Wasteland 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia
Brian Fargo poinformował, że gra Wasteland 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia 2014 roku. Przy okazji postapokaliptyczne cRPG od studia inXile Entertainment otrzymało kolejną dużą aktualizację, która m.in. implementuje resztę obszarów Arizony i przemodelowuje interfejs użytkownika.
- Producent: inXile Entertainment
- Wydawca: Deep Silver
- Gatunek: izometryczne cRPG w realiach postapo
- Platformy sprzętowe: PC (Windows, Mac, Linux)
- Termin premiery: koniec sierpnia 2014
Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku dni, Brian Fargo ujawnił termin debiutu swojego najnowszego dzieła – Wasteland 2 będzie miał premierę pod koniec sierpnia bieżącego roku. Tym samym klasyczne cRPG w postapokaliptycznych realiach od studia inXile Entertainment wpasuje się w niezbyt gorący okres roku, pojawiając się na rynku w najlepszym dla siebie czasie, to jest zanim nastąpi październikowy wysyp hitów z górnej półki. Przy okazji deweloper wypuścił dużą aktualizację dla swojej produkcji. Najważniejszą częścią jej zawartości są kolejne lokacje Arizony, które dopełniają tereny udostępnione do tej pory – oznacza to, że w grze znalazła się mniej więcej połowa obszarów mających trafić do finalnej wersji tytułu.
Dodano też zróżnicowane poziomy trudności i specjalny interfejs wykorzystywany podczas walki. Ponadto zwiększono różnorodność zachowań bohaterów niezależnych i przemodelowano resztę HUD-u (zarówno to, co oglądamy przez zdecydowaną większość rozgrywki, jak i okna dialogowe, mapę świata czy ekran kreacji postaci). Rzecz jasna, nie zabrakło także zmian poczynionych w sferze mechaniki rozgrywki (zwłaszcza walki), balansu tudzież kwestii technicznych (optymalizacja, grafika, udźwiękowienie etc.). Pełną listę nowości znajdziecie tutaj.
Brian Fargo powiedział też, że Wasteland 2 znalazło się na etapie, w którym gra zawiera już wszystkie istotne funkcje – teraz trwa ich testowanie i dopracowywanie lub wycinanie, jeśli miałoby się okazać, że nie spełniają oczekiwań (chyba że byłoby to coś, na czym zależy społeczności graczy; wtedy twórcy dołożą starań, by dana rzecz pozostała). Ponadto deweloper zapowiedział, że 24 maja zobaczymy intro do omawianej produkcji. Na koniec przypomnijmy, że dzieło studia inXile Entertainment powstaje wyłącznie z myślą o komputerach osobistych.
- Test gry Wasteland 2 - co nowego u następcy izometrycznych Falloutów?
- Oficjalna strona internetowa gry Wasteland 2

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany940069 Pretorianin
Akurat cisza będzie i spokój:) Dobry termin do pogrania sobie;)
Martius_GW Generał

Moment, to twój znajomy po zagraniu w Early Access (czyli w praktyce niekompletną część gry przeznaczoną do testów) sądzi, że pełna wersja będzie taka sama? Może poczekajmy do premiery i wtedy oceniajmy już gotową grę.
dm1605 Chorąży
Zastanawia mnie następujący fragment tekstu :
"deweloper wypuścił dużą aktualizację dla swojej produkcji. Najważniejszą częścią jej zawartości są kolejne lokacje Arizony, które dopełniają tereny udostępnione do tej pory – oznacza to, że w grze znalazła się mniej więcej połowa obszarów mających trafić do finalnej wersji tytułu."
Do premiery pozostały niecałe 3 miesiące, a tu dopiero przygotowana połowa gry. Nie znam się na projektowaniu gier, ale czy to oznacza, że twórcy ogarną w trzy miesiące drugą połowę gry mimo że pierwsza połowa zajęła im ok. 2 lata ??? Czy może zamierzają sprzedać najpierw połowę gry z Arizoną a drugą część ( czyli Los Angeles ) znowu wydać np. za rok ??? Podobnie postąpili producenci Starcrafta 2, dzieląc grę na trzy części i sprzedając trzykrotnie przez okres prawie dwóch lat. Byłbym bardzo zły gdybym miał rację. Jeśli ktoś ma rzetelną wiedzę na ten temat to proszę o ewentualne sprostowanie.
Martius_GW Generał

Jak znam życie to pewnie kwestia early access. Pewnie po prostu część obszarów testują na własną rękę bez używania early access. W sumie udostępnienie całej gry w taki sposób nie miałoby dużego sensu.
dm1605 Chorąży
Martius masz rację, już się dowiedziałem jest tak jak napisałeś.