Uncharted 2 inspiracją dla kolejnego Splinter Cella?
Jak zapewne część z Was wie, wydany niedawno Splinter Cell: Convition według pierwotnych zapowiedzi miał prezentować się nieco inaczej. Twórcy musieli niestety porzucić część rozwiązań, przez co ostateczna wersja gry wydaje się być zubożała w stosunku do prezentowanej początkowo.
Jacek Kielak
Jak zapewne część z Was wie, wydany niedawno Splinter Cell: Convition według pierwotnych zapowiedzi miał prezentować się nieco inaczej. Twórcy musieli niestety porzucić część rozwiązań, przez co ostateczna wersja gry wydaje się być zubożała w stosunku do prezentowanej początkowo.
W dalszym ciągu jednak jest nadzieja, aby wycięte rzeczy znalazły się w kontynuacji. Patrick Redding i Maxime Beland z firmy Ubisoft w wywiadzie dla Xbox World 360 zdradzili, iż jest szansa na użycie porzuconych pomysłów w Splinter Cellu 6, jak również dodanie nowych rozwiązań. Jako przykład podano znane z Uncharted 2 szybkie porywanie przeciwnika za osłonę, w celu usunięcia go z pola widzenia innych wrogów. Creative director Maxime Beland przyznał, że rozwiązanie to bardzo mu się podoba i pierwotnie miało znaleźć się w Convition. Wyraził również żal z powodu nie umieszczenia w ostatecznej wersji możliwości przenoszenia ciał przeciwników.
Patrick Redding zapytany o to, czy istnieje szansa pojawiania się tych rzeczy w następnej części, odpowiedział twierdząco. Dodał również, że najchętniej zawarłby tam również tryby, gdzie nacisk położony byłby na puzzle oraz pokonywanie przeszkód.
„Myślę, że użyliśmy Deniable Ops do pokazania pewnego typu skradania się i akcji. Uważam, że możemy teraz stworzyć na tym fundamencie dodatkowe, nietypowe typy rozgrywki.”
Deniable Ops to tryb wieloosobowy, gdzie gracze konkurują ze sobą lub infiltrują lokację zajętą przez najemników sterowanych przez sztuczną inteligencję.
Jeśli zapewnienia twórców okażą się prawdą, być może szykuje się kolejna bardzo dobra część cyklu Splinter Cell.
Komentarze czytelników
Marco Bolo Chorąży
Nie można było przetłumaczyć puzzle na łamigłówki?
SebeqPLEQ Pretorianin

Fakt faktem nowy Splinter Cell gameplay'owo ma niewiele wspólnego z poprzednimi częściami. Tym bardziej ubolewam, że najprawdopodobniej w kolejnej części to się nie zmieni... cóż, trudno. Nie ma to jak uwstecznić taką fajną serię.
victripius Senator

W sumie to dobra decyzja. Conviction nie jest taki zły, zrywa z poprzednimi Splinter Cellami i dobrze, bo przecież w końcu czas na coś nowego. Nowe możliwości w kontynuacji tylko mogą sprawic, że gra będzie jeszcze lepsza.
zanonimizowany734053 Centurion
SC Conviction to bardzo fajny tytuł, ale prawdziwym SC ma tylko trochę wspólnego. Ja bym chciał typową skradankę - dlaczego, ano dlatego, że takich gier jest mało - bardzo mało, a jednak ludziom (w tym i mnie) podoba się to. W typowym SC trzeba się skradać - jak to jest frajda gdy kończysz poziom z samymi zerami (zero alarmów, zero zabić - jesteś po prostu jak duch - zadanie wykonane, a Ciebie nikt nie widział i nawet nie wiedzą o Twojej obecności). Typowa skradanka, jest jednak nie tak opłacalna finansowo, jak strzelanka - dlatego pewnie nie będziemy (my fani takiego stylu gry jaki jest charakterystyczny dla SC1, 2, 3, 4), otrzymywać takiej "hardcorowej" produkcji. To co? Czekamy na Thief 4.
zanonimizowany737234 Centurion
Trochę zapędziliście się z tą inspiracją:/