Zapach samuraja? Cyberpunk 2077 na żelu i dezodorancie

Po napojach energetycznych i butach przyszła pora na żele pod prysznic i dezodoranty. CD Projekt RED nawiązał współpracę z producentem kosmetyków Old Spice. W jej wyniku w ukraińskich sklepach pojawiły się zestawy kosmetyków z motywem Cyberpunk 2077 na opakowaniu.

Agnieszka Adamus

Zapach samuraja? Cyberpunk 2077 na żelu i dezodorancie.
Zapach samuraja? Cyberpunk 2077 na żelu i dezodorancie.

Wczoraj studio CD Projekt RED poinformowało, że Cyberpunk 2077 osiągnął złoty status. Oznacza to, że premiera produkcji nie zostanie już opóźniona. Nic więc dziwnego, że maszyna marketingowa pracuje na najwyższych obrotach. W niektórych przypadkach rezultaty jej działania są dość nieoczekiwane. W ukraińskich sklepach pojawiły się zestawy kosmetyków dla mężczyzn Old Spice, na których pudełkach znalazła się grafika pochodząca ze wspomnianej produkcji.

Taki pakiet składa się z żelu pod prysznic oraz dwóch dezodorantów. Sam ich zapach nie jest żadną edycją limitowaną i jest dostępny również w naszym kraju. Jedyne co wyróżnia wydanie ukraińskie, to właśnie pudełko, na którym możemy zobaczyć V. Co ciekawe, w sklepie internetowym Rozetka, oferującym produkt na sprzedaż, pojawia się informacja, że został on wyprodukowany w Polsce. Nie wiadomo jednak, czy i my doczekamy się takiego zestawu.

Warto pamiętać, że nie jest to pierwszy niecodzienny produkt sygnowany logiem Cyberpunka 2077. W Stanach Zjednoczonych pojawiła się limitowana seria napojów energetycznych Samurai Cola, produkowana przez firmę Rockstar. Dodatkowo Adidas we współpracy z CD Projekt RED stworzy również oficjalne buty Cyberpunk 2077.

Premiera Cyberpunka 2077 nastąpi 19 listopada na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Gra otrzyma pełną polską wersję językową.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

44

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-10-06
17:52

zanonimizowany1343203 Konsul

Ta cała machina hajpu **** im prosto w twarz. Ludzie naobiecują sobie nie wiadomo czego po grze i będzie słychać tylko płacz i zgrzytanie zębów.

Komentarz: zanonimizowany1343203
2020-10-06
18:09

zanonimizowany1342829 Generał

Zapach samuraja, to spocone jaja. Tak mi się zrymowało.

Komentarz: zanonimizowany1342829
2020-10-09
10:43

Night Stalker Chorąży

Night Stalker
😍

Zapach spoko ale... nic nie zastąpi zapachu nowiutkiego pudełka z grą!
Mówię Wam, niezapomniane zapachy od dzieciństwa - świeża gierka, płyta prosto z tłoczarni no i dodatkowo mam super pamiątkę z tej historycznej gry :D na dodatek lokalny patriotyzm konsumencki

Komentarz: Night Stalker
2020-10-09
11:11

Banshee Queen Chorąży

Banshee Queen

Nie no bez jaj, miałam mężowi zrobić prezent z grą (oczywiście w formie pudełka!) a jeszcze mam mu dezodorant kupić?! :D Chyba że ktoś sugeruje, że tak się chłop wkręci że nie będzie się mył tygodniami to co innego....

Komentarz: Banshee Queen
2020-10-09
12:32

Wilk1999 Generał

Wilk1999

Nie powinien, że nie jest to ciekawy pomysł na reklamę gry i takie zabiegi marketingowe nieco wpisują się w całokształt cyberpunkowego świata, ale działania CDPR z reklamowaniem gry powoli zaczynają trącić desperacją, paniką i niepewnością o sukces gry. Wiadome jest, że Redzi nie mogą pozwolić sobie na klęskę ich gry a dobry marketing to klucz do sukcesu, ale strach się zastanawiać co oni jeszcze wymyślą. Bielizna i stroje kąpielowe sygnowane logiem Cyberpunku 2077 oraz zaprojektowane w stylu zaczerpniętym z gry? Pełna odzież sportowa sygnowana marką Cyberpunku razem ze sprzętem sportowym i rowerami w cyberpunkowych akcentach? Nowoczesne samochody projektowane i w kolorystyce pojazdów z gry? To robi się powoli niepokojące.

Komentarz: Wilk1999

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl