Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Filip Grabski

1

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Tym razem źródłem jest materiał w magazynie Electronic Gaming Monthly. Dowiadujemy się z niego, że w grze pojawi się funkcja przewijania, co pozwoli naprawić błąd sprzed kilku sekund (tak samo, jak w Forza Morotsport 3 czy GRID). Ścigający się maniacy deski odwiedzą 17 różnych regionów rozrzuconych po całym świecie – potwierdzone są póki co Syberia, Himalaje, Kaukaz, Kilimandżaro i Alpy. W sumie w nowym SSX ma się znaleźć ok. 70 gór, z których każda została losowo wygenerowana (ale w użyciu będą także autentyczne topograficzne dane). Producenci chwalą się magicznym programem, który w krótkiej chwili jest w stanie stworzyć pełną detali i tras górę zgodnie z wytycznymi – niestety nie wiadomo czy chodzi tu o losowe tworzenie tras na maszynach graczy tuż przed wyścigiem, czy też że po prostu programiści mają taką możliwość. Wiemy natomiast, że każdy szczyt ma posiadać stoki ze wszystkich stron, a wytyczone na nich trasy będą obfitować w skróty i przeszkody.

Istotną częścią zabawy mają być ekstremalne warunki panujące na trasach. Każda z gór będzie „dysponować” innym rodzajem niebezpiecznego czynnika utrudniającego zabawę: rozrzedzone powietrze, lód, niska temperatura itp. By przetrwać trzeba będzie kupować/wygrywać różnego rodzaju elementy wyposażenia, z których absolutnie każdy może nam się przydać na trasie. Dla fanów poprzednich odsłon miła informacja – powróci postać Elise.

SSX: Deadly Descents pojawi się na PlayStation 3 i Xboksie 360, póki co nie została ustalona data.

Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents - ilustracja #1
W grze z pewnością nie zabraknie cliffhangerów. Hehe.

 

SSX

SSX

PlayStation Xbox
Data wydania: 28 lutego 2012
SSX - Encyklopedia Gier
6.9

GRYOnline

7.6

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Razer Switchblade – koncepcyjna rewolucja dla graczy?

Następny
Razer Switchblade – koncepcyjna rewolucja dla graczy?

Bionic Commando Rearmed 2 zostanie wydany 1 lutego

Poprzedni
Bionic Commando Rearmed 2 zostanie wydany 1 lutego

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl