Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

system walki Najnowsze wiadomości i informacje

Final Fantasy VII Remake z opcjonalnym turowym systemem walki
Final Fantasy VII Remake z opcjonalnym turowym systemem walki

Adrian Werner, 15 września 2019, 09:41

Do sieci trafił zapis prezentacji gry Final Fantasy VII Remake z targów TGS. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że produkcja zaoferuje opcjonalny turowy system walki, wiernie odtwarzający mechanizmy tego z pierwowzoru na pierwsze PlayStation.

Yakuza 7 - turowy system walki pozwoli lepiej wykorzystać otoczenie
Yakuza 7 - turowy system walki pozwoli lepiej wykorzystać otoczenie

Aquma, 2 września 2019, 12:08

Masayoshi Yokoyama - producent gry Yakuza: Like a Dragon, czyli kolejnej części gangsterskiej serii firmy Sega - przedstawił na Twitterze ogólne założenia nowego, turowego systemu walki, który trafi do tej produkcji.

Pillars of Eternity 2 z finalnym patchem 5.0 -  tryb turowy wyszedł z bety
Pillars of Eternity 2 z finalnym patchem 5.0 - tryb turowy wyszedł z bety

AlexB, 9 maja 2019, 10:25

Po przeszło trzech miesiącach tryb turowy w Pillars of Eternity II: Deadfire opuścił fazę beta. Stało się to dzięki najnowszemu patchowi, oznaczonemu numerem 5.0, który dodatkowo wprowadza do gry między innymi nowe dialogi, interfejs statku oraz tzw. ostateczne wyzwanie.

Star Wars Jedi: Fallen Order z walkami z bossami, za to bez DLC
Star Wars Jedi: Fallen Order z walkami z bossami, za to bez DLC

Serek, 16 kwietnia 2019, 13:12

Star Wars Jedi: Fallen Order zaoferuje starcia z bossami, a także przeciwników, którzy będą wymagali specjalnej strategii - zapewnia Stig Asmussen, reżyser gry. Co więcej, tytuł nie dostanie w przyszłości żadnych DLC.

Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds
Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds

Vergil, 12 lutego 2019, 18:29

Do sieci trafił nowy gameplay z The Outer Worlds, okraszony komentarzem Tima Caina i Charlesa Staplesa ze studia Obsidian Entertainment. Deweloperzy opowiadają w nim o systemie walki, który ma przypominać klasyczne FPS-y… ale to tylko jedna strona medalu.

Pillars of Eternity 2 otrzymało tryb turowy
Pillars of Eternity 2 otrzymało tryb turowy

Serek, 24 stycznia 2019, 20:15

Wszyscy fani Pillars of Eternity 2 mogą już zacierać ręce. Zgodnie z obietnicą, twórcy udostępnili dziś darmową aktualizację, która wprowadza do gry tryb turowy. Warto podkreślić, że nowa mechanika jest jak na razie dostępna w wersji beta.

Obsidian potwierdza: Pillars of Eternity 2 otrzyma tryb turowy
Obsidian potwierdza: Pillars of Eternity 2 otrzyma tryb turowy

Vergil, 22 stycznia 2019, 19:21

Za dwa dni studio Obsidian Entertainment udostępni aktualizację do gry Pillars of Eternity II: Deadfire, która wprowadzi tryb turowy. Dzięki temu tytuł może przypomnieć o sobie weteranom, a także zwrócić uwagę fanów bestsellerowego Divinity: Original Sin II.

Sekiro stawia na inną formę narracji niż Dark Souls
Sekiro stawia na inną formę narracji niż Dark Souls

Aquma, 18 stycznia 2019, 09:43

Yasuhiro Kitao – menadżer komunikacji studia From Software – przedsatwił w rozmowie z serwisem Game Informer kilka nowych detali na temat Sekiro: Shadows Die Twice. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak będzie wyglądała narracja w grze i czym system walki odróżni się od tego z serii Dark Souls.

Pillars of Eternity 2 dostało tryb turowy, ale szybko go usunięto
Pillars of Eternity 2 dostało tryb turowy, ale szybko go usunięto

Adrian Werner, 27 grudnia 2018, 10:00

Studio Obsidian Entertainment bez zapowiedzi dodało do Pillars of Eternity II: Deadfire turowy system walki. Został on jednak usunięty kilka godzin później za pomocą patcha.

Darksiders 3 – nowa łatka wprowadza
Darksiders 3 – nowa łatka wprowadza "klasyczny" system walki

Ender, 21 grudnia 2018, 19:35

Najnowsza aktualizacja Darksiders 3 wprowadza do gry tzw. klasyczny system walki, który upodabnia rozgrywkę do dwóch pierwszych odsłon cyklu. Twórcy przygotowali także szereg drobnych poprawek oraz zwiększyli maksymalny poziom postaci.

Były profesjonalny gracz CS pomaga w pracach nad Cyberpunkiem 2077
Były profesjonalny gracz CS pomaga w pracach nad Cyberpunkiem 2077

Aquma, 27 sierpnia 2018, 08:58

W prace nad futurystycznym RPG-iem akcji studia CD Projekt RED – czyli Cyberpunkiem 2077 – zaangażowany jest były profesjonalista Counter-Strike’a – Łukasz „Luq” Wnęk.

Assassin’s Creed Odyssey - nowy filmik objaśnia bitwy morskie
Assassin’s Creed Odyssey - nowy filmik objaśnia bitwy morskie

Adrian Werner, 18 sierpnia 2018, 12:08

Firma Ubisoft udostępniła nowy materiał wideo z Assassin’s Creed Odyssey. Filmik koncentruje się na bitwach morskich.

Zdolności bitewne mocno wpłyną na walkę w Assassin’s Creed Odyssey
Zdolności bitewne mocno wpłyną na walkę w Assassin’s Creed Odyssey

Aquma, 2 sierpnia 2018, 11:51

System walki w Asssassin’s Creed Odyssey postawi na ruch i agresję. Gracz będzie mógł dostosować postać do swojego stylu gry, wykorzystując do tego celu szeroką gamę ataków specjalnych.

Rune Ragnarok - pierwszy filmik pokazujący system walki
Rune Ragnarok - pierwszy filmik pokazujący system walki

Adrian Werner, 25 lutego 2018, 10:56

Studio Human Head udostępniło krótki filmik z Rune: Ragnarok, który pozwala po raz pierwszy zobaczyć, jak prezentować się będzie system walki w grze.

Mount & Blade II: Bannerlord - nowe informacje o statystykach i wytwarzaniu broni
Mount & Blade II: Bannerlord - nowe informacje o statystykach i wytwarzaniu broni

Entelarmer, 3 listopada 2017, 11:00

Studio TaleWorlds opublikowało pierwszą część wpisu omawiającego zmiany dotyczące broni. Nowy system pozwoli na bardziej realistyczne wyliczanie obrażeń oraz ułatwi tworzenie ekwipunku.

Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa
Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa

godrikus, 22 września 2017, 14:30

Jeden z twórców Elexa ze studia Piranha Bytes w wywiadzie na stronie Wccftech ujawnił wiele informacji o produkcji – m.in. na temat świata, systemu walki, długości gry i dostępnych w niej opcji romansowych.

Assassin's Creed Origins - nowy filmik pokazuje zmieniony system walki i starcia na arenach
Assassin's Creed Origins - nowy filmik pokazuje zmieniony system walki i starcia na arenach

Adrian Werner, 12 sierpnia 2017, 13:26

Do sieci trafił nowy materiał wideo z Assassin's Creed Origins. Główny projektant prezentuje w nim zmiany w systemie walki i dostępne uzbrojenie, różnorodne typy przeciwników oraz potyczki gladiatorskie na arenach.

Mass Effect: Andromeda – prezentacja rozwoju postaci i umiejętności bojowych
Mass Effect: Andromeda – prezentacja rozwoju postaci i umiejętności bojowych

Draug, 23 lutego 2017, 15:40

Studio BioWare wypuściło kolejny kilkuminutowy gameplay z gry Mass Effect: Andromeda, na którym zaprezentowano rozwój postaci i walkę. Ponadto mamy dla Was wrażenia z pokazu, na którym niedawno byliśmy, i informację o wielkości plików gry do ściągnięcia.

Mass Effect: Andromeda - opublikowano kolejny film z rozgrywki
Mass Effect: Andromeda - opublikowano kolejny film z rozgrywki

AlexB, 17 lutego 2017, 22:32

Kolejna porcja informacji na temat gry Mass Effect: Andromeda. Studio BioWare opublikowało fragment rozgrywki, prezentujący walkę i sposób działania umiejętności specjalnych.

The Bard's Tale IV - prezentacja systemu walki
The Bard's Tale IV - prezentacja systemu walki

Movis, 8 lutego 2017, 09:52

Na nowym materiale z gry The Bard's Tale IV studio inXile Entertainment prezentuje swobodną eksplorację ruin oraz ciekawy system walki turowej. Zaznacza jednak, że wiele z widocznych elementów może się jeszcze zmienić.

Ujawniono szczegóły na temat systemu walki i rozwoju postaci w grze Vampyr
Ujawniono szczegóły na temat systemu walki i rozwoju postaci w grze Vampyr

Yossarian, 29 września 2016, 19:20

Philippe Moreau, reżyser nadchodzącej gry Vampyr, podzielił się dzisiaj na blogu playstation.com szczegółami na temat systemu walki i drzewka rozwoju. Gracze mają otrzymać dużo swobody w kreowaniu własnego stylu walki; ważnym elementem rozgrywki będzie też zmaganie między naturą człowieka i wampira.

South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo
South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo

Jakub Mirowski, 25 lipca 2016, 10:55

Twórcy gry South Park: The Fractured But Whole, która w grudniu trafi na PS4, XOne oraz PC, opowiedzieli w nowym materiale wideo o kilku aspektach tego tytułu - m.in. o nowościach w turowym systemie walki.

Minecraft z nowym systemem walki po aktualizacji 1.9
Minecraft z nowym systemem walki po aktualizacji 1.9

Góral, 1 marca 2016, 09:52

PC-towy Minecraft doczekał się kolejnej dużej aktualizacji (oznaczonej numerem 1.9), w której deweloperzy ze studia Mojang skupili się na usprawnieniu walki. Zmodyfikowano mechanikę, umożliwiono korzystanie z obu rąk bohatera i nie tylko.

Final Fantasy XV jak Metal Gear i Call of Duty? Nowy zwiastun i informacje rozbudzają nadzieje
Final Fantasy XV jak Metal Gear i Call of Duty? Nowy zwiastun i informacje rozbudzają nadzieje

Hed, 1 lutego 2016, 10:50

Wypuszczony w weekend zwiastun Final Fantasy XV pokazał nowe oblicze gry, kojarzące się ze skradankową serią Metal Gear Solid i wybuchową akcją rodem z Call of Duty. Ten materiał, jak i parę ciekawostek na temat rozgrywki (np. systemu walki), rozbudzają nadzieję na to, że Square Enix wraca do formy. Szczególnie, że ponoć gra jest już na ukończeniu.

Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast
Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast

Entelarmer, 12 stycznia 2016, 13:45

Na oficjalnym forum serii Final Fantasy pojawiły się odpowiedzi na pytania zadane twórcom przez fanów w minionym miesiącu dotyczące gry Final Fantasy XV. Deweloperzy wypowiedzieli się m.in. na temat wykorzystania teleportacji w trakcie walki oraz eksploracji miast.

Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje

Entelarmer, 22 października 2015, 15:50

W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.

Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video
Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video

luckie, 8 października 2015, 10:49

Torment: Tides of Numenera zaoferuje ciekawy system walki, który pozwoli skorzystać z wielu różnych, niekonwencjonalnych metod. Nowy gameplay pokazuje, jak to samo starcie może zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda
Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda

Jakub Mirowski, 14 sierpnia 2015, 16:35

Chris Wynn ze studia BioWare zapowiedział, że w planowanym na końcówkę 2016 roku Mass Effect: Andromeda nie pojawią się postaci z poprzednich części, jako że nie miałoby to sensu w kontekście przedstawionej historii.

Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze
Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze

Entelarmer, 13 sierpnia 2015, 11:10

Studio Warhorse opublikowało nowy materiał filmowy, na którym wyjaśniono proces tworzenia systemu walki wręcz. Zgodnie z zapowiedziami, ma być on jak najbliższy rzeczywistości i opierać się na wykrywaniu kolizji między obiektami.

Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze
Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze

Pirlond, 11 czerwca 2015, 21:12

Firma Capcom opublikowała nową porcję materiałów z bijatyki Street Fighter V w postaci nowych obrazków i zwiastuna. W sieci pojawiły się także informacje sugerujące, że produkcja ukaże się na PC i PS4 w marcu przyszłego roku.

Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki
Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki

luckie, 20 sierpnia 2013, 16:04

Studio Crytek zaprezentowało multiplayer w grze Ryse: Son of Rome. Twórcy zdradzili szczegóły kooperacyjnego trybu Gladiator, a także podali nowe informacje dotyczące systemu walki. Sukces w bitwie zależeć ma przede wszystkim od odpowiedniego wyczucia czasu.

Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki
Ryse: Son of Rome – twórcy bronią uproszczonego systemu walki

Sarge, 17 czerwca 2013, 11:00

Studio Crytek broni systemu walki w grze Ryse: Son of Rome, w której efektowne wykończenia przeciwników tak naprawdę nie wymagają żadnej ingerencji ze strony gracza. Twórcy przedstawili nagrody, jakie będą czekać dla osób poprawnie wykonujących sekwencje QTE oraz zdradzili szczegóły na temat najwyższego poziomu trudności.

The Elder Scrolls Online w filmie prezentującym widok FPP i system walki
The Elder Scrolls Online w filmie prezentującym widok FPP i system walki

Sarge, 29 maja 2013, 12:37

Redaktorzy serwisu CVG w nowym materiale wideo przedstawili system walki i widok FPP w grze The Elder Scrolls Online. Produkcja zespołu ZeniMax Online Studios jest przygotowywana wyłącznie w wersji na PC i powinna ukazać się jeszcze w tym roku.

Shadowrun Returns – sporo nowych informacji
Shadowrun Returns – sporo nowych informacji

luckie, 5 lutego 2013, 13:13

W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawił się artykuł na temat Shadowrun Returns. Zawiera on nowe informacje dotyczące fabuły gry i mechaniki rozgrywki, a także obrazki koncepcyjne.