Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 stycznia 2024, 11:07

Wyciek filmów ze skasowanej, futurystycznej odsłony CoD od twórców Tony Hawk's Pro Skater

W sieci pojawiły się materiały ze skasowanej odsłony Call of Duty, nad którą pracowało nieistniejące już studio Neversoft.

Źródło fot. Activision Blizzard
i

Na pewno wielu z was kojarzy studio Neversoft Entertainment, odpowiedzialne m.in. za kultową serię Tony Hawk’s Pro Skater. Do sieci wyciekły filmiki potwierdzające, że nieistniejący już producent pracował nad niewydaną częścią Call of Duty.

Gra znana pod kodową nazwą NX1 miała ukazać się w czasach siódmej generacji konsol – Xbox 360, PlayStation 3 – jako Call of Duty: Future Warfare. Prawdopodobnie była protoplastą wydanego w 2016 roku Inifinite Warfare, z uwagi na współdzielony przez owe produkcje futurystyczny klimat.

Opublikowane fragmenty rozgrywki Future Warfare

W serwisie X opublikowane zostały dwa krótkie filmiki zawierające zapisy z rozgrywki. Pierwszy z nich, zamieszczony przez użytkownika Josh H. prezentuje efektowny fragment kampanii fabularnej rozgrywającej się na Księżycu. Widać na nim, jak ostrzeliwany przez wrogów gracz zmuszony jest do ucieczki do pobliskiej bazy.

Drugi filmik, którym podzielił się użytkownik Internet Crush, prezentuje tryb multiplayer rozgrywający się na mapie zrujnowanego, pustynnego miasta.

Pod tematem udzielił się nawet Brian Bright, były pracownik Neversoftu. Wyjaśnił, że misja na Księżycu powstała w ramach nauki nowego silnika i eksperymentowania z grawitacją. Natomiast w nawiązaniu do drugiego materiału przekazał, że pustynna mapa nazywała się „Sandstorm” i miał być na niej rozgrywany tryb eskorty, czyli coś, co zobaczyliśmy dopiero w Call of Duty: Black Ops – Cold War.

Dodatkowo Bright poinformował, że produkcja nad którą pracował miała powstać w miejsce znanego nam dzisiaj Call of Duty: Ghosts. Twórcy mieli już gotowe parę misji i część trybu multiplayer, zanim zapadła ostateczna decyzja o porzuceniu tytułu.

Studio Neversoft zostało rozwiązane w 2014 roku przez właściciela, firmę Activision. Pracownicy zasilili zespół Infinity Ward.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej