Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

technologia Najnowsze wiadomości i informacje

S-Pod to fotel na kółkach od Segwaya
S-Pod to fotel na kółkach od Segwaya

Froozyy, 5 stycznia 2020, 12:56

Podczas tegorocznych targów sprzętowych CES 2020 firma Segway zaprezentuje światu nowy pojazd elektryczny - S-Pod. To dwukołowy wehikuł, który ma być lepszą wersją klasycznego Segwaya używanego m.in. przez ochroniarzy.

James Dean nie żyje od 64 lat, ale i tak „zagra” w nowym filmie
James Dean nie żyje od 64 lat, ale i tak „zagra” w nowym filmie

AlexB, 7 listopada 2019, 13:25

64 lata po swojej tragicznej śmierci James Dean pojawi się w nowym filmie. Jego cyfrowa rekreacja wystąpi w dramacie Finding Jack na podstawie powieści Garetha Cookera o psach służących w Wietnamie.

Sztuczna inteligencja rozpozna, kiedy się denerwujesz
Sztuczna inteligencja rozpozna, kiedy się denerwujesz

Laty, 23 października 2019, 13:38

Z roku na rok jesteśmy świadkami coraz większego rozwoju sztucznej inteligencji. Tym razem japońska korporacja z branży IT, Fujitsu, postanowiła usprawnić rozpoznawanie przez maszyny ludzkich twarzy. Nowa technologia pozwoli AI zauważyć subtelne zmiany w mimice, przez co będzie ona w stanie określić nasze emocje.

Zobacz granie w czasie jazdy Teslą na autopilocie
Zobacz granie w czasie jazdy Teslą na autopilocie

Froozyy, 17 września 2019, 09:02

Amerykański zawodnik UFC, Kevin Lee, umieścił na swoim Instagramie filmik, na którym gra w Super Smash Bros. Ultimate na konsoli Nintendo Switch podczas jazdy Teslą na autopilocie.

Nvidia: pierwsza gra AAA wymagająca ray tracingu pojawi się w 2023 roku
Nvidia: pierwsza gra AAA wymagająca ray tracingu pojawi się w 2023 roku

Entelarmer, 29 lipca 2019, 21:22

Morgan McGuire z firmy Nvidia wypowiedział się w sprawie wykorzystania ray tracingu w grach. Jego zdaniem pierwsza wysokobudżetowa produkcja wymagająca tej technologii ukaże się w 2023 roku.

Facebook wykorzystał AI do mapowania dróg
Facebook wykorzystał AI do mapowania dróg

Aquma, 25 lipca 2019, 09:45

Firma Facebook, we współpracy ze społecznością OpenStreetMap, przygotowała narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję do szybkiego tworzenia map. AI poradziło sobie ze zmapowaniem dróg w Tajlandii dwukrotnie szybciej niż stuosobowy zespół ekspertów.

Elon Musk zamierza podłączyć ludzkie mózgi do komputerów
Elon Musk zamierza podłączyć ludzkie mózgi do komputerów

Lazlo, 17 lipca 2019, 11:30

Należąca do Elona Muska firma Neuralink przygotowuje interfejs, który pozwoli na podłączenie ludzkiego mózgu do komputera. Jak twierdzi miliarder, konieczne jest stworzenie „symbiozy ze sztuczną inteligencją”. Pierwsze prototypy mogłyby zostać wszczepione już w przyszłym roku.

Nowa generacja kart Nvidii zadebiutuje w 2020 roku
Nowa generacja kart Nvidii zadebiutuje w 2020 roku

Lazlo, 5 lipca 2019, 11:00

Oficjalnego potwierdzenia doczekały się pogłoski sugerujące, że Samsung będzie produkował dla Nvidii chipy wytwarzane w procesie 7 nm. Koreański gigant ma przygotować próbki inżynieryjne jeszcze w tym roku, a do masowej produkcji mają być gotowe już w przyszłym roku.

Capcom tworzy nowe gry na RE Engine. Silnik jest gotowy na next-geny
Capcom tworzy nowe gry na RE Engine. Silnik jest gotowy na next-geny

Adrian Werner, 18 maja 2019, 08:30

Firma Capcom poinformowała, że w produkcji znajduje się kilka niezapowiedzianych projektów powstających na silniku RE Engine, który mogliśmy zobaczyć m.in. w Resident Evil 2 i Devil May Cry 5. Ponadto wydawca zapewnił, że technologia jest przystosowana do potrzeb następnej generacji konsol.

USB 3.2 ogłoszony. Wchłonie standardy 3.0 oraz 3.1
USB 3.2 ogłoszony. Wchłonie standardy 3.0 oraz 3.1

Lazlo, 27 lutego 2019, 11:45

Wraz z ogłoszeniem na targach MWC2019 pełnej specyfikacji USB 3.2, zmianie po raz kolejny uległy nazwy starszych wersji tego standardu. USB 3.0 oraz USB 3.1 będą także należały do rodziny USB 3.2.

AI AlphaStar od Google zmiażdżyło profesjonalnych graczy StarCraft 2
AI AlphaStar od Google zmiażdżyło profesjonalnych graczy StarCraft 2

Aquma, 25 stycznia 2019, 14:15

Zespół DeepMind firmy Google – zajmujący się pracą nad sztuczną inteligencją – poinformował, że stworzony przez niego program AlphaStar pokonał dwóch profesjonalnych graczy StarCraft 2 z Team Liquid. W obydwu wypadkach rozgrywki zakończyły się wynikiem 5:0.

Jak działa polski Asystent Google? Nie idealnie – pierwsze opinie
Jak działa polski Asystent Google? Nie idealnie – pierwsze opinie

Entelarmer, 23 stycznia 2019, 21:19

Od tygodnia możemy korzystać z polskiego Asystenta Google. Przez ten czas użytkownicy zdążyli sprawdzić, co oferuje rodzima wersja tej usługi.

Nvidia udostępni obsługę G-Sync na monitorach z FreeSync
Nvidia udostępni obsługę G-Sync na monitorach z FreeSync

ElMundo, 7 stycznia 2019, 12:22

To ruch, którego raczej niewielu się spodziewało, biorąc pod uwagę fakt, że Nvidia mocno forsowała technologię G-Sync, służącą poprawie jakości i płynności obrazu na monitorach. Teraz obóz „zielonych" będzie oficjalnie wspierał konkurencyjną technologię FreeSync, nad której rozwojem pracuje bezpośredni rywal – AMD.

Debiut Operacji Wind Bastion w R6 Siege, PhysX oprogramowaniem open source i inne wieści
Debiut Operacji Wind Bastion w R6 Siege, PhysX oprogramowaniem open source i inne wieści

AlexB, 4 grudnia 2018, 15:35

Dziś piszemy o darmowym udostępnieniu przez firmę Nvidia silnika fizycznego PhysX, nowej wersji sterowników GeForce oraz premierze Operacji Wind Bastion w grze Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sonda InSight ląduje na Marsie – a wraz z nią polski „Kret”
Sonda InSight ląduje na Marsie – a wraz z nią polski „Kret”

Vergil, 27 listopada 2018, 15:49

Wysłany przez NASA lądownik InSight bezpiecznie osiadł na Marsie, a wraz z nim – „Kret”, czyli specjalny próbnik wykonany przez polską firmę Astronika oraz Centrum Badań Kosmicznych PAN. Zostanie on wprowadzony na głębokość pięciu metrów pod powierzchnię Czerwonej Planety, a jego zadaniem będzie pomiar strumienia ciepła pochodzącego z jej wnętrza.

AMD wprowadzi ray tracing wtedy, gdy obsłużą go wszystkie Radeony
AMD wprowadzi ray tracing wtedy, gdy obsłużą go wszystkie Radeony

ElMundo, 13 listopada 2018, 10:26

Technologia ray tracingu to jedna z największych nowalijek ostatnich lat, jeśli chodzi o poletko kart graficznych. Inżynierowie z AMD przyglądają się temu rozwiązaniu wnikliwie, ale wiele wskazuje na to, że wspomnianego narzędzia nie zastosują w kartach z rodziny Radeon przez długi czas.

EA zapowiada Projekt Atlas – platformę dla deweloperów opartą na chmurze
EA zapowiada Projekt Atlas – platformę dla deweloperów opartą na chmurze

Aquma, 30 października 2018, 12:29

Firma Electronic Arts przedstawiła w obszernej notce blogowej swoją nową inicjatywę. Tzw. Projekt Atlas będzie platformą dla deweloperów, działającą w oparciu o chmurę i ułatwiającą integrowanie technologii wykorzystywanych przy tworzeniu gier.

Forza Horizon i Gears of War na smartfonie? Microsoft zapowiada Project xCloud
Forza Horizon i Gears of War na smartfonie? Microsoft zapowiada Project xCloud

Entelarmer, 8 października 2018, 20:45

Firma Microsoft ujawniła Project xCloud – usługę strumieniowania gier, która pozwoli zagrać w tytuły konsolowe na smartfonach i tabletach. Publiczne testy rozpoczną się dopiero w przyszłym roku, ale już teraz projekt wspiera ponad 3 tysiące gier.

Ray tracing to nie mrzonka, ale przyszłość, przekonuje pracownik Nvidii
Ray tracing to nie mrzonka, ale przyszłość, przekonuje pracownik Nvidii

Maiman, 26 sierpnia 2018, 11:50

Niedługo ray tracing stanie się tak powszechny jak PhysX – przekonuje pracujący dla Nvidii Pierre Terdiman. Choć technologia dopiero wchodzi do użytku w grach, rzekomo ma za sobą bogatą historię, przed sobą zaś – świetlaną przyszłość... I sporo przewidywalnej krytyki graczy.

Google z własną konsolą? Nowe informacje na temat Yeti - usługi strumieniowania gier
Google z własną konsolą? Nowe informacje na temat Yeti - usługi strumieniowania gier

Entelarmer, 29 czerwca 2018, 13:22

Serwis Kotaku ujawnił nowe szczegóły na temat Yeti - platformy do strumieniowania gier rzekomo tworzonej przez firmę Google. Źródła strony potwierdziły istnienie projektu, a ponadto zdradziły plany wydania powiązanego z nią sprzętu, być może będącego konsolą do gier.

Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing
Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing

ElMundo, 20 marca 2018, 08:48

Szykujcie się na nowe doznania graficzne – Nvidia zamierza wykorzystać znaną z kinematografii technikę raytracing, pozwalającą na bardziej realistyczne renderowanie w czasie rzeczywistym. Wiąże się to z wydaniem nowego API DirectX przez Microsoft.

Ubisoftu walka z bugami – SI na straży bezbłędności gier
Ubisoftu walka z bugami – SI na straży bezbłędności gier

Entelarmer, 7 marca 2018, 12:40

Firma Ubisoft pochwaliła się osiągnięciami oddziału La Forge, zajmującego się badaniami i rozwojem sztucznej inteligencji. W trakcie Ubisoft Developer Conference w Montrealu podano przykłady wykorzystania dorobku grupy w Far Cry 5, jak również ujawniono Commit Assistant - narzędzie pozwalające na wcześniejsze wykrycie potencjalnych błędów w grze.

Projekt Yeti - Google pracuje nad usługą strumieniowania gier
Projekt Yeti - Google pracuje nad usługą strumieniowania gier

Aquma, 8 lutego 2018, 13:45

Internetowy gigant Google prowadzi prace nad usługą strumieniowania gier, przypominającą PlayStation Now, GeForce NOW czy nieistniejące już OnLive. Nazwa kodowa projektu to Yeti.

Nowe sterowniki GeForce z ulepszeniami dla Fortnite i Fortnite: Battle Royale
Nowe sterowniki GeForce z ulepszeniami dla Fortnite i Fortnite: Battle Royale

Adrian Werner, 9 stycznia 2018, 10:35

Nvidia wypuściła kolejną wersję sterowników dla kart GeForce. Tym razem zoptymalizowane zostały one pod kątem gier Fortnite i Fortnite: Battle Royale. Równocześnie na targach CES firma przedstawiła technologię Freestyle, która pozwala graczom modyfikować oprawę wizualną w grach poprzez nakładanie na nią różnych filtrów.

Deweloperzy rezygnują z DirectX 12?
Deweloperzy rezygnują z DirectX 12?

godrikus, 11 grudnia 2017, 13:22

Najnowsza wersja DirectX, interfejsu wspomagającego generowanie grafiki komputerowej od firmy Microsoft, już po premierze budziła kontrowersje. Okazuje się, że z powodu braku wymiernych korzyści coraz mniej deweloperów decyduje się na wykorzystanie tej technologii w swoich produkcjach.

Microsoft może nam pomóc zaoszczędzić czas i miejsce na dyskach Xboksów One
Microsoft może nam pomóc zaoszczędzić czas i miejsce na dyskach Xboksów One

Vergil, 14 września 2017, 19:21

Firma Microsoft pracuje nad ciekawą technologią, która pozwoli graczom zaoszczędzić nie tylko miejsce na dyskach swoich konsol, lecz także czas potrzebny na pobranie konkretnego tytułu. System opracowywany przez giganta z Redmond nosi miano Intelligent Delivery.

Star Citizen z „rewolucyjnym” systemem animacji twarzy postaci

Ender, 26 sierpnia 2017, 18:25

Deweloperzy sandboksowego kosmicznego symulatora Star Citizen przedstawili swój „rewolucyjny” system animacji. Korzystając z głosu gracza i materiału wideo, dostarczonego przez kamerę internetową, będzie on mógł w czasie rzeczywistym zapewnić realistyczną mimikę twarzy i ust naszych postaci.

Koniec 3D TV
Koniec 3D TV

Movis, 25 stycznia 2017, 12:07

Telewizory 3D mogą ostatecznie zostać wpisane na listę nieudanych pomysłów. Dwie ostatnie firmy wycofały się bowiem z tej technologii i nie będą jej implementować w swoich nowych odbiornikach.

HDMI 2.1 ze wsparciem dla rozdzielczości 8K i 10K oraz dynamicznej częstotliwości odświeżania ekranu

Ender, 5 stycznia 2017, 19:40

Na targach CES przedstawiono nową specyfikację techniczną interfejsu HDMI, która oznaczona została numerem 2.1. Telewizory oraz ekrany wspierające przedstawiony standard będą mogły dzięki niemu odbierać sygnał w rozdzielczościach 8K i 10K, używać dynamicznego HDR, a także korzystać z obrazu o zmiennej częstotliwości odświeżania ekranu.

No Man's Sky – twórcy oskarżeni o wykorzystanie opatentowanej formuły generowania świata
No Man's Sky – twórcy oskarżeni o wykorzystanie opatentowanej formuły generowania świata

Makek, 21 lipca 2016, 11:20

Holenderska firma Genicap oskarżyła twórców No Man's Sky, studio Hello Games, o wykorzystanie patentu na proceduralne generowanie świata gry – tzw. „Superformuły”. Według nich system, z jakiego korzystają autorzy tej produkcji, stanowi własność spółki Genicap.

Zobacz nowe demo technologiczne na silniku Unity 5

Meehow, 21 czerwca 2016, 13:15

Firma Unity Technologies wypuściła do sieci zapis wideo nowego dema technologicznego, które przedstawia możliwości graficzne silnika Unity 5, działającego w rozdzielczości 1440p na karcie grafiki GeForce GTX 980. W przyszłości owe demo będzie można pobrać i uruchomić na własnym komputerze.

Wieści ze świata (SW The Old Republic, Deep Silver i E3 2016, Serious Sam, Revolution Software) 18/3/2016
Wieści ze świata (SW The Old Republic, Deep Silver i E3 2016, Serious Sam, Revolution Software) 18/3/2016

Draug, 18 marca 2016, 13:38

Dziś piszemy o dacie premiery jedenastego rozdziału Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire, ważnej zapowiedzi Deep Silver na E3 2016, udostępnieniu za darmo silnika pierwszych gier z serii Serious Sam z okazji 15-lecia cyklu, debiucie Revolution: 25th Anniversary Collection oraz o darmowym weekendzie z F1 2015 na Steamie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

CryEngine V – Crytek wypuścił następcę silnika CryEngine 3
CryEngine V – Crytek wypuścił następcę silnika CryEngine 3

Draug, 16 marca 2016, 18:30

Podczas GDC 2016 firma Crytek zaprezentowała (i od razu udostępniła) nowy silnik – CryEngine V. Od CryEngine 3 różni go głównie fakt, że jest udostępniany w modelu „Płać ile chcesz” (nawet za darmo), a także wsparcie dla DirectX 12 i urządzeń VR.

AMD XConnect umożliwi podłączenie wydajnej karty grafiki do laptopa
AMD XConnect umożliwi podłączenie wydajnej karty grafiki do laptopa

Góral, 11 marca 2016, 11:53

Firma AMD zapowiedziała technologię AMD XConnect, pozwalającą na podłączanie do laptopów zewnętrznych stacji wyposażonych w potężne karty grafiki z komputerów stacjonarnych.

Moc smartfonów i tabletów przewyższy PS4 i XOne w 2017 roku?
Moc smartfonów i tabletów przewyższy PS4 i XOne w 2017 roku?

Novameh, 18 lutego 2016, 13:20

Jak twierdzi jeden z dyrektorów firmy ARM, jednego z największych producentów sprzętu mobilnego na świecie, w niedalekiej przyszłości konsole obecnej generacji zostaną pobite przez tablety i smartfony pod względem możliwości technicznych.

Twórcy DayZ prezentują Enfusion - nowy silnik oparty na DirectX 11
Twórcy DayZ prezentują Enfusion - nowy silnik oparty na DirectX 11

Novameh, 15 lutego 2016, 12:46

Studio Bohemia Interactive opublikowało materiał wideo pokazujący w akcji możliwości nowego silnika graficznego o nazwie Enfusion, na który jest obecnie przenoszone DayZ.

Lumberyard – Amazon wypuścił darmowy silnik oparty na CryEngine
Lumberyard – Amazon wypuścił darmowy silnik oparty na CryEngine

Draug, 9 lutego 2016, 15:05

Firma Amazon udostępniła darmowy silnik Lumberyard, który bazuje na różnych technologiach (w tym CryEngine) i może być wykorzystany nawet do tworzenia sieciowych gier AAA na PC, PS4 i XOne. Z czasem narzędzia zaczną obsługiwać więcej platform sprzętowych.

GPUOpen - otwarta platforma deweloperska AMD debiutuje na rynku
GPUOpen - otwarta platforma deweloperska AMD debiutuje na rynku

Góral, 27 stycznia 2016, 15:46

Firma AMD udostępniła platformę deweloperską GPUOpen, czyli open source’ową odpowiedź na GameWorks Nvidii, dającą twórcom gier darmowy dostęp do rozmaitych narzędzi, efektów i technik oraz umożliwiającą ingerowanie w ich kod źródłowy.

Wieści ze świata (ARK: Survival Evolved, Rainbow Six: Siege, NVIDIA) 5/1/2016
Wieści ze świata (ARK: Survival Evolved, Rainbow Six: Siege, NVIDIA) 5/1/2016

Draug, 5 stycznia 2016, 13:10

Dziś piszemy m.in. o pokaźnych statystykach i planach rozwoju ARK: Survival Evolved na XOne, dacie premiery pierwszego DLC do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege oraz opracowywaniu przez NVIDIĘ superkomputera do samojezdnych samochodów. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

GPUOpen – open source’owa odpowiedź AMD na GameWorks?
GPUOpen – open source’owa odpowiedź AMD na GameWorks?

Meehow, 16 grudnia 2015, 13:05

Firma AMD ujawniła plany uruchomienia platformy GPUOpen, będącej swojego rodzaju odpowiedzią na GameWorks NVIDII. W odróżnieniu od produktu konkurencji, projekt ma być w całości open source’owy.

The Order: 1886 uruchomione na PC w 60 klatkach
The Order: 1886 uruchomione na PC w 60 klatkach

Góral, 18 sierpnia 2015, 14:33

Studio Ready At Dawn, deweloper gry The Order: 1886, ujawnił podczas prezentacji na konferencji SIGGRAPH kilka ciekawostek związanych z technologią wykorzystaną w rzeczonej produkcji. Pokazano m.in. wpływ techniki Volumetric Lighting na jakość grafiki oraz... odpalono ekskluzywny dla konsoli PlayStation 4 tytuł na pececie w 60 klatkach na sekundę.

The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51
The Farm 51 zaprezentowało trailer swojej technologii – Reality 51

Tyon, 29 kwietnia 2015, 20:43

The Farm 51, polskie studio deweloperskie, zaprezentowało trailer przedstawiający możliwości oraz działanie opracowywanej przez siebie technologii Reality 51. Pozwala ona na dokładne skanowanie obiektów oraz tworzenie modeli 3D nawet całych budynków.

Zobacz prezentację technologii rzeczywistości rozszerzonej firm Magic Leap i Google

Góral, 20 marca 2015, 13:36

Finansowana w większości przez koncern Google technologia rzeczywistości rozszerzonej firmy Magic Leap doczekała się krótkiej prezentacji. Twórcy pokazali efektowną zabawę w strzelankę rozgrywaną we własnym biurze. Niestety nie podzielili się konkretami na temat szykowanych rozwiązań.

Premiera Unity Engine 5 – nowy model płatności
Premiera Unity Engine 5 – nowy model płatności

Entelarmer, 4 marca 2015, 14:10

Firma Unity udostępniła piątą odsłonę popularnego silnika dla gier. "Piątka" wprowadza "tysiąc" zmian, poprawiających wygląd tworzonych na nim produkcji, a większość z nich dostępna jest już w darmowej wersji.

Autor DayZ tworzy nową grę, używając technologii firmy Improbable
Autor DayZ tworzy nową grę, używając technologii firmy Improbable

Jakub Mirowski, 3 marca 2015, 08:54

RocketWerkz, mające siedzibę w Nowej Zelandii studio, założone przez Deana "Rocketa" Halla, twórcę DayZ, rozpoczyna współpracę z firmą Improbable. Brytyjskie przedsiębiorstwo zajmuje się technologiami, umożliwiającymi tworzenie realistycznych symulacji czasu rzeczywistego.

Unreal Engine 4 darmowy dla wszystkich
Unreal Engine 4 darmowy dla wszystkich

Luc, 2 marca 2015, 19:05

Po blisko roku obecności na rynku, Unreal Engine 4 został przez twórców udostępniony za darmo. Od tej pory wszyscy chętni mogą wykorzystywać silnik graficzny bez konieczności wnoszenia początkowych opłat lub miesięcznego abonamentu.

Zobacz śliczne demo technologiczne silnika Mizuchi
Zobacz śliczne demo technologiczne silnika Mizuchi

Góral, 8 lutego 2015, 12:39

Zespół Silicon Studio zapowiedział, że pojawi się na tegorocznym Game Developers Conference (2 – 6 marca), by prezentować swoje najnowsze technologie - silnik renderujący Mizuchi, silnik C# Paradox oraz oprogramowanie pośredniczące YEBIS 3. Pierwsze z wymienionych rozwiązań możemy obejrzeć na kilkuminutowym demie technologicznym.

Studio Eidos Montreal zaprezentowało nowy silnik serii Deus Ex
Studio Eidos Montreal zaprezentowało nowy silnik serii Deus Ex

Jakub Mirowski, 5 grudnia 2014, 10:25

Kanadyjskie studio Eidos Montreal, odpowiedzialne za takie produkcje jak Deus Ex: Bunt Ludzkości czy Thief, zaprezentowało swój silnik - Dawn Engine. Będzie on napędzał kolejne tytuły z serii Deus Ex.

Studiu DICE udało się skonwertować część Battlefielda 4 na iOS
Studiu DICE udało się skonwertować część Battlefielda 4 na iOS

Adrian Werner, 7 listopada 2014, 11:58

Studio DICE pochwaliło się, że opracowało demo technologiczne części Battlefielda 4 działające na urządzeniach mobilnych z iOS, z zachowaniem wysokiej jakości grafiki oraz dużej skali map. Niestety, nie mamy co spodziewać się konwersji samej gry, ale i tak osiągnięcie Szwedów jest imponujące.

GeForce GTX 980 i 970 trafiają do sprzedaży. Nvidia deklasuje konkurencję wydajnością i ceną
GeForce GTX 980 i 970 trafiają do sprzedaży. Nvidia deklasuje konkurencję wydajnością i ceną

luckie, 19 września 2014, 09:57

Dziś na rynku debiutują nowe karty grafiki firmy Nvidia - GeForce GTX 980 i 970. Okazuje się, że są one nie tylko wydajniejsze, ale i sporo tańsze od konkurencyjnych modeli - cena GTX 970 wynosi bowiem 1429 zł!