Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Unreal Engine Najnowsze wiadomości i informacje

Animator The Last of Us -  nie ray tracing, a realistyczne animacje siłą nowej generacji
Animator The Last of Us - nie ray tracing, a realistyczne animacje siłą nowej generacji

Aquma, dzisiaj, 10:05

Na portalu FX Guide pojawił się materiał prezentujący nowe funkcje silnika graficznego Unreal Engine 4. Jonathan Cooper - animator, który pracował m.in. nad Assassin’s Creed oraz The Last of Us - opublikował na Twitterze jego fragment, dodając, że chciałby, by platformy nowej generacji pozwoliły mu korzystać z podobnych funkcji.

STALKER 2 wykorzysta technologię Unreal Engine
STALKER 2 wykorzysta technologię Unreal Engine

Vergil, 2 stycznia 2020, 21:59

Studio GSC Game World poinformowało, że gra S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie korzystać z technologii Unreal Engine. Choć twórcy nie są jeszcze gotowi, by mówić o platformach docelowych, można gdybać, że wersja na komputery osobiste doczeka się czasowej (lub stałej) ekskluzywności dla Epic Games Store.

Zobacz, jak pięknie wygląda Orgrimmar z WoW-a na Unreal Engine 4
Zobacz, jak pięknie wygląda Orgrimmar z WoW-a na Unreal Engine 4

Aquma, 28 października 2019, 09:59

Wiktor Ohman z firmy Quixel odtworzył bramę miasta Orgrimmar z World of Warcraft na silniku graficznym Unreal Engine 4. Efekt jego pracy prezentuje się zupełnie inaczej od oryginału i naprawdę potrafi zaprzeć dech w piersiach.

Najnowsza gra z uniwersum Obcego powstaje na silniku Unreal Engine 4
Najnowsza gra z uniwersum Obcego powstaje na silniku Unreal Engine 4

Froozyy, 4 lipca 2019, 13:48

Studio Cold Iron zajmujące się sieciową strzelanką z uniwersum Obcego ogłosiło, że poszukuje chętnych do pracy nad ich produkcją. Dowiedzieliśmy się również, z jakiego silnika graficznego skorzysta gra.

Tak mógł wyglądać film Mysia Straż - zobacz demo na Unreal Engine
Tak mógł wyglądać film Mysia Straż - zobacz demo na Unreal Engine

Adrian Werner, 27 czerwca 2019, 12:10

Reżyser Wes Ball udostępnił filmik będący demem porzuconego filmu animowanego Mouse Guard, bazującego na popularnym komiksie wydawanym w Polsce jako Mysia Straż.

Respawn tłumaczy się z Unreal Engine w Star Wars Jedi: Fallen Order
Respawn tłumaczy się z Unreal Engine w Star Wars Jedi: Fallen Order

Frozen, 25 czerwca 2019, 13:27

Przedstawiciele studia Respawn Entertainment w wywiadzie udzielonym magazynowi Game Informer wyjaśnili, dlaczego gra Star Wars Jedi: Upadły zakon została stworzona na bazie Unreal Engine 4.

Ray tracing za darmo w grywalnym demie Unreal Engine 4
Ray tracing za darmo w grywalnym demie Unreal Engine 4

Entelarmer, 2 czerwca 2019, 12:26

W sieci pojawiło się grywalne demo technologiczne Unreal Engine 4. Pozwala ono sprawdzić za darmo potencjał ray tracingu, a przy okazji zdemolować miasteczko jako marsjański robot.

Jedi Fallen Order wykorzysta silnik Unreal. Wyciekł pierwszy artwork
Jedi Fallen Order wykorzysta silnik Unreal. Wyciekł pierwszy artwork

Adrian Werner, 12 kwietnia 2019, 13:44

Dowiedzieliśmy się, że Star Wars Jedi: Fallen Order powstaje na bazie silnika Unreal, a nie technologii Frostbite, wykorzystywanej przez większość projektów firmy Electronic Arts. Ponadto do sieci wyciekł pierwszy artwork z gry.

Jeszcze więcej destrukcji w pełnym demie Unreal Engine 4 z GDC
Jeszcze więcej destrukcji w pełnym demie Unreal Engine 4 z GDC

Ender, 29 marca 2019, 17:30

Deweloperzy silnika Unreal Engine 4 opublikowali pełną wersję dema technologicznego z konferencji GDC 2019, które prezentuje w widowiskowy sposób udoskonalony system zniszczeń i fizyki obiektów. Nowe opcje i możliwości zaprezentowane w klipie mają wkrótce zostać udostępnione producentom gier.

Ray tracing i destrukcja otoczenia na tech demach Unreal Engine 4
Ray tracing i destrukcja otoczenia na tech demach Unreal Engine 4

Aquma, 21 marca 2019, 12:30

Firma Epic Games przedstawiła dwa imponujące dema technologiczne Unreal Engine. Pierwsze z nich skupia się na fizyce i destrukcji otoczenia, a drugie prezentuje potencjał ray tracingu.

Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3
Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3

Adrian Werner, 7 marca 2019, 10:47

NetherRealm Studios wypuściło świeży zwiastun bijatyki Mortal Kombat 11, koncentrujący się na fabule gry. Dowiedzieliśmy się także, że produkcja powstaje na bazie silnika Unreal Engine 3, a nie jego nowszej, czwartej generacji.

CCP Games tworzy nowe gry na Unreal Engine 4
CCP Games tworzy nowe gry na Unreal Engine 4

Osti, 28 lipca 2018, 08:11

Firma CCP Games, twórcy EVE Online, poinformowała, że wszystkie przygotowywane przez tego wydawcę gry powstają na silniku graficznym Unreal Engine 4.

Epic Games podzieli się zyskami z Unreal Engine Marketplace
Epic Games podzieli się zyskami z Unreal Engine Marketplace

Aquma, 13 lipca 2018, 11:38

Studio Epic Games, odpowiedzialne za rozwój silnika Unreal Engine, zdecydowało się na oddanie większej części zysków ze sprzedaży wirtualnych dóbr na Unreal Engine Marketplace. Zmiana obejmie także wcześniejsze transakcje.

Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine
Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine

Karol Ryka, 22 marca 2018, 14:13

Głośna w ostatnich dniach technologia Real-Time Ray Tracing doczekała się zupełnie nowej prezentacji swoich możliwości. Jest nią opublikowane przez firmę Epic Games demo technologiczne silnika graficznego Unreal Engine, zaktualizowanego o API DirectX Raytracing.

Paragon - Epic Games rozdaje assety warte 12 mln dolarów
Paragon - Epic Games rozdaje assety warte 12 mln dolarów

Góral, 19 marca 2018, 17:46

Serwery gry Paragon zostaną wyłączone pod koniec kwietnia. W związku z tym firma Epic Games postanowiła, że będzie za darmo rozdawać innym deweloperom materiały graficzne o wartości 12 milionów dolarów przygotowane na potrzeby tej produkcji.

Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4
Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4

Riddick, 9 lutego 2018, 11:30

Artysta-grafik Rens, współpracujący niegdyś z takimi firmami jak EA DICE czy Sony, opublikował kolejny materiał, na którym wyciska ostatnie soki z silnika graficznego Unreal Engine 4, ukazując również, co można obecnie osiągnąć w dziedzinie grafiki komputerowej, jeśli zignorować limity sprzętowe.

Remake gry System Shock wykorzysta silnik Unreal Engine 4; zobacz zwiastun
Remake gry System Shock wykorzysta silnik Unreal Engine 4; zobacz zwiastun

Jakub Mirowski, 2 marca 2017, 11:17

Jason Fader ze studia Night Dive ujawnił podczas tegorocznego Game Developers Conference, że deweloperzy gry System Shock zrezygnowali z silnika Unity na rzecz Unreal Engine 4.

Tak może wyglądać Borderlands 3
Tak może wyglądać Borderlands 3

Movis, 2 marca 2017, 09:17

Firma Gearbox Software zaprezentowała na targach GDC technologiczne demo, dość wyraźnie zainspirowane światem Borderlands. Autorzy zaznaczają, że są w fazie eksperymentów, jednak stworzone modele śmiało mogłyby zostać wykorzystane w kolejnej grze z serii.

Studio Obsidian Entertainment zabiera nas w darmową podróż na Tatooine

Ender, 9 września 2016, 20:08

Studio Obsidian Entertainment opublikowało za darmo interaktywne demo technologiczne, prezentujące umiejętności zespołu w pracy z silnikiem Unreal Engine 4. Ze szczegółami odtwarza ono port Mos Eisley na planecie Tatooine, który jest świetnie znany z sagi Star Wars.

Nowa marka Respawn Entertainment wykorzysta Unreal Engine 4
Nowa marka Respawn Entertainment wykorzysta Unreal Engine 4

Entelarmer, 30 marca 2016, 12:30

Studio Respawn Entertainment kontynuuje nabór do prac nad niezapowiedzianą przygodową grą akcji z widokiem TPP. W ostatnich ogłoszeniach ujawniono, że produkcja powstaje na bazie silnika Unreal Engine 4.

Wieści ze świata (WoW Legion, Metal Gear Online, LEGO Marvel’s Avengers, Hitman, GeForce Experience) 14/1/2016
Wieści ze świata (WoW Legion, Metal Gear Online, LEGO Marvel’s Avengers, Hitman, GeForce Experience) 14/1/2016

Draug, 14 stycznia 2016, 15:10

Dziś piszemy m.in. o kolejnej rundzie alfa-testów World of Warcraft: Legion, zawieszeniu bety Metal Gear Online, ekskluzywnych DLC do LEGO Marvel’s Avengers na PS3 i PS4, współpracy między twórcami Dead Rising i Epic Games, anulowaniu pre-orderów Hitmana w PS Store i nowej wersji GeForce Experience. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Styx: Master of Shadows doczeka się kontynuacji pt. Shards of Darkness
Styx: Master of Shadows doczeka się kontynuacji pt. Shards of Darkness

Entelarmer, 14 października 2015, 16:00

Studio Cyanide zapowiedziało Styx: Shards of Darkness - kontynuację udanej skradanki z goblinem w roli głównej. Gra ma wykorzystywać Unreal Engine 4 i zadebiutuje w 2016 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Wieści ze świata (Shenmue III, EverQuest, Age of Wonders III, Star Fox Zero, Unreal Engine 4) 18/9/2015
Wieści ze świata (Shenmue III, EverQuest, Age of Wonders III, Star Fox Zero, Unreal Engine 4) 18/9/2015

Draug, 18 września 2015, 14:30

Dziś piszemy m.in. o przedłużonej zbiórce pieniędzy na Shenmue III, kolejnym dodatku do EverQuest, wypuszczeniu patcha 1.7 i narzędzi moderskich do Age of Wonders III, opóźnieniu premiery gry Star Fox Zero oraz udostępnieniu dema Infiltrator użytkownikom silnika Unreal Engine 4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Vanishing of Ethan Carter Redux - darmowa aktualizacja z UE 4 trafiła na pecety
The Vanishing of Ethan Carter Redux - darmowa aktualizacja z UE 4 trafiła na pecety

Adrian Werner, 12 września 2015, 09:10

Rodzime studio The Astronauts wypuściło The Vanishing of Ethan Carter Redux, czyli darmową aktualizację pecetowej przygodówki Zaginięcie Ethana Cartera, która wprowadza wiele ulepszeń i przestawia grę na silnik Unreal Engine 4.

Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12
Unreal Engine 4 - słynne demo Elemental w wersji dla DirectX 12

Pirlond, 6 sierpnia 2015, 21:00

W internecie pojawiła się nowa wersja Elemental – słynnego dema technologicznego silnika Unreal Engine 4. Została ona opracowana przez jednego z fanów, który przystosował ją do DirectX 12, chcąc tym samym pokazać potencjalne możliwości najnowszych bibliotek Microsoftu.

Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite
Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite

Góral, 14 czerwca 2015, 09:52

Firma Epic Games postanowiła oddać do dyspozycji zainteresowanych osób słynne demo technologiczne A Boy and His Kite, promujące technologię Unreal Engine 4.

The Bard’s Tale IV – zobacz środowisko gry w Unreal Engine 4

Meehow, 5 czerwca 2015, 10:35

W sieci pojawił się filmik przedstawiający możliwości silnika graficznego The Bard’s Tale IV – kontynuacji legendarnej serii gier RPG, która od kilku dni zbiera fundusze w serwisie Kickstarter. Dotychczas na poczet budżetu produkcji udało się zgromadzić nieco ponad milion dolarów.

BlueStreak - shooter Cliffa Bleszinskiego wykorzysta Unreal Engine 4
BlueStreak - shooter Cliffa Bleszinskiego wykorzysta Unreal Engine 4

Góral, 8 marca 2015, 12:15

Studio Boss Key Productions ujawniło na imprezie PAX East, że arena shooter BlueStreak tworzony jest w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Tytuł dodatkowo doczekał się pierwszego zwiastuna stworzonego na rzeczonym silniku.

Wieści ze świata (Notch, Unreal Engine 4, Humble Weekly Bundle) 6/3/15
Wieści ze świata (Notch, Unreal Engine 4, Humble Weekly Bundle) 6/3/15

luckie, 6 marca 2015, 13:16

Dziś piszemy m.in. o fortunie Markusa „Notcha” Perssona, pierwszych biorcach dotacji na projekty związane z Unreal Engine 4 oraz nowej ofercie Humble Weekly Bundle. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Unreal Engine 4 darmowy dla wszystkich
Unreal Engine 4 darmowy dla wszystkich

Luc, 2 marca 2015, 19:05

Po blisko roku obecności na rynku, Unreal Engine 4 został przez twórców udostępniony za darmo. Od tej pory wszyscy chętni mogą wykorzystywać silnik graficzny bez konieczności wnoszenia początkowych opłat lub miesięcznego abonamentu.

Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Unreal Engine 4, Greg Zeschuk) 20/2/15
Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Unreal Engine 4, Greg Zeschuk) 20/2/15

luckie, 20 lutego 2015, 11:52

Dziś piszemy o darmowym weekendzie z grą Call of Duty: Advanced Warfare, dotacji dla projektów opartych na Unreal Engine 4 oraz powrocie Grega Zeschuka do branży gier wideo. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Za kilka lat tablety staną się potężniejsze od konsol - twierdzi EA
Za kilka lat tablety staną się potężniejsze od konsol - twierdzi EA

Jiker, 13 lutego 2015, 16:24

Przedstawiciel firmy Electronic Arts, Blake Jorgensen, twierdzi, że za kilka lat tablety przegonią pod względem mocy typowe konsole. W efekcie na urządzeniach mobilnych zaczną się pojawiać gry znacznie bardziej rozbudowane i głębsze na płaszczyźnie mechaniki rozgrywki.

Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4
Unreal Paris - nowe demo technologiczne Unreal Engine 4

Entelarmer, 28 stycznia 2015, 12:11

Benoit Dereau, pracujący wcześniej przy Dishonored, opublikował demo technologiczne Unreal Engine 4, pozwalające zwiedzić luksusowy apartament. W największym skrócie: robi wrażenie. I to spore.

Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO
Zwiastun Lost Ark - Diablo spotyka MMO

Entelarmer, 14 listopada 2014, 12:52

Firma Smile Gate ujawniła zwiastun Lost Ark - gry MMO z elementami hack’n’slasha, która ma rywalizować z Lineage Eternal: Twilight Resistance. Informacji póki co niewiele, ale jedno jest pewne – to może być najlepiej wyglądająca gra Diablopodobna.

Kholat - polski horror porzuca Unity i przechodzi na Unreal Engine 4

Góral, 19 sierpnia 2014, 09:59

Deweloper survival horroru Kholat, firma IMGN.PRO, opublikował nowy zwiastun rodzimej produkcji, prezentujący lokacje dostępne w grze. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że tytuł porzucił technologię Unity na rzecz Unreal Engine 4 od Epic Games.

Unreal Engine 4 - nowe demo technologiczne na urządzenia mobilne
Unreal Engine 4 - nowe demo technologiczne na urządzenia mobilne

Sarge, 26 czerwca 2014, 12:55

Na konferencji Google I/O 2014 zaprezentowano demo technologiczne Rivalry przedstawiające działanie silnika Unreal Engine 4 na urządzeniach mobilnych z procesorem Tegra K1 i rozszerzeniem Google AEP (Android Extension Pack). Graficznie całość robi imponujące wrażenie.

The Beggar's Opera - imponujący zwiastun od studia Ninja Theory
The Beggar's Opera - imponujący zwiastun od studia Ninja Theory

Góral, 2 czerwca 2014, 10:16

W sieci pojawił się zwiastun tajemniczego projektu, przygotowany przez studio Ninja Theory (autorzy m.in. Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West oraz DMC: Devil May Cry). Animację stworzono przy wykorzystaniu technologii Unreal Engine 4, jednak nie wiemy czy faktycznie prezentuje ona nową grę uznanego dewelopera, czy też jest to zwykłe demo technologiczne.

Space Hulk: Deathwing na pierwszych screenach
Space Hulk: Deathwing na pierwszych screenach

qjin, 22 maja 2014, 13:55

Zespół deweloperski Streum on Studio udostępnił pierwsze screeny z zapowiedzianego w ubiegłym roku Space Hulk: Deathwing. Produkcja oparta na licencji Warhammera 40,000 wygląda bardzo obiecująco. Pierwsze obrazki z gry pokrywają się z wcześniejszymi informacjami o tym, że szykuje się mroczna i najprawdopodobniej także krwawa przygoda w popularnym uniwersum.

Demo technologiczne Unreal Engine 4 dostępne do pobrania

Meehow, 29 kwietnia 2014, 12:25

Demo technologiczne Unreal Engine 4 pojawiło się w Internecie w wersji do pobrania, możliwe że w efekcie wycieku. Dzięki temu programowi możemy przetestować swoje komputery pod kątem wydajności przy użyciu najnowszych technologii, a także obejrzeć Elemental Demo „na żywo”, bez pośrednictwa np. serwisu YouTube.

MIND: Path to Thalamus – przygodówka FPP z piękną grafiką walczy o zielone światło na Steamie
MIND: Path to Thalamus – przygodówka FPP z piękną grafiką walczy o zielone światło na Steamie

Draug, 6 kwietnia 2014, 16:10

W usłudze Steam Greenlight trwa zbieranie głosów dla gry MIND: Path to Thalamus. Jest to produkcja przygodowo-logiczna z perspektywą FPP, która odznacza się piękną grafiką, generowaną przez technologię Unreal Engine 3. Tytuł będzie obsługiwać okulary wirtualnej rzeczywistości i wyjdzie tylko na pecety w trzecim kwartale 2014 roku.

Prodigy – wystartowała zbiórka pieniędzy na miks taktycznego cRPG i stołowej gry figurkowej
Prodigy – wystartowała zbiórka pieniędzy na miks taktycznego cRPG i stołowej gry figurkowej

Draug, 4 kwietnia 2014, 12:44

W serwisie Kickstarter rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na grę Prodigy. Mowa o taktycznym cRPG, w którym starcia między bohaterami będą toczone nie przy użyciu myszki i klawiatury, lecz specjalnej elektronicznej planszy z figurkami i oddziałującymi na nie kartami. Twórcy potrzebują 100 tysięcy dolarów, by przygotować tytuł do wypuszczenia w wersji alfa. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, głównie z myślą o pecetach.

Unreal Engine 4 debiutuje na rynku
Unreal Engine 4 debiutuje na rynku

Meehow, 20 marca 2014, 11:50

Silnik nowej generacji Unreal Engine 4 wraz z kodem źródłowym jest już dostępny za 19 dolarów miesięcznie oraz pięcioprocentową tantiemę w przypadku sprzedaży stworzonego dzieła. Domyślnie UE4 wspiera platformy Windows, Mac, iOS oraz Android. Możliwe jest także portowanie na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One, choć wymaga to indywidualnych konsultacji z firmą Epic Games. Trwają również prace nad wsparciem dla kolejnych platform.

Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox – zobacz demonstrację dwóch gier
Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox – zobacz demonstrację dwóch gier

Meehow, 13 marca 2014, 10:32

Mozilla i Epic Games zademonstrowały Unreal Engine 4 – silnik nowej generacji – działający w przeglądarce Firefox. Firmy zapewniają, że gry w Firefoksie działają z najwyższą prędkością spośród wszystkich przeglądarek, dzięki optymalizacji przeglądarki pod kątem obsługi podzbioru JavaScript – asm.js – oraz wsparciu przez sam silnik portowania na urządzenia mobilne i przeglądarki.

Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku
Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku

Draug, 17 lutego 2014, 10:20

Studio Zombie poinformowało, że jego nadchodzący survival horror o tytule Daylight zadebiutuje w kwietniu bieżącego roku. Informację taką podano przy okazji krótkiej prezentacji tytułu dla serwisu IGN. Gra jest przygotowywana z myślą o pecetach i PlayStation 4.

Nadchodzi Pandora Stealth - wieloosobowa skradanka wzorowana na Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Nadchodzi Pandora Stealth - wieloosobowa skradanka wzorowana na Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Adrian Werner, 10 lutego 2014, 11:48

Studio Heartcore Games oficjalnie ujawniło projekt Pandora Stealth. Będzie to sieciowa gra akcji wzorowana na trybie multiplayer z Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow, w której zmierzą się ze sobą szpiedzy i najemnicy.

Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball
Solus – nadchodzi survivalowy sandbox na Unreal Engine 4 od twórców The Ball

Adrian Werner, 18 stycznia 2014, 08:12

Studio Teotl, czyli autorzy The Ball i Unmechanical, pracuje nad survivalowym sandboksem Solu. Jego akcja osadzona zostanie na obcej planecie z brutalnym klimatem i licznymi sekretami.

Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4
Nadchodzi Wake Up Call - postapokaliptyczna skradanka na Unreal Engine 4

Adrian Werner, 12 stycznia 2014, 08:49

Studio Dark Synergy ujawniło oficjalnie projekt Wake Up Call, czyli postapokaliptyczną skradankę, która powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Silverstreak to oldskulowy FPS, nad którym pracuje Cliff Bleszinski
Silverstreak to oldskulowy FPS, nad którym pracuje Cliff Bleszinski

Góral, 12 grudnia 2013, 11:55

Podczas podcastu DeathSquad Cliff Bleszinski wyjawił, że jego nowa gra, roboczo nazwana Silverstreak, będzie arenowym FPS-em, który ukaże się na komputerach PC. Produkcja prawdopodobnie powstanie w oparciu o technologię Unreal Engine 4.

Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo
Unreal Engine 4 zaprezentowany na nowym materiale wideo

Sarge, 5 grudnia 2013, 14:05

W sieci pojawił się kolejny materiał wideo prezentujący możliwości graficzne silnika Unreal Engine 4. Nowa technologia zostanie wykorzystana w nadchodzących grach na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Obduction ufundowany – nowa przygodówka twórców Myst coraz bardziej realna
Obduction ufundowany – nowa przygodówka twórców Myst coraz bardziej realna

luckie, 14 listopada 2013, 09:26

Kilkadziesiąt godzin przed końcem akcji na Kickstarterze udało się ufundować Obduction, czyli nową grę przygodową ojców cyklu Myst. Wciąż istnieje szansa, że twórcom uda się zgromadzić dodatkową sumę, potrzebną na implementację wsparcia dla okularów Oculus Rift VR.