Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Shuhei Yoshida - newsy i ciekawostki

Deweloperzy twierdzą, że tworzenie gier na PS5 jest prostsze niż kiedykolwiek
Deweloperzy twierdzą, że tworzenie gier na PS5 jest prostsze niż kiedykolwiek

Serek, 28 grudnia 2019, 09:15

Deweloperzy twierdzą, że tworzenie gier na PlayStation 5 jest bardzo proste i przyjemne. Takie informacje podał w wywiadzie z Dengeki PlayStation Shuhei Yoshida, prezes Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios.

Sony o nudnościach w VR - przyzwyczaisz się, to miną
Sony o nudnościach w VR - przyzwyczaisz się, to miną

Serek, 17 września 2019, 11:25

Shuhei Yoshida z Sony Interactive Entertainment uważa, że gracze powoli zaczynają przezwyciężać dolegliwości związane z zabawą w wirtualnej rzeczywistości. Zdaniem CEO WWS, lekiem na „chorobę lokomocyjną" jest adaptacja.

PlayStation 5 pod znakiem zapytania? Sony planuje bardziej elastyczny model rozwoju swoich konsol?
PlayStation 5 pod znakiem zapytania? Sony planuje bardziej elastyczny model rozwoju swoich konsol?

Ender, 20 kwietnia 2016, 19:23

W prywatnej rozmowie Shuhei Yoshida, szef Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, postawił pod znakiem zapytania premierę PlayStation 5, wskazując na to, że Sony rozważa bardziej elastyczny model rozwoju swoich konsol (którego efektem może być powstanie ulepszonej wersji PlayStation 4).

Sony wypuszcza
Sony wypuszcza "remastery", bo 40% posiadaczy PS4 nie miało PS3

Góral, 19 czerwca 2015, 11:38

Shuhei Yoshida, szef Sony Worldwide Studios, zdradził, że około 40% posiadaczy konsoli PlayStation 4, nie miało wcześniej PlayStation 3. Stąd też te wszystkie zremasterowane wersje hitów z poprzedniej generacji.

20 lat marki PlayStation – Sony przedstawia limitowaną wersję PS4
20 lat marki PlayStation – Sony przedstawia limitowaną wersję PS4

Ender, 3 grudnia 2014, 19:21

3 grudnia mija równo 20 lat od premiery pierwszej konsoli PlayStation w Japonii. Z tej okazji firma Sony przedstawiła limitowaną edycję PlayStation 4, która w najbliższym czasie będzie sprzedawana na całym świecie i trafi do najbardziej zagorzałych fanów marki.