OutRun Online Arcade. Tych gier już nie kupisz😩

OutRun Online Arcade

OutRun z 1986 roku to jedna z najsłynniejszych gier automatowych na świecie, której wpływu na gatunek samochodówek możemy dopatrywać się w niemal wszystkich współczesnych jego arcade’owych przedstawicielach – od cyklu Need for Speed, przez Burnouty, po Forzę Horizon. Choć serii nigdy nie udało się zdobyć na platformach domowych takiej samej popularności jak w salonach gier, doczekała się kilku całkiem niezłych konsolowych konwersji oraz sequeli. OutRun Online Arcade jest jednym z ciekawszych.

Wydana w kwietniu 2009 roku na Xboksie 360 i PS3 produkcja studia Sumo Digital (Team Sonic Racing, Crackdown 3, pomoc przy nowych odsłonach serii Forza) oparta została na OutRunie 2 z 2003 roku oraz OutRunie 2006: Coast 2 Coast, ale oferowała przy tym garść nowości i usprawnień. W dziesięciu licencjonowanych modelach Ferrari mogliśmy rozbijać się po 15 różnorodnych trasach robiących solidny użytek z możliwości graficznych ówczesnego sprzętu. Duży nacisk położono również na sieciowy multiplayer.

A jeśli jesteście ciekawi, tak wyglądał oryginał. - Ofiary dystrybucji cyfrowej - gry, których nigdzie nie da się kupić - dokument - 2020-06-08
A jeśli jesteście ciekawi, tak wyglądał oryginał.

Gra zebrała dobre oceny od prasy i spotkała się z uznaniem fanów, co jednak nie zapewniło jej długotrwałego żywota. W październiku 2010 roku, niecały rok po premierze, OutRun Online Arcade został usunięty z PlayStation Store, a rok później zniknął również z Xbox Marketplace. Powodem tak szybkiego wycofania tej produkcji ze sprzedaży było wygaśnięcie kontraktu Segi z Ferrari.

  1. Więcej o grze OutRun Online Arcade
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Data wydania: 18 kwietnia 2017
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series - Encyklopedia Gier
7.5

Gracze

8.7

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

75

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Ile gier miesięcznie kupujesz w elektronicznej dystrybucji (np. Steam, GamersGate, Xbox Live, PlayStation Network)?

2,2%
Ponad pięć.
1,2%
Trzy, cztery lub pięć.
1,4%
Dwie.
2%
Jedną.
14,3%
Kupuję gry, ale rzadziej - w większych odstępach czasowych.
78,8%
W ogóle nie kupuję gier w elektronicznej dystrybucji.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl