system walki Ostatnie wiadomości

Pierwszy Osierocony w Cronos może okazać się zabójczym przeciwnikiem. Aby przetrwać walkę musicie użyć sprytu

Pierwszy Osierocony w Cronos może okazać się zabójczym przeciwnikiem. Aby przetrwać walkę musicie użyć sprytu

Cronos swój wysoki poziom trudności sygnalizuje już podczas pierwszego starcia z przeciwnikiem. Oto kilka porad, które pomogą Wam przetrwać spotkanie z Osieroconym.

Porady

Jacek Hałas

6 września 2025 12:21

Pierwszy Osierocony w Cronos może okazać się zabójczym przeciwnikiem. Aby przetrwać walkę musicie użyć sprytu
Wielki sukces Clair Obscur: Expedition 33 może przynieść powrót, którego domaga się część fanów kultowych serii RPG. Naciski są coraz mocniejsze

Wielki sukces Clair Obscur: Expedition 33 może przynieść powrót, którego domaga się część fanów kultowych serii RPG. Naciski są coraz mocniejsze

Square Enix coraz poważniej rozważa powrót do turowego systemu walki w Final Fantasy. Powodem są naciski inwestorów i sukces Clair Obscur: Expedition 33.

gry

Kamil Kleszyk

25 czerwca 2025 16:36

Wielki sukces Clair Obscur: Expedition 33 może przynieść powrót, którego domaga się część fanów kultowych serii RPG. Naciski są coraz mocniejsze
Silent Hill f postawi na walkę mocniej niż Silent Hill 2 Remake. Producent mówi o czterech filarach gry

Silent Hill f postawi na walkę mocniej niż Silent Hill 2 Remake. Producent mówi o czterech filarach gry

Silent Hill f ma być równie pełen grozy, co piękna, a starcia z potworami mają być „równie wymagające, co wyzwania w życiu” głównej bohaterki.

gry

Jakub Błażewicz

6 czerwca 2025 15:15

Silent Hill f postawi na walkę mocniej niż Silent Hill 2 Remake. Producent mówi o czterech filarach gry
Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 przyznali się do „błędu”, poklepując po ramionach wyjątkowo hardych graczy. Oblivion Remastered mógł pomóc grze

Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 przyznali się do „błędu”, poklepując po ramionach wyjątkowo hardych graczy. Oblivion Remastered mógł pomóc grze

Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 zalecają najpierw poćwiczyć uniki, zanim przejdzie się do parowania, ale gracze są innego zdania. Ponadto wydawca gry przyznał, że Oblivion Remastered nie zaszkodził jego premierze.

gry

Marcin Bukowski

4 maja 2025 12:40

Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 przyznali się do „błędu”, poklepując po ramionach wyjątkowo hardych graczy. Oblivion Remastered mógł pomóc grze
Civilization 7 wprowadzi spore zmiany w walce. Starcia zostaną istotnie urozmaicone

Civilization 7 wprowadzi spore zmiany w walce. Starcia zostaną istotnie urozmaicone

Studio Firaxis Games sporo zmieni w walce. Dowódcy urozmaicą starcia i ograniczą mikrozarządzanie, a nowe animacje pozwolą na ataki z flanki i sprawią, że potyczki nie będą już kojarzyły się z rybnym skeczem Monty Pythona.

gry

Jakub Błażewicz

19 grudnia 2024 11:55

Civilization 7 wprowadzi spore zmiany w walce. Starcia zostaną istotnie urozmaicone
W Kingdom Come 2 krew będzie lała się strumieniami. Warhorse zaprezentowało szczegóły systemu walki średniowiecznego RPG w zabawnym materiale

W Kingdom Come 2 krew będzie lała się strumieniami. Warhorse zaprezentowało szczegóły systemu walki średniowiecznego RPG w zabawnym materiale

Do sieci trafił kolejny materiał promujący Kingdom Come: Deliverance 2. Obszerne wideo w zabawny sposób prezentuje przygody odtwórców ról Henryka i Hansa.

gry

Kamil Kleszyk

11 grudnia 2024 18:36

W Kingdom Come 2 krew będzie lała się strumieniami. Warhorse zaprezentowało szczegóły systemu walki średniowiecznego RPG w zabawnym materiale
Walka w Asassin’s Creed: Shadows bez tajemnic. Ubisoft zapewni sporą różnorodność podczas starć

Walka w Asassin’s Creed: Shadows bez tajemnic. Ubisoft zapewni sporą różnorodność podczas starć

Ubisoft opublikował drugi artykuł omawiający szczegóły Assassin’s Creed: Shadows. Tym razem twórcy przybliżyli system walki.

gry

Maciej Gaffke

10 grudnia 2024 20:08

Walka w Asassin’s Creed: Shadows bez tajemnic. Ubisoft zapewni sporą różnorodność podczas starć
Unikalny system walki z ślicznego RPG na pierwszym gameplayu. Clair Obscur: Expedition 33 da się przejść, nie otrzymując choćby jednego ciosu

Unikalny system walki z ślicznego RPG na pierwszym gameplayu. Clair Obscur: Expedition 33 da się przejść, nie otrzymując choćby jednego ciosu

Udostępniono pierwszy gameplay z obiecująco zapowiadającego się RPG-a Clair Obscur: Expedition 33. Materiał przybliża przede wszystkim unikalny system walki, łączący elementy taktyczne i zręcznościowe.

gry

Marcin Przała

28 sierpnia 2024 17:24

Unikalny system walki z ślicznego RPG na pierwszym gameplayu. Clair Obscur: Expedition 33 da się przejść, nie otrzymując choćby jednego ciosu
Ten system walki nigdy mi się nie znudzi - Sekiro: Shadows Die Twice to dla mnie największe osiągnięcie FromSoftware

Ten system walki nigdy mi się nie znudzi - Sekiro: Shadows Die Twice to dla mnie największe osiągnięcie FromSoftware

Każda gra studia FromSoftware ma swoich hardcore’owych fanów, którzy potrafią spędzać z nią setki godzin, nawet po jej wymaksowaniu. Dla mnie taką pozycją jest Sekiro: Shadows Die Twice.

opinie

Maciej Bogusz

1 sierpnia 2024 15:42

Ten system walki nigdy mi się nie znudzi - Sekiro: Shadows Die Twice to dla mnie największe osiągnięcie FromSoftware
Zachwycające grafiką RPG ma przynieść małą rewolucję dla turowych systemów walki. Twórca Clair Obscur: Expedition 33 wyjaśnił niezbyt chwytliwy tytuł gry

Zachwycające grafiką RPG ma przynieść małą rewolucję dla turowych systemów walki. Twórca Clair Obscur: Expedition 33 wyjaśnił niezbyt chwytliwy tytuł gry

Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 zamierzają wnieść powiew świeżości do turowych systemów walki. Wytłumaczyli również genezę niezbyt chwytnego tytułu produkcji.

gry

Marcin Bukowski

29 lipca 2024 21:54

Zachwycające grafiką RPG ma przynieść małą rewolucję dla turowych systemów walki. Twórca Clair Obscur: Expedition 33 wyjaśnił niezbyt chwytliwy tytuł gry
Twórcy RPG Avowed wzięli sobie do serca krytykę graczy. Dokładają dużo starań, by walka była jak najbardziej „soczysta”

Twórcy RPG Avowed wzięli sobie do serca krytykę graczy. Dokładają dużo starań, by walka była jak najbardziej „soczysta”

Reżyserka nadchodzącego RPG Avowed wypowiedziała się na temat krytykowanego systemu walki w grze. Twórcy początkowo mieli być z niego zadowoleni.

gry

Zuzanna Domeradzka

4 lipca 2024 19:34

Twórcy RPG Avowed wzięli sobie do serca krytykę graczy. Dokładają dużo starań, by walka była jak najbardziej „soczysta”
Walka w Dragon Age: The Veilguard ma być najprzyjemniejszą w całej serii. „Naprawdę sprawia frajdę”, twierdzi producent

Walka w Dragon Age: The Veilguard ma być najprzyjemniejszą w całej serii. „Naprawdę sprawia frajdę”, twierdzi producent

Twórcy Dragon Age: The Veilguard opowiedzieli nieco więcej o systemie walki, których ich zdaniem ma być najprzyjemniejszym w historii serii, a także o decyzji dotyczącej trzyosobowego składu drużyny.

gry

Marcin Przała

19 czerwca 2024 20:51

Walka w Dragon Age: The Veilguard ma być najprzyjemniejszą w całej serii. „Naprawdę sprawia frajdę”, twierdzi producent
Dwarf Fortress pozwala już swobodnie eksplorować świat i przeżywać rozmaite przygody w odświeżonym Adventure Mode

Dwarf Fortress pozwala już swobodnie eksplorować świat i przeżywać rozmaite przygody w odświeżonym Adventure Mode

Autorzy Dwarf Fortress udostępnili wersję beta nowego trybu przygodowego. Zwłaszcza intrygujące jest szalenie rozbudowane menu zapasów podczas walk.

gry

Adrian Werner

18 kwietnia 2024 09:12

Dwarf Fortress pozwala już swobodnie eksplorować świat i przeżywać rozmaite przygody w odświeżonym Adventure Mode
Efektowne starcia w RPG Rise of the Ronin to zasługa 3 starodawnych japońskich stylów walki i mechaniki zaczerpniętej z Bloodborne

Efektowne starcia w RPG Rise of the Ronin to zasługa 3 starodawnych japońskich stylów walki i mechaniki zaczerpniętej z Bloodborne

Premiera Rise of the Ronin nadchodzi wielkimi korkami, dlatego twórcy odsłaniają kolejne karty na temat gry. Tym razem zespół Team Ninja ujawnił informacje o systemie walki, który czerpie z dorobku studia, historii Japonii, jak i innych uznanych dzieł.

gry

Marcin Przała

27 lutego 2024 16:49

Efektowne starcia w RPG Rise of the Ronin to zasługa 3 starodawnych japońskich stylów walki i mechaniki zaczerpniętej z Bloodborne
Nowej, pięknej grze twórców cyklu Ori bliżej do Dark Souls niż do Diablo. „Chcemy podnieść graczom tętno tak bardzo, jak to tylko możliwe”

Nowej, pięknej grze twórców cyklu Ori bliżej do Dark Souls niż do Diablo. „Chcemy podnieść graczom tętno tak bardzo, jak to tylko możliwe”

Nadchodzące RPG akcji No Rest for the Wicked bardziej przypomina serię Dark Souls niż Diablo – przynajmniej zdaniem twórców. Tytuł będzie wymagał od gracza dobrania odpowiedniej strategii do walki.

gry

Zuzanna Domeradzka

20 lutego 2024 21:48

Nowej, pięknej grze twórców cyklu Ori bliżej do Dark Souls niż do Diablo. „Chcemy podnieść graczom tętno tak bardzo, jak to tylko możliwe”
Gameplay z Avowed nie pokazał nie tylko ostatecznego, ale nawet aktualnego systemu walki

Gameplay z Avowed nie pokazał nie tylko ostatecznego, ale nawet aktualnego systemu walki

System walki w Avowed nie wzbudził zachwytów po pierwszej prezentacji rozgrywki. Dla zespołu Obsidian Entertainment było to „krzepiące”, bo gameplay był znacznie opóźniony w stosunku do aktualnego stanu gry.

gry

Jakub Błażewicz

7 lutego 2024 10:47

Gameplay z Avowed nie pokazał nie tylko ostatecznego, ale nawet aktualnego systemu walki
Nowy gameplay trailer Outcast 2 przybliża system walki, gra wyrasta na dziecko Elexa i Mass Effecta

Nowy gameplay trailer Outcast 2 przybliża system walki, gra wyrasta na dziecko Elexa i Mass Effecta

Nowy gameplay trailer gry akcji TPP Outcast: A New Beginning prezentuje atuty systemu walki. Produkcja coraz mocniej przypomina połączenie Elexa i Mass Effecta.

gry

Hubert Śledziewski

16 listopada 2023 17:55

Nowy gameplay trailer Outcast 2 przybliża system walki, gra wyrasta na dziecko Elexa i Mass Effecta
AC: Mirage wraca do starego systemu walki, choć ze zmianami

AC: Mirage wraca do starego systemu walki, choć ze zmianami

Wygląda na to, że Assassin's Creed: Mirage rzeczywiście wraca do korzeni serii. Walka przypomina to, co znamy z pierwszych części cyklu, choć są też pewne usprawnienia.

gry

Jakub Błażewicz

31 sierpnia 2023 12:55

AC: Mirage wraca do starego systemu walki, choć ze zmianami
Star Wars Jedi: Survivor dostał znacznie lepszą walkę dzięki jednemu projektowi

Star Wars Jedi: Survivor dostał znacznie lepszą walkę dzięki jednemu projektowi

Moder dodał do Star Wars Jedi: Survivor opcję, której brak mocno doskwierał graczom i recenzentom.

gry

Jakub Błażewicz

11 maja 2023 10:00

Star Wars Jedi: Survivor dostał znacznie lepszą walkę dzięki jednemu projektowi
O mały włos South Park: Kijek Prawdy miałby jeszcze prostszy system walki

O mały włos South Park: Kijek Prawdy miałby jeszcze prostszy system walki

Trey Parker i Matt Stone chcieli, by South Park: The Stick of Truth miał jeszcze prostszy system walki. Jego rewolucji dokonał Feargus Urquhart, CEO studia Obsidian Entertainment. Co ciekawe, zrobił on to bez wiedzy autorów serialu.

opinie

Hubert Śledziewski

21 stycznia 2023 16:45

O mały włos South Park: Kijek Prawdy miałby jeszcze prostszy system walki

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl