Remaster MediEvil. Gorące zapowiedzi zimy – informacje o nowych grach

Michał Grygorcewicz

Remaster MediEvil

Fanowski projekt na Unreal Enginie 4 daje wyobrażenie, jak może wyglądać remaster MediEvila. - 2017-12-09
Fanowski projekt na Unreal Enginie 4 daje wyobrażenie, jak może wyglądać remaster MediEvila.

Data premiery: brak danych

INFORMACJE
  1. Gatunek: platformówka
  2. Platforma: PS4
  3. Producent: brak danych

Największą niespodzianką PlayStation Experience była zapowiedź remastera MediEvil, kultowej platformówki z czasów pierwszej konsoli Sony. Nie poznaliśmy zbyt wielu szczegółów, ale najpewniej możemy spodziewać się podobnego odświeżenia jak w przypadku Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – stworzenia od nowa całej oprawy wizualnej i dostosowania tytułu do dzisiejszych standardów technicznych przy jednoczesnym zachowaniu struktury poziomów i mechanizmów rozgrywki z oryginału.

Niewątpliwie porządne usprawnienie należy się sterowaniu – zarówno oryginalne pozycje z PlayStation, jak i wydany parę lat po nich remake na PlayStation Portable nie zestarzały się tak dobrze jak pierwsze Crashe i granie w nie dzisiaj wymaga pogodzenia się z olbrzymią topornością. Pod względem klimatu i świata przedstawionego to jednak wciąż świetne produkcje, remaster ma więc spore szanse na powtórzenie sukcesu N. Sane Trilogy. Miejmy nadzieję, że wkrótce usłyszymy więcej konkretów na temat tego projektu – chociażby nazwę odpowiedzialnego za niego zespołu deweloperskiego. Na pewno nie będą to twórcy pierwowzoru ze studia Guerrilla Cambridge – to zostało zamknięte przed rokiem.

Death Stranding

Death Stranding

PC PlayStation

Data wydania: 8 listopada 2019

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.7

Gracze

9.3

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

43

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl