Tryb Kariery w NFS: Hot Pursuit bez otoczki fabularnej
Czego by o serii Need For Speed nie napisać, to zawsze przyciągała ona do siebie rzesze spragnionych wyścigów graczy. Jedną z atrakcji ostatnich części był tryb Kariery oparty na historii o kierowcy chcącym zostać najlepszym w swojej klasie. Ponieważ za tworzenie najnowszej odsłony zabrał się nowy deweloper, serwis VG247 postanowił się dowiedzieć, czy możemy znowu liczyć na jakąś fabułę.
Marcin Skierski
Czego by o serii Need For Speed nie napisać, to zawsze przyciągała ona do siebie rzesze spragnionych zręcznościowych wyścigów graczy. Jedną z atrakcji ostatnich części był tryb Kariery oparty na historii o kierowcy chcącym zostać najlepszym w swojej klasie. Ponieważ za tworzenie najnowszej odsłony zabrał się nowy deweloper, serwis VG247 postanowił się dowiedzieć, czy możemy znowu liczyć na jakąś fabułę w grze.
Jak zdradził Matt Webster (jeden z producentów w Criterion Games) w stosownym wywiadzie, w Need For Speed: Hot Pursuit nie przygotowano nam jakiejkolwiek historycznej otoczki, gdzie wcielalibyśmy się w początkującego zawodnika powoli pnącego się w górę. Twórcy wyszli z założenia, że nie jest to potrzebne, a gracze powinni skupić się na samych wyścigach lub pościgach policyjnych, których tu również nie zabraknie.

Tryb Kariery ma być również pełny wyzwań, choć nie zabraknie oklepanego schematu z rozpoczynaniem od najwolniejszych aut, kończąc na tych najbardziej ekskluzywnych. Jak wiadomo, w grze można się będzie wcielić nie tylko w kierowcę wyścigowego, ale też policjanta. Te dwa różne style rozgrywki otrzymają inne tryby, dzięki czemu zabawa powinna być całkiem różnorodna.
Z ciekawszych wiadomości potwierdzono nam, że w pełnej wersji znajdzie się w sumie od 65 do 70 unikalnych samochodów pochodzących od 26 różnych producentów. Na początku nie wszystkie modele będą wprawdzie dostępne, ale z czasem odblokują nam się coraz szybsze auta.
Need for Speed: Hot Pursuit ukaże się w Europie 18 listopada na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery PC. Gra pojawi się też na Wii i jest w tej wersji tworzona przez studio Exient. Dystrybutorem tego tytułu w naszym kraju jest firma Electronic Arts Polska, która zajęła się jednocześnie jego lokalizacją.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Adamu Konsul

Brak bliżej określonej fabuł może wpłynąć na naszą wyobraźnię. Dla jednego może to być syn, którego ojciec był najlepszy itd. A dla innego głupi dresiaż który lubi sobie szybko pojeździć i chce wkurzyć policję. Mi ten pomysł bardzo się podoba, bo lepszy jest brak fabuły, niż fabuła filmów disneya, w której jasno postawiony jest cel i wiadomo, że "dobry wygra ze złym". Może EA Che wprowadzić wielowątkową fabułę na poziomie Pulp Fiction, która jest bardziej złożona i nieprzewidywalna, bo jak można przewidzieć koniec gdy się nie wie kim kto jest i o co chodzi. Moglibyśmy grać różnymi kierowcami z z różnymi samochodami, i w ogóle byłoby świetnie. Póki co mówię: niech panowie pracują nad lepszą fabułą, a póki jej nie opracowali, to lepszy już jest jej brak, niż wciąż ta sama oklepana fabuła.
Sory za błędy, o napewno parę się zdarzyło.
zanonimizowany146624 Legend
Najważniejsze, że nie ma być otwartego świata. Narreszcie normalny need for speed, a nie jakieś shifty, carbony, most wantedy czy inne badziewia z serii :D
zanonimizowany722653 Pretorianin
:D Zgadzam się z przedmówcą
|
Dla mnie wszystkie Need for speed'y oprócz serii Hot Pursuit były beznadziejne no może Most wanted jeszcze by uszedł ale nie aż tak bardzo jak HP.
Mam nadzieje, że Criterion Games tej serii nie pobrudziło :)
zanonimizowany179448 Legend
Dla mnie krolem jest Porshe, dobre tez byly undergoduny, najgorsze nfsy to pro street i shift.