Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Filip Grabski

Od czasu pokazania intrygującego zwiastuna na gali VGA, o SSX: Deadly Descents nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Stopniowo ujawniane informacje pomagają wyobrazić sobie czekające na snowboarderów wyzwania. Dzisiaj pora na kolejną porcję szczegółów.

Tym razem źródłem jest materiał w magazynie Electronic Gaming Monthly. Dowiadujemy się z niego, że w grze pojawi się funkcja przewijania, co pozwoli naprawić błąd sprzed kilku sekund (tak samo, jak w Forza Morotsport 3 czy GRID). Ścigający się maniacy deski odwiedzą 17 różnych regionów rozrzuconych po całym świecie – potwierdzone są póki co Syberia, Himalaje, Kaukaz, Kilimandżaro i Alpy. W sumie w nowym SSX ma się znaleźć ok. 70 gór, z których każda została losowo wygenerowana (ale w użyciu będą także autentyczne topograficzne dane). Producenci chwalą się magicznym programem, który w krótkiej chwili jest w stanie stworzyć pełną detali i tras górę zgodnie z wytycznymi – niestety nie wiadomo czy chodzi tu o losowe tworzenie tras na maszynach graczy tuż przed wyścigiem, czy też że po prostu programiści mają taką możliwość. Wiemy natomiast, że każdy szczyt ma posiadać stoki ze wszystkich stron, a wytyczone na nich trasy będą obfitować w skróty i przeszkody.

Istotną częścią zabawy mają być ekstremalne warunki panujące na trasach. Każda z gór będzie „dysponować” innym rodzajem niebezpiecznego czynnika utrudniającego zabawę: rozrzedzone powietrze, lód, niska temperatura itp. By przetrwać trzeba będzie kupować/wygrywać różnego rodzaju elementy wyposażenia, z których absolutnie każdy może nam się przydać na trasie. Dla fanów poprzednich odsłon miła informacja – powróci postać Elise.

SSX: Deadly Descents pojawi się na PlayStation 3 i Xboksie 360, póki co nie została ustalona data.

Więcej konkretów o SSX: Deadly Descents - ilustracja #1
W grze z pewnością nie zabraknie cliffhangerów. Hehe.

 

SSX

SSX

PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 lutego 2012

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-01-07
16:49

FrN Pretorianin

Wkońcu wiadomo że jest na co czekać. Szkoda że jedyne gry na pc na które warto czekać to Dota2 i Diablo 3.

Komentarz: FrN

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl