GTI Club+: Rally Cote D’Azur. Tych gier już nie kupisz😩

GTI Club+: Rally Cote D’Azur

Historia gry GTI Club+ to opowieść podobna do tej, jaką mogliście przeczytać na stronie poświęconej tytułowi OutRun Online Arcade. Ponownie mamy do czynienia ze zręcznościową pozycją wyścigową z serii, która swoje tryumfy święciła przede wszystkim w salonach gier, w tym wypadku w latach dziewięćdziesiątych. Za jej powstanie raz jeszcze odpowiedzialny jest zespół Sumo Digital, który w całkiem udany sposób uwspółcześnił klasyczną rozgrywkę. No i wreszcie – tu również kariera tegoż dzieła w cyfrowej dystrybucji została szybko zakończona ze względu na wygaśnięcie licencji.

Oryginalny GTI Club zadebiutował w 1996 roku i wyróżniał się przede wszystkim nielinearnymi trasami. Ścigając się po uliczkach europejskich miast, mogliśmy korzystać z bocznych alejek i wąskich skrótów, ułatwiających redukcję czasów okrążeń i pokonywanie rywali. GTI Club+ dwanaście lat później klasyczną formułę rozbudował o ładniejszą oprawę wizualną, tryb single player, rozgrywkę sieciową oraz... wsparcie dla kamerki PlayStation Eye.

Gra zadebiutowała w PlayStation Store na przełomie 2008 i 2009 roku, zdobywając przyzwoite oceny na poziomie 7/10 i przechodząc bez większego echa. Jeśli komuś kilka lat później przypomniało się jednak o serii GTI Club i zamarzyło zagrać w automatową klasykę w domowym zaciszu, to się spóźnił – tytuł ten wycofano z dystrybucji w 2012 roku.

  1. Więcej o grze GTI Club+
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Data wydania: 18 kwietnia 2017
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series - Encyklopedia Gier
7.5

Gracze

8.7

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

75

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Ile gier miesięcznie kupujesz w elektronicznej dystrybucji (np. Steam, GamersGate, Xbox Live, PlayStation Network)?

2,2%
Ponad pięć.
1,2%
Trzy, cztery lub pięć.
1,4%
Dwie.
2%
Jedną.
14,3%
Kupuję gry, ale rzadziej - w większych odstępach czasowych.
78,8%
W ogóle nie kupuję gier w elektronicznej dystrybucji.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl