Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2011, 13:15

Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Tym razem źródłem jest materiał w magazynie Electronic Gaming Monthly. Dowiadujemy się z niego, że w grze pojawi się funkcja przewijania, co pozwoli naprawić błąd sprzed kilku sekund (tak samo, jak w Forza Morotsport 3 czy GRID). Ścigający się maniacy deski odwiedzą 17 różnych regionów rozrzuconych po całym świecie – potwierdzone są póki co Syberia, Himalaje, Kaukaz, Kilimandżaro i Alpy. W sumie w nowym SSX ma się znaleźć ok. 70 gór, z których każda została losowo wygenerowana (ale w użyciu będą także autentyczne topograficzne dane). Producenci chwalą się magicznym programem, który w krótkiej chwili jest w stanie stworzyć pełną detali i tras górę zgodnie z wytycznymi – niestety nie wiadomo czy chodzi tu o losowe tworzenie tras na maszynach graczy tuż przed wyścigiem, czy też że po prostu programiści mają taką możliwość. Wiemy natomiast, że każdy szczyt ma posiadać stoki ze wszystkich stron, a wytyczone na nich trasy będą obfitować w skróty i przeszkody.

Istotną częścią zabawy mają być ekstremalne warunki panujące na trasach. Każda z gór będzie „dysponować” innym rodzajem niebezpiecznego czynnika utrudniającego zabawę: rozrzedzone powietrze, lód, niska temperatura itp. By przetrwać trzeba będzie kupować/wygrywać różnego rodzaju elementy wyposażenia, z których absolutnie każdy może nam się przydać na trasie. Dla fanów poprzednich odsłon miła informacja – powróci postać Elise.

SSX: Deadly Descents pojawi się na PlayStation 3 i Xboksie 360, póki co nie została ustalona data.

Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents - ilustracja #1
W grze z pewnością nie zabraknie cliffhangerów. Hehe.

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Istnieje od 1984 roku, a 10 lat później z pełną świadomością zaczął użytkować pecety. Zostało mu to do dzisiaj, ale w międzyczasie nauczył się łączyć przyjemne z pożytecznym (tak, na komputerach można nie tylko grać!). Z GOL-em współpracuje od marca 2008 roku - zaczynał od newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji pompował treści dla Gameplaya. Obecnie przede wszystkim tworzy grafiki widoczne na głównej stronie serwisu (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury - zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej