Cronos swój wysoki poziom trudności sygnalizuje już podczas pierwszego starcia z przeciwnikiem. Oto kilka porad, które pomogą Wam przetrwać spotkanie z Osieroconym.
Porady
Jacek Hałas
6 września 2025 12:21
Square Enix coraz poważniej rozważa powrót do turowego systemu walki w Final Fantasy. Powodem są naciski inwestorów i sukces Clair Obscur: Expedition 33.
gry
Kamil Kleszyk
25 czerwca 2025 16:36
Silent Hill f ma być równie pełen grozy, co piękna, a starcia z potworami mają być „równie wymagające, co wyzwania w życiu” głównej bohaterki.
gry
Jakub Błażewicz
6 czerwca 2025 15:15
Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 zalecają najpierw poćwiczyć uniki, zanim przejdzie się do parowania, ale gracze są innego zdania. Ponadto wydawca gry przyznał, że Oblivion Remastered nie zaszkodził jego premierze.
gry
Marcin Bukowski
4 maja 2025 12:40
Studio Firaxis Games sporo zmieni w walce. Dowódcy urozmaicą starcia i ograniczą mikrozarządzanie, a nowe animacje pozwolą na ataki z flanki i sprawią, że potyczki nie będą już kojarzyły się z rybnym skeczem Monty Pythona.
gry
Jakub Błażewicz
19 grudnia 2024 11:55
Do sieci trafił kolejny materiał promujący Kingdom Come: Deliverance 2. Obszerne wideo w zabawny sposób prezentuje przygody odtwórców ról Henryka i Hansa.
gry
Kamil Kleszyk
11 grudnia 2024 18:36
Ubisoft opublikował drugi artykuł omawiający szczegóły Assassin’s Creed: Shadows. Tym razem twórcy przybliżyli system walki.
gry
Maciej Gaffke
10 grudnia 2024 20:08
Udostępniono pierwszy gameplay z obiecująco zapowiadającego się RPG-a Clair Obscur: Expedition 33. Materiał przybliża przede wszystkim unikalny system walki, łączący elementy taktyczne i zręcznościowe.
gry
Marcin Przała
28 sierpnia 2024 17:24
Każda gra studia FromSoftware ma swoich hardcore’owych fanów, którzy potrafią spędzać z nią setki godzin, nawet po jej wymaksowaniu. Dla mnie taką pozycją jest Sekiro: Shadows Die Twice.
opinie
Maciej Bogusz
1 sierpnia 2024 15:42
Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 zamierzają wnieść powiew świeżości do turowych systemów walki. Wytłumaczyli również genezę niezbyt chwytnego tytułu produkcji.
gry
Marcin Bukowski
29 lipca 2024 21:54
Reżyserka nadchodzącego RPG Avowed wypowiedziała się na temat krytykowanego systemu walki w grze. Twórcy początkowo mieli być z niego zadowoleni.
gry
Zuzanna Domeradzka
4 lipca 2024 19:34
Twórcy Dragon Age: The Veilguard opowiedzieli nieco więcej o systemie walki, których ich zdaniem ma być najprzyjemniejszym w historii serii, a także o decyzji dotyczącej trzyosobowego składu drużyny.
gry
Marcin Przała
19 czerwca 2024 20:51
Autorzy Dwarf Fortress udostępnili wersję beta nowego trybu przygodowego. Zwłaszcza intrygujące jest szalenie rozbudowane menu zapasów podczas walk.
gry
Adrian Werner
18 kwietnia 2024 09:12
Premiera Rise of the Ronin nadchodzi wielkimi korkami, dlatego twórcy odsłaniają kolejne karty na temat gry. Tym razem zespół Team Ninja ujawnił informacje o systemie walki, który czerpie z dorobku studia, historii Japonii, jak i innych uznanych dzieł.
gry
Marcin Przała
27 lutego 2024 16:49
Nadchodzące RPG akcji No Rest for the Wicked bardziej przypomina serię Dark Souls niż Diablo – przynajmniej zdaniem twórców. Tytuł będzie wymagał od gracza dobrania odpowiedniej strategii do walki.
gry
Zuzanna Domeradzka
20 lutego 2024 21:48
System walki w Avowed nie wzbudził zachwytów po pierwszej prezentacji rozgrywki. Dla zespołu Obsidian Entertainment było to „krzepiące”, bo gameplay był znacznie opóźniony w stosunku do aktualnego stanu gry.
gry
Jakub Błażewicz
7 lutego 2024 10:47
Nowy gameplay trailer gry akcji TPP Outcast: A New Beginning prezentuje atuty systemu walki. Produkcja coraz mocniej przypomina połączenie Elexa i Mass Effecta.
gry
Hubert Śledziewski
16 listopada 2023 17:55
Wygląda na to, że Assassin's Creed: Mirage rzeczywiście wraca do korzeni serii. Walka przypomina to, co znamy z pierwszych części cyklu, choć są też pewne usprawnienia.
gry
Jakub Błażewicz
31 sierpnia 2023 12:55
Moder dodał do Star Wars Jedi: Survivor opcję, której brak mocno doskwierał graczom i recenzentom.
gry
Jakub Błażewicz
11 maja 2023 10:00
Trey Parker i Matt Stone chcieli, by South Park: The Stick of Truth miał jeszcze prostszy system walki. Jego rewolucji dokonał Feargus Urquhart, CEO studia Obsidian Entertainment. Co ciekawe, zrobił on to bez wiedzy autorów serialu.
opinie
Hubert Śledziewski
21 stycznia 2023 16:45