Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 6 lutego 2013, 12:07

autor: Piotr Doroń

Team Meat wstrzymuje prace nad mobilnym Super Meat Boy: The Game i skupia uwagę na Mew-Genics

Edmund McMillen, współzałożyciel studia Team Meat, mającego w dorobku ciepło przyjęte zręcznościówki Super Meat Boy i The Binding of Isaac, oznajmił w rozmowie z serwisem Joystiq, że prace nad nową odsłoną przygód Meat Boya zostały wstrzymane. Tytuł w pierwszej kolejności miał trafić na urządzenia przenośne z systemem iOS – iPhone’a, iPada oraz iPod Touch – a później także na komputery PC.

Edmund McMillen, współzałożyciel studia Team Meat, mającego w dorobku ciepło przyjęte zręcznościówki Super Meat Boy i The Binding of Isaac, oznajmił w rozmowie z serwisem Joystiq, że prace nad nową odsłoną przygód Meat Boya zostały wstrzymane. Tytuł w pierwszej kolejności miał trafić na urządzenia przenośne z systemem iOS – iPhone’a, iPada oraz iPod Touch – a później także na komputery PC.

Główną przyczyną takiej, a nie innej decyzji dwuosobowego zespołu, jest chęć całkowitego skupienia się na zupełnie nowym projekcie McMillena i Tommy’ego Refenesa – Mew-Genics. Produkcja, nad którą Team Meat pracuje na pełnych obrotach od ok. czterech miesięcy, będzie najbardziej udziwnionym dziełem w dorobku studia.

Pod koniec ubiegłego roku McMillen powiedział: „to zdecydowanie najdziwniejszy projekt, nad jakim kiedykolwiek pracowałem... a to coś mówi. Tommy i ja jesteśmy zadowoleni z przebiegu dewelopingu i zdecydowaliśmy, że Mew-Genics będzie następną oficjalną grą zespołu Team Meat”. Mew-Genics trafi m.in. na komputery PC (sprzedaż m.in. za pośrednictwem Steama) oraz iPada.

Przypominam, że gra Super Meat Boy: The Game nie będzie konwersją pierwszej części przygód Meat Boya, znanej z pecetów i Xboksa 360. Tytuł ma być stworzoną od podstaw odsłoną zaprojektowaną z myślą o ekranach dotykowych. Twórcy zastrzegają jednak, że przeniesienie marki na platformy mobilne najprawdopodobniej oznaczać będzie konieczność obniżenia niesłychanie wyśrubowanego poziomu trudności, który jest wizytówką oryginalnego Super Meat Boya.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej