to byle średniak. Wręcz przeciwnie, francuska firma przygotowała bardzo udaną kooperacyjną chodzoną bijatykę, nie tylko z powodzeniem odtwarzającą klimat pierwowzoru, ale broniącą się również w sferze mechaniki zabawy.

Produkcja ta „pożyła” nieco ponad cztery lata. Scott Pilgrim vs. The World: The Game zostało usunięte z cyfrowych sklepów pod koniec 2014 roku. W tym wypadku nadzieja nie jest jednak całkowicie stracona. W maju 2020 roku reżyser filmu Edgar Wright oraz twórca komiksu Bryan O’Malley za pośrednictwem Twittera publicznie dopytywali Ubisoft, czy korporacja nie chciałaby przywrócić gry do dystrybucji w związku z 10 rocznicą powstania filmu i przygotowywaną z tej okazji reedycją. Trzymamy kciuki, by coś z tego wyszło.

  1. Więcej o grze Scott Pilgrim vs. the World: The Game
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Data wydania: 18 kwietnia 2017
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series - Encyklopedia Gier
7.5

Gracze

8.7

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

75

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Ile gier miesięcznie kupujesz w elektronicznej dystrybucji (np. Steam, GamersGate, Xbox Live, PlayStation Network)?

2,2%
Ponad pięć.
1,2%
Trzy, cztery lub pięć.
1,4%
Dwie.
2%
Jedną.
14,3%
Kupuję gry, ale rzadziej - w większych odstępach czasowych.
78,8%
W ogóle nie kupuję gier w elektronicznej dystrybucji.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl