system walki - newsy i ciekawostki

Star Wars Jedi: Survivor dostał znacznie lepszą walkę dzięki jednemu projektowi
Entelarmer, 11 maja 2023, 10:00
Moder dodał do Star Wars Jedi: Survivor opcję, której brak mocno doskwierał graczom i recenzentom.

O mały włos South Park: Kijek Prawdy miałby jeszcze prostszy system walki
hexx0, 21 stycznia 2023, 16:45
Trey Parker i Matt Stone chcieli, by South Park: The Stick of Truth miał jeszcze prostszy system walki. Jego rewolucji dokonał Feargus Urquhart, CEO studia Obsidian Entertainment. Co ciekawe, zrobił on to bez wiedzy autorów serialu.

Fan zmienił walkę w Wiedźminie 3 nie do poznania, Geralt dostał supermoce
grim_reaper, 20 listopada 2022, 13:34
Advanced Combat System to fanowski mod do Wiedźmina 3, który wynosi dotychczasowe potyczki Geralta na zupełnie nowy poziom.

Skyrim z walką jak w Elden Ring; tak można przerobić grę
mokosh, 15 kwietnia 2022, 11:58
Crossovery gier leżą zazwyczaj w gestii fanów, którzy z pomocą modów łączą ulubione produkcje. Na takiej właśnie zasadzie w Skyrimie jeden z graczy postanowił odtworzyć system walki z Elden Ring.

Deweloper Hellblade 2 zapowiada radykalne zmiany w systemie walki
Patryk Kubiak, 9 kwietnia 2022, 13:35
Projektant systemu walki w Senua's Saga: Hellblade 2 zdradził, jakie zmiany czekają nas w nim względem oryginału. Będzie więcej realizmu i opcji pokonywania wrogów oraz zwiększy się różnorodność samych przeciwników.

Elex 2: system walki na trailerze z polskim dubbingiem
hexx0, 11 stycznia 2022, 15:50
THQ Nordic udostępniło nowy trailer Elexa 2. Zwiastun prezentuje system walki z nadchodzącego RPG-a studia Piranha Bytes. Można w nim usłyszeć rodzimy dubbing.

Nowe gameplaye z Sifu spodobają się miłośnikom sztuk walki
Qskan, 16 grudnia 2021, 17:28
Do sieci trafiły nowe materiały prezentujące rozgrywkę w grze akcji Sifu. Tym razem twórcy skupili się na przybliżeniu mechaniki walki.

Dying Light 2 z brutalną walką i „wyczuwalnym fizycznie” parkourem; zobacz nowy gameplay trailer
hexx0, 26 sierpnia 2021, 23:02
Targi gamescom 2021 przyniosły trzeci epizod Dying 2 Know – serii streamów, w których deweloperzy z Techlandu opowiadają o Dying Light 2. Tym razem na warsztat wzięto system walki, bronie oraz parkour.

Turowe walki z Yakuza: Like a Dragon zostaną w serii na stałe
hexx0, 8 maja 2021, 12:08
Studio Ryu ga Gotoku ogłosiło, że walka w kolejnych grach z serii Yakuza zostanie oparta o znany z Like a Dragon turowy system starć. Klasyczne bitki zaoferuje natomiast cykl Judgment.

Lepsze strzelanie z łuku w Bannerlord - patch ma poprawić walkę na dystans
Carla, 28 października 2020, 13:41
Mount & Blade II: Bannerlord otrzyma aktualizację, która udoskonali rozgrywkę, przede wszystkim walkę na dystans, a także wprowadzi parę nowości.

Pathfinder Kingmaker - aktualizacja z systemem turowej walki już jest
Czaruś, 19 sierpnia 2020, 13:50
Najnowsza aktualizacja do gry Pathfinder: Kingmaker wprowadziła system turowej walki oraz szereg innych usprawnień. Ponadto gra trafiła na konsole PS4 i XONE.

Cyberpunk 2077 – twórcy nie są w pełni zadowoleni z walki wręcz
Aquma, 11 sierpnia 2020, 12:20
Paweł Kapała ze studia CD Projekt RED stwierdził w wywiadzie prasowym, że deweloperzy nadal nie są w pełni zadowoleni z systemu walki wręcz w Cyberpunku 2077. Jest to jeden z aspektów rozgrywki, które są obecnie poprawiane.

Pathfinder Kingmaker otrzyma oficjalny turowy system walki
Czaruś, 11 czerwca 2020, 10:57
Przy okazji premiery gry RPG Pathfinder: Kingmaker na PS4 oraz XONE tytuł doczeka się oficjalnie implementacji turowego systemu walki. Będzie on oparty na wydanym jakiś czas temu modzie do gry.

Mount and Blade 2: Bannerlord - Auto Resolve irytuje graczy
Czaruś, 7 maja 2020, 12:06
Bannerlord od studia TaleWorlds cieszy się niesłabnącą popularnością – jednocześnie gra w niego nawet ponad 50 tys. graczy. Nic dziwnego więc, że jest na ustach wielu. Jednym z gorętszych tematów poruszanych przez społeczność jest problem z automatycznym rozwiązywaniem bitew, który towarzyszy serii już od wielu lat.

Kasyno w głowie bohatera
Montinek, 20 marca 2020, 18:47
O tym, jak narracja romansuje z rozgrywką w Crisis Core: Final Fantasy VII.

Datę startu wczesnego dostępu Mount and Blade 2 Bannerlord możemy poznać na dniach
Vergil, 18 lutego 2020, 17:37
Firma TaleWorlds najwyraźniej przymierza się do rychłego ujawnienia daty premiery gry Mount & Blade 2 Bannerlord we wczesnym dostępie na platformie Steam. Ponadto deweloperzy opisali usprawnienia, jakich doczekała się sztuczna inteligencja przeciwników w ich najnowszej produkcji.

Final Fantasy VII Remake z opcjonalnym turowym systemem walki
Adrian Werner, 15 września 2019, 09:41
Do sieci trafił zapis prezentacji gry Final Fantasy VII Remake z targów TGS. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że produkcja zaoferuje opcjonalny turowy system walki, wiernie odtwarzający mechanizmy tego z pierwowzoru na pierwsze PlayStation.

Yakuza 7 - turowy system walki pozwoli lepiej wykorzystać otoczenie
Aquma, 2 września 2019, 12:08
Masayoshi Yokoyama - producent gry Yakuza: Like a Dragon, czyli kolejnej części gangsterskiej serii firmy Sega - przedstawił na Twitterze ogólne założenia nowego, turowego systemu walki, który trafi do tej produkcji.

Pillars of Eternity 2 z finalnym patchem 5.0 - tryb turowy wyszedł z bety
AlexB, 9 maja 2019, 10:25
Po przeszło trzech miesiącach tryb turowy w Pillars of Eternity II: Deadfire opuścił fazę beta. Stało się to dzięki najnowszemu patchowi, oznaczonemu numerem 5.0, który dodatkowo wprowadza do gry między innymi nowe dialogi, interfejs statku oraz tzw. ostateczne wyzwanie.

Star Wars Jedi: Fallen Order z walkami z bossami, za to bez DLC
Serek, 16 kwietnia 2019, 13:12
Star Wars Jedi: Fallen Order zaoferuje starcia z bossami, a także przeciwników, którzy będą wymagali specjalnej strategii - zapewnia Stig Asmussen, reżyser gry. Co więcej, tytuł nie dostanie w przyszłości żadnych DLC.

Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds
Vergil, 12 lutego 2019, 18:29
Do sieci trafił nowy gameplay z The Outer Worlds, okraszony komentarzem Tima Caina i Charlesa Staplesa ze studia Obsidian Entertainment. Deweloperzy opowiadają w nim o systemie walki, który ma przypominać klasyczne FPS-y… ale to tylko jedna strona medalu.

Pillars of Eternity 2 otrzymało tryb turowy
Serek, 24 stycznia 2019, 20:15
Wszyscy fani Pillars of Eternity 2 mogą już zacierać ręce. Zgodnie z obietnicą, twórcy udostępnili dziś darmową aktualizację, która wprowadza do gry tryb turowy. Warto podkreślić, że nowa mechanika jest jak na razie dostępna w wersji beta.

Obsidian potwierdza: Pillars of Eternity 2 otrzyma tryb turowy
Vergil, 22 stycznia 2019, 19:21
Za dwa dni studio Obsidian Entertainment udostępni aktualizację do gry Pillars of Eternity II: Deadfire, która wprowadzi tryb turowy. Dzięki temu tytuł może przypomnieć o sobie weteranom, a także zwrócić uwagę fanów bestsellerowego Divinity: Original Sin II.

Sekiro stawia na inną formę narracji niż Dark Souls
Aquma, 18 stycznia 2019, 09:43
Yasuhiro Kitao – menadżer komunikacji studia From Software – przedsatwił w rozmowie z serwisem Game Informer kilka nowych detali na temat Sekiro: Shadows Die Twice. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak będzie wyglądała narracja w grze i czym system walki odróżni się od tego z serii Dark Souls.

Pillars of Eternity 2 dostało tryb turowy, ale szybko go usunięto
Adrian Werner, 27 grudnia 2018, 10:00
Studio Obsidian Entertainment bez zapowiedzi dodało do Pillars of Eternity II: Deadfire turowy system walki. Został on jednak usunięty kilka godzin później za pomocą patcha.

Darksiders 3 – nowa łatka wprowadza "klasyczny" system walki
Ender, 21 grudnia 2018, 19:35
Najnowsza aktualizacja Darksiders 3 wprowadza do gry tzw. klasyczny system walki, który upodabnia rozgrywkę do dwóch pierwszych odsłon cyklu. Twórcy przygotowali także szereg drobnych poprawek oraz zwiększyli maksymalny poziom postaci.

Były profesjonalny gracz CS pomaga w pracach nad Cyberpunkiem 2077
Aquma, 27 sierpnia 2018, 08:58
W prace nad futurystycznym RPG-iem akcji studia CD Projekt RED – czyli Cyberpunkiem 2077 – zaangażowany jest były profesjonalista Counter-Strike’a – Łukasz „Luq” Wnęk.

Assassin’s Creed Odyssey - nowy filmik objaśnia bitwy morskie
Adrian Werner, 18 sierpnia 2018, 12:08
Firma Ubisoft udostępniła nowy materiał wideo z Assassin’s Creed Odyssey. Filmik koncentruje się na bitwach morskich.

Zdolności bitewne mocno wpłyną na walkę w Assassin’s Creed Odyssey
Aquma, 2 sierpnia 2018, 11:51
System walki w Asssassin’s Creed Odyssey postawi na ruch i agresję. Gracz będzie mógł dostosować postać do swojego stylu gry, wykorzystując do tego celu szeroką gamę ataków specjalnych.

Rune Ragnarok - pierwszy filmik pokazujący system walki
Adrian Werner, 25 lutego 2018, 10:56
Studio Human Head udostępniło krótki filmik z Rune: Ragnarok, który pozwala po raz pierwszy zobaczyć, jak prezentować się będzie system walki w grze.

Mount & Blade II: Bannerlord - nowe informacje o statystykach i wytwarzaniu broni
Entelarmer, 3 listopada 2017, 11:00
Studio TaleWorlds opublikowało pierwszą część wpisu omawiającego zmiany dotyczące broni. Nowy system pozwoli na bardziej realistyczne wyliczanie obrażeń oraz ułatwi tworzenie ekwipunku.

Mnóstwo nowych informacji na temat Elexa
godrikus, 22 września 2017, 14:30
Jeden z twórców Elexa ze studia Piranha Bytes w wywiadzie na stronie Wccftech ujawnił wiele informacji o produkcji – m.in. na temat świata, systemu walki, długości gry i dostępnych w niej opcji romansowych.

Assassin's Creed Origins - nowy filmik pokazuje zmieniony system walki i starcia na arenach
Adrian Werner, 12 sierpnia 2017, 13:26
Do sieci trafił nowy materiał wideo z Assassin's Creed Origins. Główny projektant prezentuje w nim zmiany w systemie walki i dostępne uzbrojenie, różnorodne typy przeciwników oraz potyczki gladiatorskie na arenach.

Mass Effect: Andromeda – prezentacja rozwoju postaci i umiejętności bojowych
Draug, 23 lutego 2017, 15:40
Studio BioWare wypuściło kolejny kilkuminutowy gameplay z gry Mass Effect: Andromeda, na którym zaprezentowano rozwój postaci i walkę. Ponadto mamy dla Was wrażenia z pokazu, na którym niedawno byliśmy, i informację o wielkości plików gry do ściągnięcia.

Mass Effect: Andromeda - opublikowano kolejny film z rozgrywki
AlexB, 17 lutego 2017, 22:32
Kolejna porcja informacji na temat gry Mass Effect: Andromeda. Studio BioWare opublikowało fragment rozgrywki, prezentujący walkę i sposób działania umiejętności specjalnych.

The Bard's Tale IV - prezentacja systemu walki
Movis, 8 lutego 2017, 09:52
Na nowym materiale z gry The Bard's Tale IV studio inXile Entertainment prezentuje swobodną eksplorację ruin oraz ciekawy system walki turowej. Zaznacza jednak, że wiele z widocznych elementów może się jeszcze zmienić.

Ujawniono szczegóły na temat systemu walki i rozwoju postaci w grze Vampyr
Yossarian, 29 września 2016, 19:20
Philippe Moreau, reżyser nadchodzącej gry Vampyr, podzielił się dzisiaj na blogu playstation.com szczegółami na temat systemu walki i drzewka rozwoju. Gracze mają otrzymać dużo swobody w kreowaniu własnego stylu walki; ważnym elementem rozgrywki będzie też zmaganie między naturą człowieka i wampira.

South Park: The Fractured But Whole - zmiany w systemie walki na nowym materiale wideo
Jakub Mirowski, 25 lipca 2016, 10:55
Twórcy gry South Park: The Fractured But Whole, która w grudniu trafi na PS4, XOne oraz PC, opowiedzieli w nowym materiale wideo o kilku aspektach tego tytułu - m.in. o nowościach w turowym systemie walki.

Minecraft z nowym systemem walki po aktualizacji 1.9
Góral, 1 marca 2016, 09:52
PC-towy Minecraft doczekał się kolejnej dużej aktualizacji (oznaczonej numerem 1.9), w której deweloperzy ze studia Mojang skupili się na usprawnieniu walki. Zmodyfikowano mechanikę, umożliwiono korzystanie z obu rąk bohatera i nie tylko.

Final Fantasy XV jak Metal Gear i Call of Duty? Nowy zwiastun i informacje rozbudzają nadzieje
Hed, 1 lutego 2016, 10:50
Wypuszczony w weekend zwiastun Final Fantasy XV pokazał nowe oblicze gry, kojarzące się ze skradankową serią Metal Gear Solid i wybuchową akcją rodem z Call of Duty. Ten materiał, jak i parę ciekawostek na temat rozgrywki (np. systemu walki), rozbudzają nadzieję na to, że Square Enix wraca do formy. Szczególnie, że ponoć gra jest już na ukończeniu.

Final Fantasy XV - nowe informacje na temat walki oraz miast
Entelarmer, 12 stycznia 2016, 13:45
Na oficjalnym forum serii Final Fantasy pojawiły się odpowiedzi na pytania zadane twórcom przez fanów w minionym miesiącu dotyczące gry Final Fantasy XV. Deweloperzy wypowiedzieli się m.in. na temat wykorzystania teleportacji w trakcie walki oraz eksploracji miast.

Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Entelarmer, 22 października 2015, 15:50
W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.

Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video
luckie, 8 października 2015, 10:49
Torment: Tides of Numenera zaoferuje ciekawy system walki, który pozwoli skorzystać z wielu różnych, niekonwencjonalnych metod. Nowy gameplay pokazuje, jak to samo starcie może zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Brak znanych postaci i bardziej dynamiczna walka w Mass Effect: Andromeda
Jakub Mirowski, 14 sierpnia 2015, 16:35
Chris Wynn ze studia BioWare zapowiedział, że w planowanym na końcówkę 2016 roku Mass Effect: Andromeda nie pojawią się postaci z poprzednich części, jako że nie miałoby to sensu w kontekście przedstawionej historii.

Kingdom Come: Deliverance - zobacz prezentację walki na miecze
Entelarmer, 13 sierpnia 2015, 11:10
Studio Warhorse opublikowało nowy materiał filmowy, na którym wyjaśniono proces tworzenia systemu walki wręcz. Zgodnie z zapowiedziami, ma być on jak najbliższy rzeczywistości i opierać się na wykrywaniu kolizji między obiektami.

Street Fighter V - zmiany w systemie walki na nowym trailerze
Pirlond, 11 czerwca 2015, 21:12
Firma Capcom opublikowała nową porcję materiałów z bijatyki Street Fighter V w postaci nowych obrazków i zwiastuna. W sieci pojawiły się także informacje sugerujące, że produkcja ukaże się na PC i PS4 w marcu przyszłego roku.

Pillars of Eternity - cechy, statystyki, mechanika i walka (1/2)
LazarGM, 2 kwietnia 2015, 18:08
Małe omówienie tego co developerzy przygotowali dla nas w Pillars of Eternity. W systemie D&D na którym jest to wszystko oparte spotykamy się ze sporą liczbą cyferek. Może to być dla niektórych mało zrozumiałe wiec postanowiłem podzielić się z wami moją wiedzą na ten temat aby wszystkie grało się łatwiej.

Odwieczna walka z chaosem na polu walki
Brucevsky, 15 lipca 2014, 19:29
Chaos na polu walki nie jest mile widziany zarówno przez graczy jak i przez twórców. O tym jak wiele odbiera on starciu przekonałem się ostatnio, ogrywając Kingdom Hearts.

Kibole - kto wypleni tę zarazę?
ElMundo, 10 kwietnia 2014, 20:39
Ostatnie wydarzenia w rodzimej piłce nożnej wcale nie obracają się wokół tego, czego powinny dotyczyć – czysto piłkarskich wydarzeń, gry reprezentacji czy klubowych rozgrywek w ramach polskiej ekstraklasy, ale kwestii, która średnio co kilka miesięcy powraca do nas jak bumerang – kiboli. Ta niekończąca się plaga po kilku miesiącach względnego spokoju znów daje o sobie znać w sposób – dosłownie – wybuchowy. Problem znowu narasta, a szereg różnorodnych patentów mających zwiększyć bezpieczeństwo na stadionach zakończył się chyba tylko wyłącznie na konferencjach prasowych zwoływanych tuż po nieprzyjemnych stadionowych incydentach. Bo efektów na razie niestety w ogóle nie widać.

Ryse: Son of Rome – prezentacja trybu współpracy i systemu walki
luckie, 20 sierpnia 2013, 16:04
Studio Crytek zaprezentowało multiplayer w grze Ryse: Son of Rome. Twórcy zdradzili szczegóły kooperacyjnego trybu Gladiator, a także podali nowe informacje dotyczące systemu walki. Sukces w bitwie zależeć ma przede wszystkim od odpowiedniego wyczucia czasu.