Need for Speed: Payback. 32 fajne gry, które zostaną pokazane na gamescomie

Michał Grygorcewicz

50

Need for Speed: Payback

W SKRÓCIE:
  1. Data premiery: 10 listopada 2017
  2. Platforma: PC, PS4, XOne
  3. Gatunek: gra samochodowa

Dwudziesta trzecia odsłona cyklu Need for Speed postara się przywrócić mu blask silnym naciskiem na wątek fabularny. Do naszej dyspozycji oddanych zostanie troje kierowców różniących się wpływającymi na sposób jazdy umiejętnościami. Wspólnie zespół wykona różne szalenie efektowne i filmowe akcje, mające przypominać wyczyny bohaterów Szybkich i wściekłych. Oprócz tego powróci rozbudowany tuning pojazdów oraz ikoniczne pościgi z udziałem policji. No i w przeciwieństwie do poprzedniej części serii tym razem, by móc zagrać, nie będziemy potrzebować stałego połączenia z siecią.

Czemu warto czekać?

Twórcy mają całkiem ciekawy pomysł na odświeżenie cyklu, jeśli im się uda, dostaniemy nie tylko porządną, ale też wyróżniającą się z tłumu produkcję.

Ancestors

W SKRÓCIE:
  1. Data premiery: 2018
  2. Platforma: PC, PS4, XOne
  3. Gatunek: strategia

Na tle Hatred oraz IS Defense nowa gra gliwickiego studia Destructive Creations prezentuje się zaskakująco mało kontrowersyjnie – jest to strategia czasu rzeczywistego z prostym interfejsem skrojonym tak, by do tytułu przekonać nawet graczy na co dzień unikających tego gatunku. Bliższe spojrzenie pokazuje jednak, że twórcy nie zrezygnowali całkiem z charakterystycznej dla ich dzieł krwawej sieczki – zmagania między średniowiecznymi plemionami zaprezentowane zostaną z całą brutalnością tamtych czasów.

Czemu warto czekać?

Do zespołu pracującego nad grą dołączył jakiś czas temu Tomasz Gop, odpowiedzialny m.in. za Lords of the Fallen.

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 13 lutego 2018
Kingdom Come: Deliverance - Encyklopedia Gier
8.3

GRYOnline

7.9

Gracze

8.4

Steam

7.2

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

35

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Który z jesiennych hiciorów cieszy się Twoim największym zainteresowaniem?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl