Dziś piszemy o wojownikach dostępnych w zbliżającej się becie bijatyki Dragon Ball FighterZ, testach trybu „nie przeszkadzać” w nowym oprogramowaniu konsoli Xbox One i aktualizacji Fortnite (Battle Royale też) z leczącą "pułapką" oraz systemem NVIDIA ShadowPlay Highlights. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Krzysztof Sobiepan

Otwarta beta Dragon Ball FighterZ na Xbox One i PlayStation 4 tuż za rogiem, hiszpański oddział firmy Bandai Namco postanowił więc podzielić się na Twitterze pełnym zestawem zawodników, którzy znajdą się w przedpremierowym teście. Dostępna jedenastka prezentuje się następująco:
Jak widać, mamy tu praktycznie samych ulubieńców. Jeśli chcecie porzucać kamehamehami i sprawdzić, jak produkcja prezentuje się przed zakupem, to nie musicie długo czekać. Beta rusza o 9:00 14 stycznia i potrwa do 16 stycznia (wymagana subskrypcja PS Plus/Xbox Live Gold). Dzień wcześniej pojedynki zaczną osoby z zamówieniem przedpremierowym gry. Rynkowy debiut na konsolach i PC zaplanowano zaś na 26 stycznia 2018 roku.

Testerzy z grona Xbox One Insider Alpha Ring niedawno otrzymali do sprawdzenia kolejną wersję oprogramowania systemowego konsoli Xbox One. Największą ciekawostką jest tryb „nie przeszkadzać”, którego fani sprzętu wyczekiwali praktycznie od jego premiery. Jeśli ustawimy ten status, możemy zapomnieć o irytujących przypomnieniach, wiadomościach oraz niechcianych zaproszeniach i po prostu skupić się na grze. Wprowadzono też system śledzący osiągnięcia, który powiadomi nas, gdy jesteśmy bliscy odblokowania kolejnego „aczika”. Miłym dodatkiem są także mini centra gier ulokowane bezpośrednio w przewodniku. Drobniejsze zmiany i pozostałe szczegóły aktualizacji znajdziecie w tym miejscu.
Darmowa gra Fortnite: Battle Royale rozwija się dość dynamicznie i dlatego autorzy podzielili się ostatnio ze społecznością aż dwiema dobrymi nowinami. Po pierwsze, podobnie jak w PUBG, gracze ze sprzętem Nvidii mogą teraz łatwo dzielić się podnoszącymi ciśnienie momentami meczu za pomocą funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights. Program sam zapisze najlepsze fragmenty z każdej rundy, np. zabójstwa, headshoty, multikille, zwycięstwa, śmierci i tym podobne.
Po drugie, zarówno tryb Battle Royale, jak i płatny Save the World otrzymały aktualizację V.2.1.0. Największym dodatkiem w PvP jest ognisko, które umieszczone na ziemi leczy wszystkich w okolicy przez 25 sekund. Co więcej, podkręcono nieco głośność „tupania” przeciwników, wypolerowano interfejs użytkownika i rozgnieciono parę bugów. W kooperacyjnym trybie fabularnym naprawiono kilka błędów związanych z poszczególnymi herosami i niektórymi misjami. Pełny wykaz zmian dostępny jest tutaj.
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
…jak również najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
2