Wiedźmin 3 na Nintendo Switch w rozdzielczości 540p w trybie przenośnym
Dowiedzieliśmy się nowych rzeczy na temat konwersji Wiedźmina 3 na Nintendo Switch. Poznaliśmy rozdzielczości, w jakich gra będzie działała, zarówno w trybie przenośnym, jak i stacjonarnym. Ujawniono również rozmiar karty, na której ma być dystrybuowana, i podano, że za port odpowiada studio Saber Interactive.

Jednym z najciekawszych momentów wczorajszej prezentacji Nintendo Direct była zapowiedź konwersji Wiedźmina 3 na konsolę Nintendo Switch. Teraz dowiedzieliśmy się trochę więcej na temat sfery technicznej tego projektu.
Konsola mocno odstaje mocą od Xboksa One i PlayStation 4, więc przeniesienie gry na tę platformę sprzętową stanowi spore wyzwanie. Na pierwszym zwiastunie widoczny był wyraźny spadek jakości grafiki. Autorzy ujawnili teraz, że w trybie przenośnym Wiedźmin 3 będzie działał na Nintendo Switch w rozdzielczości 540p.
Natomiast w trybie stacjonarnym, po podłączeniu do stacji dokującej, gra zaoferuje tzw. dynamiczne 720p. Oznacza to, że ta rozdzielczość będzie utrzymywana przez większość czasu, ale silnik ma być w stanie ją chwilowo obniżyć, aby uzyskać płynność przy najbardziej wymagających momentach.
Za konwersję nie odpowiada studio CD Projekt RED. Zadanie przeniesienia gry na Nintendo Switch powierzono zespołowi Saber Interactive, znanemu m.in. z World War Z.
Przypomnijmy, że gra trafi na Nintendo Switch jako The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition. Otrzymamy więc zarówno Dziki Gon, jak i dodatki Serca z Kamienia oraz Krew i wino. Nie zabraknie także wszystkich darmowych DLC, które ukazały się do wersji na inne platformy. Dlatego, aby pomieścić wszystkie te dane, produkcja dystrybuowana będzie na karcie o pojemności 32 GB.
Na razie nie wiemy, kiedy The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition zadebiutuje na konsoli Nintendo Switch. Twórcy ograniczyli się do stwierdzenia, że premiera nastąpi w tym roku.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- CD Projekt RED
- rozdzielczość
- gry RPG
- Wiedźmin (marka)
- rozmiar gier
- E3 2019
- Switch
Komentarze czytelników
Eluveitien Konsul

Wiedźmina 3 mam już od dawna i praktycznie zero czasu, żeby go przejść. Ciągle praca, praca, praca.. a praca jest taka, że gdybym miała przenośną konsolę, na której mogłabym grać w takie tytuły, to moja prywatna 'góra wstydu' poważnie by zmalała.
Na razie na switchu to zagrałabym w Zelde i Pokemon Lets Go. Mało powodów jak na inwestowanie w konsole za ponad 1tys zł póki co. Ale jak dojdzie do tej małej grupki Wiedźmin 3, to bd musiała jeszcze raz przeanalizować, czy jednak się nie skusić :)
A może będzie Wiedźmińska wersja konsoli? Kolejny powód, by ją kupić :D
WolfDale Legend

Widzę że zebrało się tutaj sporo członków kółka wzajemnej adoracji, a raczej "onanizacji" graficznej.
adam11$13 Legend

Podczas wczorajszego Directa wręcz zaniemówiłem gdy zobaczyłem Wieśka. Przeportowanie takiej gry na Pstryczka to nie lada wyczyn i jeśli faktycznie uda się zachować płynność to prawdopodobnie będzie można uznać to za najbardziej ambitny projekt w historii tej konsolki. Trzymam kciuki bo możliwość ponownego przeżycia przygód Wiesława na malutkim ekraniku w autobusie, albo w łóżeczku jest niezwykle kusząca.
IceManEk Generał
Również trzymam kciuki za powodzenie. Switcha mam od około pół roku i konsoli w trybie stacjonarnym używają czasem jedynie dzieci do pogrania w mario kart. Ja sam gram tylko w trybie przenośnym. Wreszcie można sobie pograć w pociągu czy w łóżku.
Wieśka mam na PS4 i przeszedłem jedynie pierwszy akt. Teraz z wielką chęcią przejdę go w trybie przenośnym. I mam naprawdę w głębokim poważaniu, czy na okolicznym drzewie będzie 100k liści czy tylko 1k. Ważne, żeby gra chodziła sprawnie i dawała przyjemność.