SCUM. Gry czerwca – najciekawsze premiery i konkurs

Michał Grygorcewicz

SCUM

Data premiery: czerwiec (Early Access)

INFORMACJE
  1. Gatunek: symulator przetrwania
  2. Platforma: PC
  3. Przybliżona cena: brak danych

Choć rynek symulatorów przetrwania już od dawna wydaje się nasycony, kolejni twórcy wciąż starają się wstrzelić w ten popularny gatunek. Wśród nich są także zespoły Gamepires (autorzy Gas Guzzlers Extreme) i Croteam (seria Serious Sam). Ich SCUM jeszcze w czerwcu pojawi się we wczesny dostępie.

Produkcja ta do tradycyjnych założeń dodaje urozmaicenie rodem z Igrzysk śmierci. Gracze wcielą się w skazańców, w ramach telewizyjnego show umieszczonych na odizolowanej od świata wyspie i zmuszonych do walki o przetrwanie. Sukces zagwarantuje nie tylko skuteczność w mordowaniu innych oponentów i poszukiwaniu jedzenia czy picia oraz zdolność tworzenia przedmiotów ze znalezionych surowców, ale także robienie tego wszystkiego w dobrym stylu, skutkującym przychylnością sponsorów. Ci za ciekawy show odwdzięczą się cennym prezentem albo nawet darmowym wskrzeszeniem w przypadku porażki.

SCUM wyróżniać ma także niespotykana u konkurencji dbałość o realizm. Przykładowo ilość targanego ekwipunku oraz postura naszej postaci wpłyną na jej sprawność fizyczną, determinując, jak szybko pokona ona wybrane przeszkody terenowe czy z jaką prędkością będzie się poruszać. Twórcy zamierzają uniknąć także irytujących i psujących zabawę nierealistycznych obiektów znanych z innych survivali, takich jak nieprzekraczalne małe głazy czy drzwi, w których łatwo się zablokować.

NASZE PRZEWIDYWANIA

Wszystko to brzmi naprawdę dobrze, ale jak to bywa z wczesnymi dostępami, lepiej poczekać na pierwsze opinie, żeby zorientować się, jaką część obietnic twórcy rzeczywiście spełnili.

Vampyr

Vampyr

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 5 czerwca 2018

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

6.7

Gracze

7.7

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

48

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Na którą grę czerwca czekasz najbardziej?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl